𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘶𝘯𝘯𝘺 𝘥𝘢𝘺 𝘪𝘯 𝘗𝘶𝘦𝘳𝘵𝘰 𝘙𝘪𝘤𝘰. 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘯 𝘸𝘢𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘵𝘦𝘳. 𝘈 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘕𝘦𝘸 𝘑𝘦𝘳𝘴𝘦𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘯𝘰𝘸𝘺. 𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘛𝘢𝘹𝘪, 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘢𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘶𝘴- 𝘰𝘶𝘳 𝘷𝘢𝘤𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘩𝘰𝘮𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘦𝘦, 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘗𝘶𝘦𝘳𝘵𝘰 𝘙𝘪𝘤𝘰 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘵𝘳𝘪𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱. 𝘖𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘦𝘵, 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘧𝘢𝘳𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘸𝘢𝘺. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘰 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘦𝘥! 𝘗𝘶𝘦𝘳𝘵𝘰 𝘙𝘪𝘤𝘰 𝘩𝘢𝘴 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘮𝘪𝘭𝘭𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘦𝘯! 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵. 𝘞𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘳𝘦𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘯 𝘢𝘮𝘢𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯. 𝘕𝘰 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸𝘴. 𝘓𝘪𝘬𝘦, 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯. 𝘐𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘩𝘢𝘮𝘮𝘰𝘤𝘬! 𝘈𝘯𝘥 𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘱𝘰𝘰𝘭! 𝘛𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘪𝘵, 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘫𝘶𝘮𝘱 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘸𝘪𝘮. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘭𝘮 𝘵𝘳𝘦𝘦𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘩𝘢𝘥𝘦 𝘰𝘧 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘳𝘦𝘦𝘻𝘦 𝘴𝘸𝘢𝘺𝘦𝘥, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦𝘴 𝘴𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰. 𝘞𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘸𝘯𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦. 𝘚𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘶𝘴 𝘢 𝘵𝘰𝘶𝘳, 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘶𝘯𝘱𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘪𝘵, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱. 𝘈 𝘧𝘦𝘸 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘸𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘧𝘰𝘰𝘵𝘴𝘵𝘦𝘱𝘴 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘵𝘢𝘹𝘪 𝘱𝘢𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘳𝘪𝘷𝘦𝘸𝘢𝘺. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘢𝘴𝘵! 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵. "𝘚𝘩𝘦'𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘦!" 𝘐 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘢𝘴 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥, Alice 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳. 𝘐 𝘳𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘩𝘶𝘨 𝘩𝘦r. "𝘈lly! 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩!" 𝘐 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘳. "𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰!" 𝘴𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥, 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘨𝘭𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴. 𝘞𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦. 𝘊𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱, 𝘴𝘩𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘦𝘹𝘤𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨, 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘦 𝘥𝘪𝘱 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘦𝘦𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳? 𝘐'𝘮 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘵𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘐'𝘮 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘰. 𝘐𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘰𝘭 𝘶𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯!" 𝘠𝘦𝘢𝘩, 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘶𝘴𝘦 𝘢 𝘳𝘦𝘧𝘳𝘦𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘪𝘱 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘭, 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵. "𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘴𝘶𝘳𝘦! 𝘞𝘩𝘺 𝘯𝘰𝘵?" 𝘐 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥. "𝘔𝘰𝘮, 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 Alice 𝘢𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘰𝘭 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥. "Audrey 𝘥𝘰𝘯'𝘵! 𝘞𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦!" 𝘚𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦. "𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥! 𝘞𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘥𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘦𝘦𝘵 𝘪𝘯!" 𝘐 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥, 𝘩𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦. "𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘧𝘪𝘯𝘦. 𝘉𝘶𝘵 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘭𝘢𝘮𝘦 𝘮𝘦 𝘪𝘧 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴." 𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦. 𝘠𝘦𝘴! 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘯𝘪𝘤𝘦! 𝘛𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘰𝘶𝘵, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘔𝘖𝘙𝘌 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘯𝘪𝘤𝘦. 𝘐𝘵 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘢𝘴 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘱𝘭𝘢𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘰𝘭𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳. 𝘐𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘥𝘦𝘢𝘥 𝘣𝘶𝘨. 𝘐 𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘪𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭... 𝘚𝘗𝘓𝘈𝘚𝘏! 𝘐 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘩𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮. 𝘐 𝘱𝘪𝘯𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘦𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘭! 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘯𝘰 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮. 𝘐 𝘴𝘸𝘢𝘮 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘈lice 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯, 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘮𝘦. "𝘋𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘳𝘯 𝘺𝘰𝘶." 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘓𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘳𝘥𝘦𝘳 𝘯𝘰𝘸, 𝘈lice 𝘴𝘢𝘪𝘥 "Audrey 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳! 𝘐𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘴𝘰 𝘧𝘶𝘯𝘯𝘺!" 𝘐𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘰𝘥𝘦. "𝘎𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘵 𝘪𝘴!" 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘦𝘹𝘤𝘭𝘢𝘪𝘮𝘦𝘥. "𝘛𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳..." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘢𝘥𝘭𝘺. 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳. I wanted to have fun! 𝘉𝘶𝘵 𝘐 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘸... 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘸𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨, 𝘐 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱. "𝘏𝘪 𝘎𝘶𝘺𝘴!" 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘈𝘭𝘪𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘈𝘱𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺, 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘱, 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰o. "𝘞𝘦𝘭𝘭. 𝘈𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘦𝘴𝘴𝘰𝘯." 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦. "𝘐 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦!" 𝘐 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘪𝘦𝘥. "𝘕𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘥𝘪𝘱 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘰𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘸𝘪𝘮𝘴𝘶𝘪𝘵!" 𝘔𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴. "𝘖𝘩 𝘈𝘶𝘥𝘳𝘦𝘺." 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘶𝘳𝘮𝘶𝘳𝘦𝘥. 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨- 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳.
YOU ARE READING
Funny Stories
UmorismoThis book has a bunch of funny stories about a girl named Audrey. I hope these make you laugh! Enjoy!