??? POV
Sejak pertama kali aku pergi ke cafe Jaelin, aku jadi suka dgn iced chocolate yg dijual di situ. Aku juga turut suka dgn Jaelin. HAHAHAHAHA. Cinta pandang pertama lah katakan. Ehehehe.
Korg mesti nk tahukan siapa aku? HShshshs... okeyh di sini saya ingin memperkenalkan diri saya.
My full name is Jeong Yunho. You guys just need to call me Yunho. Aku seorg C.E.O di Jeong's Holdings. Suka pergi cafe Jaelin waktu pagi ii Untuk breakfast dan for tea time.
Ok, tu je yg aku nk citer.
Seonghwa:"Oiii! *Terjah masuk pejabat yunho tanpa ketuk pintu*"
Yunho: "Adab mn adab??"
Seonghwa:"*sengih* ehehhe... kau tgh buat apa tuhhh????"
Yunho:"*geleng ii* xde buat apa pon... kenapa??"
Seonghwa:"Xdelah... aku just nk ajak lunch kat cafe Jaelin tuh. Mem ii lain pon dtg situ... nk join ak?"
Yunho:"*Nod laju ii* nak nakkk~ Mestilah nakkk!"
Seonghwa:"Hahahaha.. tahulah kau suka iced chocolat eyg kat sana. Xyah excited sgt~ *geleng ii kepala*"
Yunho:"*sengih* Hehehehe... Dah jadi fav~kalau sehari xminum, rasa mcm xde makna je hidup ni~ ahahahahaha~"
Seonghwa:"*geleng ii lagih* ha apa ii lah~ jumpa lunch nnti~ *keluar dari office yunho*"
Yunho:"Naee hyung~~~ *sambung buat kerja dia*"
Seonghwa tu sebenarnya P.A Yunho dan juga kawan Yunho. Yunho ni ada kumpulan dia. Namanya Ateez. Ada 8 org mem.
Skip waktu lunch~
Seonghwa:"Oii! Jomlah!! *terjah masuk office yunho lagi sekali*"
Yunho yg tgh buat kerja tuh sedikit terkejut dgn terjahan Seonghwa.
Yunho: "Ihh hyung ni! Nasib Yun xde heart attack! Ihhh! *Geram+pout*"
Seonghwa:"Eheheheh *sengih* sorry sorry~"
Yunho:"Nasib syg... kalau tak, dah pecat dah... humph! *kemas ii meja sikit+bgn*"
Seonghwa:"alalalalalla.... ok hyung janji xbuat dah... hiksss.. jgn pecat hyunggg~"
Yunho:"Ha tahu pon takut~ dah kajja~ *keluar dari office*"
Seonghwa:"*ikut yunho dari belakang*"
Diaorg berdua keluar dari banggunan 'Jeong's Holdings' dan terus masuk ke dlm kereta Seonghwa. Seonghwa terus memandu pergi ke cafe Jaelin.
Hoongjoong:"Wassup~ *Ber'shake hands' bersama seonghwa dan yunho*"
YunHwa: wassup! *duduk*"
Lia:"Hai korg~ nk order apa?? *pgg kertas+ready nk ambik order*"
San:"Untuk oppa mcm biasa~ *wink+giggles*"
Lia:"Ehehehhe.. yeah~ *tulis order*"
Diaorg semua order makanan dan minuman sendiri.
Lia: "Yunho Oppa?"
Yunho:"iced chocolate dgn red velvet cupcake *smile*"
lia:"Uwuuu... oppa punya order sama mcm sorg tuh. Dia hari ii dtg order benda sama. *tulis*"
YOU ARE READING
ɪᴄᴇᴅ ᴄʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ ^ʲᵉᵒⁿᵍ ʸᵘⁿʰᵒ^ «O.G»
FanfictionJaelin: "yes sir, nk order apa?" ???: "Iced chocolate satu, and red velvet cupcake satu *smile*" Jaelin: "pliss wait a minute~ *smile+bow+pergi siapkan order*" Sejak haritu, ??? selalu dtg ke cafe Jaelin untuk meminum iced chocolate. Sampai mereka m...