Reggel korán keltem és úgy gondoltam el megyek és körül nézek itt a Mardekár házban.
-te mit keresel itt? - lökött a falnak egy srác. De nem Mardekáros ruhában van...
-csak körül nézek itt. Amúgy meg engedj el!
-bocsánat. Mi a neved? Úgy látom új vagy, sajnos tegnap nem lehettem ott.
-Sara Potter vagyok.
-áh szóval te vagy harry húga. Örülök hogy meg ismertelek. Az én nevem Cedrick Diggory.
-örülök. De... Úgy látom te nem Mardekáros vagy.
-jól látod. Én Hugrabug háznál vagyok. Csak jöttem meg nézni az ujj embereket. Amúgy... Lenne kedved valamikor sétálni egyet?
-igen szíves....-meg be se bírtam fejezni mert ekkor jött be Malfoy.
-nem nincs kedve sétálgatni. Pláne nem veled!
-te ne szólj bele Malfoy.
-húzz vissza a Hugrabug házhoz és be ne tedd ide a lábad.
-látom nagyon el vagy szállva magadtól... De lesz ez még így se. - mondta majd felém fordult. - szia Sara majd órán találkozunk. - rám mosolygott majd el ment. Kedves srácnak tűnik. Ez a Malfoy pedig...
-na ide figyelj Malfoy uraság - mondtam volna neki tovább de ki ment. Gyorsan utána szaladtam majd meg ragadtam a kezét ekkor még állt majd rám nézett. - ki vagy te hogy helyettem intézkedj és hogy bele szólj a beszélgetésembe?
-azt hittem tegnap már be mutatkoztam. És te ki vagy hogy így beszélj velem?
-te most vitatkozni akarsz?
-te kezdted. Meg amúgy se akartál vele sétálni menni... Igazam van?
-nem nincs igazad.
-úgy se fogsz! - most már ő szorította a kezem.
-azt majd meg látjuk! - ki szabadítottam magam a keze szoritásából és vissza mentem a szobámba a könyveimért. Az első óránk legendás lények gondozása lesz Hagriddal. Oda szaladtam Harryékhez.
-sziasztok.
-szia Sara.
-szia.
-nos gyerekek. - szólt Hagrid. - be mutatom nektek csikócsőrt ő egy hippogriff. Harry, Sara gyertek ide de lassan...
-hát persze a Potterek. Akiknek mindig a közép pontban a helyük. - kezdtek el nevetni.
-dugulj el Malfoy! - mondtuk egyszerre Harryvel.
-huhuhuhuu. - kezdtek bele. Malfoy el indult felém és a pálcáját az állam alá helyezte. - úgy látszik jól fel vágták a nyelvét a kis Potternek.
-Malfoy tedd el a pálcád. Most! - szólt rá Hagrid. Rohadtul nem ilyedtem meg Draco tol.-rendben akkor szépen lassan gyertek közelebb majd hajoljatok meg előtte. - meg közelítettük az állatot. A felénél meg álltunk és meg hajoltunk. Később csikócsőr is így tett.
-rendben most már felülhettek rá.-Harry ült fel először majd kis segítséggel én is.
-vagtass, repülj csikócsőr! - szólt Hagrid. A gyönyörű állat el kezdett vágtatni majd egy szakadék szélén szárnyat nyitott és repültünk. Nagyszerű érzés volt.
-juhuu. Kapaszkodj hugi le ne ess. - körbe fontam karjaimmal Harryt és úgy repültünk tovább. Majd vissza értünk.
-na milyen volt? - jött oda Hermione.
-szuper! - mondtuk együtt Harryvel.
-rendben gyerekek. - vissza mentünk a többiekhez. - nos ki akar meg ezen a csodán repülni?
-nagyszám! - szólalt meg Malfoy, majd el dobott egy alma csutkát. Majd mindenkit félre lökve oda szólt csikócsőrnek. - na gyere te dög!
-Malfoy állj meg!
-miért mi lesz? - az állat két lábára emelkedett és fél lökte Malfoyt.
-nyugalom csikócsőr.
-ahh meg halok. Tuti meg fogok halni. - wow milyen jó színésznő.Hagrid fel kapta menyasszony pózban és el indult vele a gyengélkedőbe. - ezt el mondom apámnak. Maga... És a rohadt madara.Már mindenki vissza tért és indultunk a következő órára ami báj ital tan.
Az óra felére már Malfoy is meg érkezett be kötött karral.
-hát te is meg érkeztél Malfoy? Ülj le... Sara mellé! Jövő héten rendesen haladunk a tan anyaggal. Olyan báj italt fogunk keverni ami meg mutatja az igaz szerelmünket illat alapján. Na folytassuk... - már ebéd idő van gyors helyet foglaltam harry háta mögött.
-sziasztok.
-hali.
-szia Sara.
-mond Hermione. Te nagyon ügyes vagy... Tudnál nekem tanítani egy pár varázslatot? Az órán még nem igazán sikerülnek.
-persze ez érthető. Milyenekre gondoltál?
-igazából semmi extra csak ilyen alap dolgok.
-rendben holnap órák után. Ha te is rá érsz.
-oké.
Hamarabb be fejeztem az ebédet mint a többiek így egyedül be ültem az üres terembe. Ekkor valaki be nyitott.
-hát te mit keresel itt egyedül?
-hamarabb végeztem. Meg amúgy sem akartam kint várni.
-értem - ült le mellém
-a kezed hogy van? Fáj?
-fáj de nem vészes. Magamnak csináltam.
-igen. De gyógyuljon meg minél hamarabb.
-mi?
Akkor inkább maradjon úgy. - megint úgy tett mint az első órán csak most paca helyett két ujját helyezte az állam alá.
-tetszik ahogy aggódsz értem. - kezdett közelebb jönni. Én pedig kezére fogtam.
-álmodban!-ekkor nyílt az ajtó ő pedig gyorsan át ült a másik padba mellettem.
-rendben mindenki foglaljon helyet és kezdjük az órát-hé Sara. - szólt Malfoy és egy papír madarat küldött nekem. Úgy döntöttem később nyitom ki had idegeskedj addig is, meg érdemli.
Az órából öt perc marad én pedig úgy döntöttem most már ki nyitom. Malfoyra néztem és lassan ki nyitottam."kicsi Potter. 7-re legyél bent a Mardekáros klubb teremben. Legyél ott időben különben meg bánod!"
-hűha ez most fenyegetés?
-annak veszed aminek akarod. De legyél ott!
-nem érek rá...
-akkor majd most rá fogsz. - meg forgattam a szemem majd el indultam ki a teremből.
Egész lassan telt el ez a nap. Fél mentem q szobámba és már fél hét volt. Gyorsan át öltöztetem ruhába mivel nagyon meleg van. Ekkor valaki kopogott. Oda mentem az ajtóhoz és ki nyitottam.
-Marcus. Mit akarsz?
-a klubb terembe most!
-jol van már amúgy is oda indultam. - be mentem a terembe és senki nem volt ott. - most szívattok? - ekkor csapódott az ajtó. Marcus be zárta. - hej engedj ki te bolond. Nem hallasz? Ha háromra nem nyitod ki...be rugom az ajtót!-nem szólt. Jól van Marcus akkor játszunk így. - egy, kettő... Három - hatalmas erővel szaladtam az ajtónak ami épp most nyílt ki én pedig bele szaladtam Dracoba.
-auuu te meg mit művelsz?
-az a hülye - mutattam Marcusra. - be zárta az ajtót és nem akart ki engedni.*Draco szemszög*
-értem. Marcus el mehetsz. Te pedig jössz velem sétálni. - fogta magát és le ült. - Sara!
-de én nem akarok sétálni... - oda mentem és fel vettem a vállamra. - tegyél le te ember rabló!most!-mar csak akkor raktam le mikor már kint voltunk.
-miért akarsz te ennyire sétálni?
-hogy legyen mit kérdezned. - igazából azért mert hallottam Cedricket hogy ma el akarja vinni sarat sétálgatni így én be előztem. Nem szeretném hogy tönkre tegye Sarat. Meg hát igazából nem is néz ki rosszul... De most nem ez a lényeg.
Az utunk során sokat beszélgettünk a lánnyal. Mikor már a tiltott erdőnél voltunk még szólalt.
-amúgy mi a neved jelentése?
-gonosz sárkány. - Sara nagy szemekkel nézett rám. - mi az? Meg ilyedtél? - nevettem rajta.
-engem nem lehet ilyen könnyen meg ilyeszteni.
-hát persze. De induljunk vissza mert kezd sötétedni. Ha csak nem akarsz még tovább menni.
-veled egyedül a sötétben?biztos hogy nem! Induljunk vissza!
-na mi van még ilyedtél. - a lány szem forgatva el indult vissza. El kísértem a szobajaig majd külön váltunk. Le fürödtem majd el is nyomott az álom...
BINABASA MO ANG
My love Draco Malfoy💚(át Írás Alatt)
Fantasy... Harry Potter... -szeretlek -Draco... Meg csókolt 🖤