2.bölüm (ilk gün 1. part)

664 22 1
                                    

Sabah ilk uyanan ben olmuştum. SANIRIM

Neyse ki beni fark etmemiş . zaten fark etseydi hiç hoş olmazdı. Duyan ne kadarda koca meraklisiymis. Derdi. Kocami yeni bulmusken kaybedemem .değil mi ama ?

Kizim sende ne kadar alistin iki gündür koca kelimesine.ben

Düşün masal hanim düşün ,düşün . acaba kendimi nasil affettirsem . buldum!!! KAHVALTI . evet evet kahvaltı hazirlayacagim. Ne demisler erkeklerin kalbine giden yol mideden gecer diye. Dun aksam bana kizmis olmali . o belki biz birbirimizi ne kadar sevmesekte daha mutlu oluruz diye uğrasiyor. Ama ben yine herşeyi bozuyorum.

Ben boyle düşünürken üstümü ki değiştiriyorum ve elimi yüzümü yıkiyorum

Mutfağa indigimde kahvaltı için gerekli malzemeleri koyuyorum. Cayi da hazirlayip derini uyandırmak için salonageciyoum .

Allahtan uyanmamis . derin hadi kal .diyorum . emir veriyomus gibi oldu umarım yanlis anlamaz. Ne oldu? Diyor .sadece kahvaltı hazirlamistim . senin icin.diyorum. of salaksin kizim senin için ne ya? Gerek yok ise gidicem zaten. E yemeğini yiyip gitseydin. Orada atistiririm bir şeyler . ama o kadar kahval- cümle mi bitirmeden gerek yok diyerek yukarı cikti . ben hala ne olduğunu anlamaya calisiyordum ki kapinin kapanma sesi geldi. Sanirim derin gitmişti. Bu saatte is mi olurmuş. Hem de düğün gununnun sabahi .kesin bana darildi . (derin bir ahhh çekti ve mutfağa giderek sandalyeye oturdu) biraz bir şey atistirdim. Aklima 2 gündür telefon kullanmadigim geldi . bavulumun yanindaki küçük cantami alarak telefonu cikarttim. En yakin arkadaşım dilayi aradim.ikinci calista acti.
Alo bebeğim nasilsin ?nasil gidiyor evlilik?
İyi değilim.
Ne oldu ?
Dun her şey yolundaydı. İste odaya geldik. O beraber yatalim mi diye sordu .tabi ki hayir biz severek evlenmedik dedim biraz bozuldu.salon da yatti .ben de kendimi affettirmek icin sabah kahvaltı hazirladim.şirkette atistiririm
Deyip gitti.
Yaa kötü olmuş canım üzüldüm.

Dedi. Ve ardından
Şimdi benim kapatmam lazim sonra konusalim mi dedi
Olur diyerek telefonu kapattim. Acaba ne yapsam.diye düşünürken alışverişe cikmak geldi. Arabama atlayıp önce kendime siyah mini sade bir elbise altina steletto yine siyah renk ayakkabi aldim. Eve yol aldim. Önce aynanın karsisinda aldikkatini denedim. Daha sonra cikartarak müstakbel kocama yemek hazirladim. Kendi ellerimle . sabah afgetiremedim kendimi sansimi aksama da deneyecegim.  Ama önce gunlugume birkaç şey yazmam.lazim.

Sevgili günlüğüm;
  Ne zamandir sana yazamiyorum.aslında görüşmeyeli çok şey oldu. Ben evlendim.daha doğrusu zorla evlendirildim. Ama ben şu anda evlendigim adamla bile konusmuyorum. Bilmiyorum ama ona karsi bir şeyler hissediyorum. Onunla konustugumda kalbim yerinden cikacakmis gibi atıyor' ne soyleyecegime karar veremiyorum.
Ama onun yanındayken huzurlu oluyorumAma sanirim bana kustu . sabah ona kahvaltı hazirladim. Özür dilemek için ama beni dinlemeden ise gitti. Simdilik bu kadar  daha sonra görüşmek üzere  ...

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin