Kimsenin bir çaresi olmadığından Harry'nin önerisine katılarak içeri girdik. Kendimizi eşyaları beyaz çarşaflarla kaplı bir odada bulduk. Zayn hemen dalga geçmeye başladı.
Zayn;
'' Aa ! Tesadüfe bak. Bize uyuyacak çarşaf bırakmışlar. ''
Harry;
'' Dalga geçmeyi bırakta yukarı kata bak Zayn. Yatacak yer var mı ? ''
Zayn yine söylene söylene yukarı çıktı ve odaları gezmeye başladı.
'' AAAAA !!! ''
-----
Zayn'in çığlığı üzerine herkes koşarak yukarı çıktı. Biraz sonra karşımızda anırarak bağıran Zayn ve önünde de bir iskelet vardı. Harry bir iskelete bir de Zayn'e bakıyordu. Biraz sonra acaip bir şekilde sinirlendi. Elini kaldırarak Zayn'in ensesine vurdu.
Harry;
'' Napıyon la mal ?!!! ''
Zayn kekeleyerek cevap verdi;
'' Ha-haha-haya-hayalet ''
Harry;
'' Ne hayaleti mal ?! Anlaşılan evin sahibi doktor veya bir fen öğretmeni. Sadece bir iskelet o. Gerizekalı. ''
Bu sefer Harry söylene söylene aşağı indi. Bende Zayn'e dik dik bakış atarak aşağı indim. Biraz sonra herkes aşağıdaydı.
Louis;
'' Bence kimse yukarıda kalmasın. Bişey mişey olur. ''
Harry ellerini beline koyarak;
'' Bencede. '' dedi.
'' Biz Zayn'le şu koltukta yatarız. Louis'de tekli kolyuğa yatar. Sizde şu iki koltuğu paylaşın işte. ''
Leigh Anne;
'' Tamam benim için sorun olmaz. ''
Zayn;
'' Benim için olur ama. Niye ben seninle yatıyom ya ? ''
Harry;
'' Ha ben seninle yatmaya çok meraklıydım sanki. İstemiyosan tekli koltuğa sen yat. ''
Zayn;
'' Ha, yok o zaman. ''
Louis;
'' Harry istersen ben Zayn'in yanında yatayım. Sen buraya geç. Siz kavga edersiniz çünkü. ''
Harry;
'' Haklısın. '' diyerek tam koltuğa geçecekti ki birden duraksadı.
'' Baksanıza, birinin nöbet tutması gerekmez mi? Hani eve giren falan olur. ''
Perrie;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sumer Love: Jarry Stirlwall
FanficBir erkek ve bir kadın, birbirine aşık ama bunu söyleyemeyen iki insan. Sizde bu iki çılgın insanın hikayesine ortak olmak ister misiniz ? Karakterler: Zayn Malik Louis Tomlinson Liam Payne Niall Horan Jesy Nelson Leigh-Anne Pinnock Perrie Edward...