Karakter: Harry
Bir Cumartesi gecesiydi. Yine bir ödül törenindeydik. Ödüllerimizi almış törenin bitmesini bekliyorduk. Ayrıca ödüllerin kime verildiğinide izliyorduk. Sıra '' Yılın En Başarılı Kız Grubu '' adlı ödüldeydi. Zayn heyecanla bekliyordu. Çünkü bu ödül onun için çok önemliydi. Manyak mısınız ? Tabiki Zayn bir kız değil !!! Neyse, ve... Evet tam tahmin ettiğim gibi. Ödül '' Little Mix '' adlı kız grubuna verilmişti.
Zayn:
'' Evet bee !! Evet !! İşte buu !! ''Ödülün açıklanması ile Zayn'in yerinden sıçrayıp anırması bir olmuştu. Hep birlikte Zayn'e '' Mal Mısın ? '' bakışı attık. Ve kızlar sahneye çıkmıştı. Birden gözüm kumral olana kaydı, Jade olana... Vücudunu süzmeye başladım.
Karakter: LiamHarry kankam olan Jade'e sapık sapık bakışlar atmaya başlamıştı. Ve bunu sadece ben farketmemiştim. Herkes bunun farkındaydı. Zayn Harry'i dürtüp kulağına birşeyler fısıldadı. Harry ise silkinerek Jade'e bakmayı bırakmıştı. Hep birlikte kızların konuşmasını dinlemeye başladık.
Karakter: JadeEvet, ödülü almıştık. Sanırım bir konuşma yapmam lazımdı. Ödülü Perrie'ye uzatıp ondan tutmasını rica ettim. Ve kafamda kelimeleri toparlayarak birşeyler söylemek istedim.
Jade:
'' Öncelikle bu ödülü böyle büyük starların karşısında aldığımız için çok mutluyum. ( O nasıl cümle lan ? ) Bu ödülü almamız için bizi sürekli destekleyen ve kollayan fanlarımıza teşekkür etmek istiyorum. ( Sanırım yine rezil oldum. ) Onlar harikalar ve moralimiz ne kadar bozuk olursa olsun bizi güldürmeyi ve mutlu etmeyi başarıyorlar. Biz, onlar sayesinde bu ödülü aldık ve onlar sayesinde burdayız. Mixers topluluğuna çok ama çok teşekkür ederiz. Onları çok seviyoruz. ''Birşeyler saçmaladıktan sonra yerimize geçmek için yürümeye başladık. Birden en ön sırada oturan Harry'i gördüm. Hayır !! Kendimi sevdiğim adamın önünde rezil etmiştim. Harry'e bakarken Liam'in bana el salladığını gördüm. Bende ona el sallayıp gülümsedim ve yerime oturdum.
...
3 saat sonra:
Karakter: Niall
Uzun bir törendi. Sonunda eve gelmiştik. Harry ve Zayn yine aralarında tartışıyorlardı. Zayn birden '' Aşk ! '' diye bağırdı.
------Merhaba Jarry Shipper'lar. Ben Pınar. Sonunda 1. bölümü yazabildim. Bu hikaye benim için çok önemli. Yeni bölüm haftaya gelecek. Umarım beğenmişsinizdir. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Neyse bende aynı Jade'e benziyorum bi türlü konuşamıyorum. Doğru düzgün yazıda yazamıyorum. Neyse :D İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sumer Love: Jarry Stirlwall
FanfictionBir erkek ve bir kadın, birbirine aşık ama bunu söyleyemeyen iki insan. Sizde bu iki çılgın insanın hikayesine ortak olmak ister misiniz ? Karakterler: Zayn Malik Louis Tomlinson Liam Payne Niall Horan Jesy Nelson Leigh-Anne Pinnock Perrie Edward...