Din partea 2 "Ajusi acasa ma duc in camera si ma pun pe marginea patului si ma uit in oglinda adanc si ma tot intreb cu ce sunt de vina eu de ce mi se intampla asta..."
Ce se va intampla in urmatrea carte"Vio dupa ce vede cu ochii ei ca Amuly nu o iubeste se simnte din ce in ce mai rau,Nicu fostul iubit al Violetei isi face griji pentru sanatatea ei si incerca sa o ajute sa se faca bine,incapatanarea ei s ajunge la disperarenimeni nu stie ce a patit asa ca toti spun ca e posibil sa fie de cand a cazut in lac.Dupa ceva timp verisoara ei Camelia are un accident de masina grav cand aude asta isi aduce aminte dde accidentul ei in care si a pierdut fratii gemeni asa ca fara sa le zica parintiolr unde se duce pleaca carte spital, lasand in urma ei o scrisoare parintior ei si Nicu zicandule ca le multumeste ca au fot langa ea ata timp dar acum e randul meu sa salvez pe cineva ne vedem curand sau poate o sa am grija de voi de acolo sus unde sunt fratiorii mei Maria si Lucas,va iubesc pe toti mai ales pe Nicu.Dupa ce citesc acesta scrisoare pleca de graba la spitalul in care Camelia e internata in stare grava dar parintii ei ajung prea tarziu pentru a oprio pe Vio de a si pierde viata pentru tot deauna dupa cateva ore bune de stat in spital doctorul le da cea mai teribila veste Vio a murit imediata dupa operatie si Camelia se zbate intre viata si moarte Nicu cand auzit asta cade la pamant si incepe sa planga dupa cateva zile vine zi ziua in care toti cei dragi se aduna pentru a si lua ramas bun de la Vio,numai ca ce nu stie nimeni e ca Vio traieste si in locu ei e o alta persona doctorul a mintit pentru ca asa a fost rugat de carte Vio dupa inmormantare Nicu se invinovateste ca nu a ramas langa ea mereu..."
Continuam.....
Dupa ce au duso pe presupusa Vio la biserica pentru a inmormantao toata familia sa intros acasa nu dupa cateva minute apare Caamelia si o fata in curte se duce carte mama Violetei si o ia in brate si plangecu greu se calmeaza si ii spune....
Camelia:Imi pare rau..daca stiam ca ea se va sacrifica pentru a trai eu nu acceptam..
Mama:Nu e vina ta..
Nicu :E vina mea...
Cameila :Nu spune asta..nu te mai invinovati ..
Fata noua:Se simtea prea distrusa sa mai fie ea insusi..
Nicu:Nu stiu ce a patit...ce sa intmplat cu ea..
Cameila:Sa certat cu cineVA?
Nicu :Pai era impreuna cu un baiat Amuly..
Fata noua:Pai sa certat cu el?
Nicu:Nu stiu...o intrebare!
Fata noua:Ma cheama Roxana ..
Nicu:Ok de unde stiai ca asta vroiam sa intreb?
Roxana:Ehh se mai intampla...
Mama:Ce faci Roxana esti bine?
Rxoana:Da sunt bine..am venit ca am auzit ce sa intmplat..
Mama:Cum iti merge in Italia?
Roxana:Merg bin,am o sccoala de auto aparare...
Tata;Bravo,si merge bine?
Roxana:Da nu mia ca am inchiso cateva zile pentru a veni in tara..
Fratele:Sati mult?
Roxana:Cat e nevoie..Vio e caa o sora pentru mine si nu pot sa va las singuri ...
Nicu :O stii pe Vio asa de bine?
Camelia:De mici copile ne stim...
Roxana:Dar am o intebare!
Fratele:Ia zi??
Roxana:Ea il cunostea pe Amuly de mult timp?
Tata:De un 1 an.De ce?
Roxana:Pai baiatul asta Amuly e faimos si..
CITEȘTI
SACRIFICIUL-ALEGEREA
AdventureBuna dragii mei acesta carte este o continuare de la carte "INAPOI LA LICEU..FRANCESCO SAU KILLA PARTEA 2"sper sa va placa cartea ce va urma a fie finalizata pana la sfrasitul lui ddecembrie vor fii multe personaje multe dar si mult suspans si multe...