1. Rész.

33 3 0
                                    


Az én nevem Sara Potter és van egy bátyám Harry potter. Jelenleg rokonoknál lakunk Dursleyéknél.a szüleink már akkor meg haltak mikor még kicsik voltunk mert valaki akinek neve Sirius Black el árulta őket . Harry és én varázsló családból származunk. Egy olyan varázsló ölte meg őket akitől mindenki fél a neve Voldemort.
-gyertek már reggelizni Potterek. - szólt Dudley. Ő Dursley-ék egyetlen fia. Ők muglik azaz varázstalan emberek.
Le baktattunk a lépcsőn és le ültünk reggelizni.
Fura kopogást hallottam az ablak felől. Harryvel össze néztünk és oda szaladtunk. El húztuk a függönyt és láttuk ahogy ott van az ablak párkányon harry bagja.
-áh Hedvig! - a bátyám ki nyitotta az ablakot és be engedte Hedviget.
-hát ez a csúnya madár meg mit keres itt? - szólt Dudley. Hát persze neki mindenbe van bele szólása. A bátyám figyelmen kívül hagyta és kezébe vette Hedviget akinek a markában egy levél volt. Harry meg nézte és át nyújtotta nekem hatalmas vigyorral az arcán
-ez neked szól Sara.
-tényleg? A Roxfort pecsétje van rajta. -
Éppen nyitottam volna ki de Dudley ki kapta a kezemből és be szaladt vele a szülei szobájába és be zárta az ajtót.
-nyisd ki az ajtót. Az a levél az enyém!
-nézzétek apa anya. A másik potter is kapott egy levelet. - francba ezzel a gyerekkel. Két perc csend után végre ki nyílt az ajtó és Mrs Dursley lépett ki rajta, láttam amint a szobából Dudley nyelvet nyújtott ránk. A kis mocsok.
-szóval te is meg kaptad a levelet.
-adja neki vissza most azonnal! - szólt Harry.
-te ne üsd bele az orrod Potter.
-ez itt... - lebegtette meg előttem a levelet. - nálam lesz. És egyikőtök sem megy sehová! - mondta majd vissza ment a szobába.

*Két nap múlva *

Dursleyék meg szerezték Harry pálcáját és a rács is fel került az ablakra. Az udvarra is csak akkor mehetünk ki amikor Dudley is kint van.
-hugi nézd mit szereztem! - szaladt be Harry az ajtón. Elő vette a levelet és pálcáját.
-mi? Ezt hogy?
-egyszerűen. Reggel mikor el mentek egy kicsit szét szedtem a zárat.
-hát te zseni vagy! - ugrottam a nyakába.
-bontsd ki. - adta át a levelet én pedig szépen ki nyitottam.

"kedves Sara Potter ezennel fel vételt nyert a Roxforti boszorkány és varázsló képző szakiskolájába.

Üdvözlettel :Albus Dumbledore"

-gratulálok hugi! Én és Hagrid majd segítünk neked be szerezni a többi dolgot amik kellenek.
-rendben. De ki az a Hagrid?
-ő egy nagyon rendes ember. Majd meg látod. - elő vettem a bőröndöt és el kezdtem bele pakolni. Ekkor hallottuk meg hogy Dursleyék haza értek .
-siess Sara. - mondta harry. Ekkor meg jelent a repülő kocsival Ron Weasly a bátyám legjobb barátja.
-már megint ez a rács?
-igen segíts le szedni. - Harry fogott egy kötelet és az eggyik véget a rácshoz kötötte a másikat pedig a kocsihoz. - adj gázt! - Ron meg indult és a rács már lent is volt.
-be szállás. - gyors be ugrottunk a kocsiba, majd ekkor jött be Dudley.
-ti meg.... ANYA! - kezdett el kiabálni. Én pedig ki nyújtottam a nyelvem. - te kis... Vissza se gyertek! - harry küldött Hagridnak egy levelet hogy miket kéne be szerezni.
-és most hova megyünk?
-a vasút állomásra. Hagrid ott lesz.
-aztán fel szállunk a Roxfort expresszre.
-értem. - az oda út csendesen telt.
-ő ott Hagrid. - mutatott Ron egy hatalmas szakállas ember felé.
-Harry Ron... És persze Sara. - jött oda és egy hatalmas ölelést adott. - ezek itt a te cuccaid. Ezek pedig a tiétek Harry.
Jah és persze a leg fontosabb. Sara... Itt a pálcád. - adta a kezembe engem pedig furcsa bizsergő érzés kapott el.-nah jó lesz?
-tökéletes. Köszönöm. És ő ki? - mutattam a bagoj felé. - ő itt Lumy a te bagjod. Itt van a jegyetek siessetek mert le késitek a vonatot. - el kezdtem Harryék után menni. Ők pedig át szaladtak a falon. Nagy szemekkel néztem..
-ha félsz csak fuss neki. - jelent meg egy vörös hajú hölgy. - én Ron anyukája vagyok. Ők itt az ikrek Fred és George és ő itt Ginny ő is most megy először. - kacsintott. Hátrébb mentem és neki futásbol át mentem a falon.
-gyere Sara foglaltunk helyet. - kiáltott Ron az ablakból. Le adtam a csomagom és fel ültem. Majd be jött egy lány is.
-Hermione.
-Harry Ron. Sziasztok.
-ő ott a húgom Sara.
-üdvözöllek én Hermione Granger vagyok.
-örülök Hogy meg ismertelek.
-remélem hozzánk kerülsz a griffendélbe.
-a griffendélbe?
-igen. Négy ház van. A Griffendél, Hugrabug, Hollóhát és a Maradékár.
-ahan értem. - mikor meg érkeztünk le szálltunk és Hagridhoz sorakoztunk.
-rendben vessetek. - egészen egy hatalmas tó-ig mentünk majd hajók a ültünk. Mikor ki értünk a száraz partjára újra sorba álltunk és követtük tovább Hagridot. Mikor be értünk egy hölgy állt a lépcső tetején.

-jó estét diákok én Minerva Mcgalagony tanárnő vagyok. Mindenkit arra kérnék hogy csak az első évesek maradjanak itt a többiek pedig az ebédlőben foglaljanak helyet.
-el köszöntem Harryéktől. Majd hirtelen egy szőke hajú fiú félre lökött.
Bunkó - Malfoy úr maga meg mit keres itt? Már az ebédlőben kéne lennie.
-elnézést. - rám mosolygott majd el ment.
-rendben. Én fogom maguknak tartani az átváltozás tant. Négy ház van ahova be lehet kerülni. A Hugrabug, Griffendél, Hollóhát és a Griffendél. Rendben most pedig kövessenek...
Ez itt az ebédlő. Jöjjönek. Be mutatom maguknak Dumbledore igazgatót.
Piton Professzort, ő fogja tartani a báj ital tant. Lupin Professzor a sötét varázslatok kivédésének tanára. Hagrid Professzor a legendás lények gondozás tant fogja tartani. És majd a többi is. És most következik hogy a teszek Süveg el dönti ki melyik házhoz fog kerülni. Aki a nevét hallja az kérem fáradjon ide... Ginny Weasly.
-hmm még egy Weasly - szólalt meg a Süveg. - bátor, tiszta lelked van és remek varázsló. Hová is tegyelek... Griffendél!
-gratulálok kérlek foglalj helyet a Griffendéles asztalnál. - sorba mondták a neveket végül én maradtam egyedül.
-Sara Potter.-oda mentem és le ültem a fejemre helyezték a Süveget.
-Sara Potter, Harry húga. Igen bájos akárcsak édes anyja. Az esze is a helyén van. És hatalmas ereje van. Legyen a.... Maradekár.
-hogy mi? - állt fel Harry.
-foglaljon helyet Harry. Sara te pedig ülj le a Mardekáros asztalhoz kérlek. - oda mentem és egy fura fogú srachoz ültem. Sajnos csak ott volt hely. És persze kivel kerültem szembe? Hát azzal a Malfoyyal aki a lépcsőn meg lökött. A mellettem ülő srác állandóan piszkálja a lábam.
-le állnàl? mert most már komolyan le ruglak!
-hé Potter!
-mi az Marcus?
-ő itt biztos a hugod?
-igen úgy hogy szállj le róla.
-jajj potter ki vagy te? - szólt oda Malfoy. Mi az? Ő akar itt lenni a nagy rossz fiú vagy mi?
Harry fel állt és még lökte Malfoyt.
-el kezdenénk a vacsorát a Potter úr is lenne kedves és le ülne.
-bocsánat. - majd helyet foglalt. Annyira védelmező. Vissza néztem Malfoyra ő pedig még rántott rám a szemöldökét. El kezdődött az ebéd ekkor egy barna hajú lány ült le Malfoy mellé. Ebéd után be osztották a szobákat. Én Pensy Parkinsonhoz kerültem. Össze szedtem a cuccaimat majd el indultam a 113-as szobába.
Be nyitottam és véletlen rá csapódott az ajtó valakire.
-hupsz bocsi. - jobban ki nyitottam és láttam amint Malfoy ott fekszik a padlón.
-te nem tudsz... - állt fel majd ki nyitotta a szemét. Jó magas mit ne mondjak. - oda figyelni?
-véletlen volt bocsánat. Csukott ajtón keresztül nem látom hogy áll e ott valaki. Amúgy is nem az ajtóba kell még állni csevereszni. - majd még láttam ugyan azt a lányt akit ebédnél. Szóval ő Pensy.
-attól még nem kell így be törni. - szólt oda nekem Pensy.en pedig szem forgatva le raktam a holmimat. - amúgy egyedül leszel ebben a szobába. Engem át rakták egy üresbe. Nem szeretem a társaságot. - majd össze szedte a cuccait és ki ment. Utána szaladt Malfoy. Én pedig le ültem és el is aludtam. Kopogásra ébredtem.
-ki az?
-Malfoy.
-mit akarsz? - és már bent is volt. Be csukta maga után az ajtót és közelebb jött.
-itt az óra rend. Dumbledore mondta hogy adjam át neked.
-köszi. - oda sétált a bőröndömhöz.
-még nem pakoltál ki?
-amint látod... El aludtam.
-ahj. - fogta majd szét húzta és el kezdett belőle ki dobálni mindent.
-te mit művelsz? - majd le ült és el kezdte ossze hajtani..
-segítek. - össze táncoltam a szemöldököm és el kezdtem én is hajtogatni. Mikor végeztünk ki ment a szobából.
Én pedig úgy gondoltam hogy vacsora előtt el megyek itt sétálni egyet. Harry éknek úgy is órája van.
Mikor egy erődőhöz értem zajt hallottam majd elő vettem a pálcát.
-ki van ott?
-nyugi kicsi potter csak én vagyok. - szólt le a fáról.
-ne hívj így.
-miért akkor hogy?
-Sara vagyok üdvözöllek. És a te neved az mi is?
-Malfoy vagyok. - ugrott le a fáról és jött közelebb. - Draco Malfoy.

-Hé ne közelítés a hugomhoz. - jött ki Harry.
-de hát ő jött utánam.-hat ez bolond. És még hazudik is...
-gyere Sara. - fogta meg a kezem és be mentünk vacsorázni...
Vacsora után Harry el kísért a szobamig.
-aludj jól holnap már kezdődnek az oraid.
-te is. Jó éjt. - és már el is ment. Be mentem a szobámba majd el mentem fürdeni. Hosszú volt ez a nap az már biztos, és ez a Malfoy Srác...

My love Draco Malfoy💚(át Írás Alatt) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang