Rakshit entered in his Office & clld meeting in the conference room. all staffs entered in conference room & wished Rakshit.
Rakshit - Vinay nahin aya ??
staffs - Vinay ke bareme hum kuch nahin jante sir.
Rakshit - theek hai.
Rakshit starts his meeting.
Sometime later
Rakshit - sabko samajhme agya ki kaise kaam krna hai ??
staffs - yap sir.
Rakshit - theek hai thn back2 work.
Rakshit entered in his cabin.
Rakshit in mind - Mrs. Shergill ghar pohch gyi mall se ??
Rakshit clld Drishti.
Drishti cuts Rakshit's cll.Rakshit in mind - Mrs. Shergill mera cll disconnect kyun kiya ??
Rakshit worried & redialed Drishti's number. Drishti cutting Rakshit's cll.
Rakshit in mind - Mrs. Shergill kabhi aisa nahin krti thn kya hua ?? Mrs. Shergill theek hai ??
Rakshit angry on Drishti.
Rakshit in mind - main aab Mrs. Shergill ko cll nahin krunga & ghar pe bhi baat nahin krunga Mrs. Shergill se.
1 staff knocked Rakshit's cabin door. Rakshit allowed.
staff - sir Vinay ka cll aya tha bol raha tha ki bahen ki tabyat bht kharab hai so nahin aya Office.
Rakshit - theek hai.
staff went.
Rakshit - Vinay ki bahen ki tabyat kharab hai ?? mujhe jana chahye Vinay ke ghar.
Rakshit went in Vinay's house & saw Vinay's house door opened. Rakshit entered in Vinay's house.
Rakshit in mind - darwaza khula kyun hai ??
Rakshit entered in Vinay's bedroom & shocked seeing Vinay sleeping with Drishti on his bed. Drishti's clothes toppled on flr. Rakshit burned in anger & went outside Vinay's house.
Rakshit's POV.
mujhe trust nahin horaha ki maine abhi jobhi dekha sab sach tha ?? Mrs. Shergill mujhe dhoka nahin deskti mera dil accpt nahin krta bt mera dimag bol raha hai mere saath dhoka horaha. main Mrs. Shergill se kuch bhi nahin puchunga agr aisa kuch hai thn Mrs. Shergill khud mujhe bolegi bt mujhe baat krna hoga Mrs. Shergill se. main trust nahin krunga jabtak mujhe Mrs. Shergill bolegi khudse.
Rakshit's POV over.
Rakshit sitting on sea beach & memorizing all moments that he spent with Drishti. Rakshit looking at sea waves & crying inside his heart.
Drishti entered in their bedroom thn rushed in their washroom & taking shower. Drishti wetting under shower & crying.
Drishti in mind - main kyun Vinay ke baat mein agyi thi ?? jab mujhe Vinay sms kiya ki Vinay ki bahen ki tabyat theek nahin hai & meri help ki zarurat hai thn main kyun chali gyi ?? Mr. Shergill ko jhut bolke Vinay ke ghar pe gyi. aab Mr. Shergill ko main kya bolu ?? kaise bolu ki main Mr. Shergill ki layak nahin rehi aab ??
Drishti crying sitting under shower. Rakshit entered in their bedroom & heard shower's sound. Rakshit sits on their bed holding his head.
Rakshit in mind - Mrs. Shergill itna derr kyun kr rehi ??
Rakshit - Mrs. Shergill ??
Drishti crying.
Rakshit breaks their washroom door & entered inside thn saw Drishti sitting naked & crying under shower. Rakshit rushed & hugged Drishti. DriKshit sitting & wetting under shower.
Rakshit - Mrs. Shergill kya hua tumhe ??
Drishti in cry tone - Mr. Shergill main bht buree hoon aap se jhut bola maine.
Rakshit puts Off shower & takes Drishti in their closet wrapping her body with towel. Drishti hugged Rakshit & said all. Rakshit cried wrapping Drishti in his arms.
2 Days Later
Rakshit working on his laptop. Drishti taking shower & suddenly started vomiting. Rakshit rushed in their washroom & caressing Drishti's back. Drishti worried.
Rakshit - Mrs. Shergill tumhe rest ki zarurat hai.
Drishti nodded her head positively. Rakshit picked up Drishti & made her lay on their bed.
Rakshit's POV.
main aab bhi trust nahin krta. maine jobhi dekha tha sab sach nahin tha. mujhe janna hoga. mujhse Mrs. Shergill ki condition dekha nahin jaraha. mujhe Vinay & Lavanya pe doubts horaha bcz 2 ko mere Office ke bahar dekha tha. Lavanya ka baat bhi sunn raha tha jab Lavanya kisise baat kr rehi thi Mobile pe bt koi evidence nahin hai mere paas. mujhe Vinay ke ghar jana hoga.
Rakshit's POV over.
Mahima entered in DriKshit's bedroom & sits beside Drishti.
Mahima - tum theek ho beta ??
Drishti - yap.
Mahima smiled looking at Drishti.
Mahima - don't worry beta aise time pe vomiting hota hai.
Drishti shocked. Mahima kissed Drishti's forehead. Rakshit curved his eyebrows.
Mahima - thank you beta.
Drishti - kyun ??
Mahima - itna bhi sharmane ka koi zarurat nahin hai.
Drishti - aap kya bol rehi hai ??
Mahima - Drishti beta tum mom bannewali ho & main dadi.
Drishti scared. Rakshit shocked. Mahima glad.
Rakshit - doctor araha hai so doctor ko bolne do mom.
Mahima - tu bhi sharma raha Rakshit ??
doctor arrived & checked Drishti.
doctor - congratulations Mr. & Mrs. Shergill aap 2 mom dad banne jarehe hai.
DriKshit looked at eachother. Mahima takes doctor downstairs.
Precap - suspense.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤