Ciemność i czerń. Zero szczęścia. Tylko tyle pamiętam z dzieciństwa. Ale przepraszam, zaczęłam tak trochę od dupy strony. Tak moim ojcem jest All For One. Cóż nie poznałam nigdy jego prawdziwego imienia dlatego wam go należycie nie przedstawię. Może go nie posiada? Nie wiem. Zastanawiacie się pewnie jakie dary posiada córka człowieka, który zabiera innym ich własne. Chyba nie posiadam, a jeśli posiadam to nie jestem w stanie wam przetoczyć jaki jest ani do czego służy. Przynajmniej nie mam swojego własnego tudzież oryginalnego. Gdy moja mama zaszła w ciąże ojciec przeprowadzał na niej wiele doświadczeń oraz naukowych bzdetów aby jego córka była potężna. I tak właśnie odziedziczyłam wszystkie dary moich przodków, No dobra może nie wszystkie ale większości. Jeden z nich powinien być mój ale za cholerę nie wiem który to. Czasem nawet nie jestem w stanie panować nad niektórymi. Dlatego nie używam ich gdy nie ma potrzeby, nie chce nikomu zrobić krzywdy. Jeśli chodzi o relacje z tatą to staram się nie mieć z nim kontaktu, ponieważ bez przerwy stara się mnie zwerbować do tej żałosnej ligi. Mieszkam z moją przyjaciółką Maddie, nie pochodzi ona z Japonii ale ze stanów, poznałyśmy się kiedyś na lotnisku. Wyprowadziła się do Japonii bo było to jej marzeniem. Przez to, że miała wolny pokój u siebie w mieszkaniu ofiarowała mi pomoc i dlatego uwolniłam się od ojca. Nie ukrywam zazdroszczę jej urody, jest piękną blondynką o zielonych oczach, zgrabnej figurze i cudownym charakterze. Ona jedyna wie o wszystkim i mnie akceptuje. Jeśli chodzi o mnie to mam czarne włosy i brązowe jak kawa oczy, moja blada cera i podkrążone oczy sprawiają, że wyglądam na wiecznie chorą i nie wyspaną osobę. Nie ubieram się zbyt modnie, zazwyczaj jest to za duża na mnie bluza z kapturem, spodenki sportowe tak przed kolano i jordan'y. Nie będę już zanudzać miłego czytania. A jeszcze tak na marginesie mam na imię Mayumi,przyjaciółka mówi do mnie May.
CZYTASZ
Nie dam rady..(bez ciebie) Hawks x oc
Teen FictionCórka all for one..która stara się wygrzebać z gówna w które wpakował ją ojciec..spotyka kogoś kogo nie obchodzi kim i czym jest.. Zapraszam do czytania 🤍 *okładka nie moja* Przynajmniej 13+ proszę