Ses benim arkamdaki çalılıklardan geliyordu. Hemen oraya döndük. Louis ve Zayn bir hayvan olabilme olasılığına karşı ellerine birer sopa aldılar ve diğer elleriyle bizi kollamaya başladılar. Ses çoğaldıkça bizde geri geri gitmeye başladık.
'' AAAAA !!!! ''
************
Bölüm Şarkısı İle Okuyun !
Bizim bağırmamızla önümüzde saf saf duran Jade ve Harry'de bağırmaya başladı. Önümüzdekilerin Jade ve Harry olduğunu bildiğimiz halde hala bağırıyorduk.
'' AAAAAAA ! ''
Özellikle Zayn avazı çıktığınca bağırıyordu.
'' AAAAA !! ''
Sonra bizim sakinleşmemizi söyleyen Harry'nin sesi yükseldi.
Harry;
'' Kesin şunu ! Sakin olun ! ''
Zayn hariç herkes susmuştu.
Zayn;
'' AAAAA ! ''
Harry;
'' Kes dedim ! ''
Harry'nin bağırmasıyla Zayn sustu. Louis büyük bir merakla Niall'ı sordu.
Louis;
'' Niall iyi mi ? Buldunuz mu ? Nerdeymiş ? Neden bize haber vermemiş ? ''
Harry;
'' Teker teker sorar mısın Louis ? ''
Louis;
'' Oh ! Haklısın, özür dilerim. Onu buldunuz mu ? ''
Harry;
'' Hayır, her yere baktık ama hiçbir şey bulamadık. ''
Kısa bir sessizlik boğdu ortamı. Taaki kurt uluması duyana kadar.
Perrie;
'' Geliyorlar, hemen saklanmalıyız. ''
Jade;
'' Neden bahsediyorsun Perrie ? Kim geliyor ? ''
Zayn;
'' Perrie, kurt adamlara inanmaya başladı. ''
Zayn'in gerçeği açıklaması üzerine Jade büyük bir kahkaha attı.
Jade;
'' HA HA HA ! Çok güzel şakaydı Zayn. Evet Perrie, seni dinliyorum. Neden bahsediyorsun ? ''
Perrie;
'' Kurt adamlardan bahsediyorum Jade. Buraya geliyorlar. ''
Perrie'nin cümlesi üzerine Jade '' o.O '' bakışı atarak;
'' Ciddi misin ? '' dedi. Ve hemen ardından yine büyük bir kahkaha attı.
Jade;
'' Ha ha ha ! İnanamıyorum Perrie ! Bu kadar korkak mısın ? Tamam bende başta evimizin perili olduğunu düşünmüştüm ama sonra ne kadar saçma olduğunu anladım. Ciddi değilsin değil mi ? ''
Jade'in konuşmasını bitirdiği anda yeni bir uluma sesi duyuldu. Bu seferki daha yakından geliyordu. Herkes birbirine doğru yaklaşmaya başladı.
Harry;
'' Kurt adam olsun olmasın. Bence burayı hemen terk etmeliyiz. ''
Zayn;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sumer Love: Jarry Stirlwall
Hayran KurguBir erkek ve bir kadın, birbirine aşık ama bunu söyleyemeyen iki insan. Sizde bu iki çılgın insanın hikayesine ortak olmak ister misiniz ? Karakterler: Zayn Malik Louis Tomlinson Liam Payne Niall Horan Jesy Nelson Leigh-Anne Pinnock Perrie Edward...