Deux

282 26 53
                                    


Küçük Jimin gözlerini efendisine odakladı. Onu dikkatlice dinledi..

" Bir zamanlar bu şehirde çok güzel bir kadın yaşarmış.. Bu kadının güzelliği tüm şehirdeki insanların dilindeymiş. Öyle ki, kadınlar bile ona imreniyor ve onun gibi olmak için birsürü yol deniyormuş. Bu meşhur güzellik bir yere kadar sürmüş, fakat işler bir genç yüzünden değişmiş." 

" Daha güzel bir kadın mı varmış ? " 

" Kadın değil. " 

Küçük Jimin öyle çok kaptırmıştı ki kendini, ellerini çırparak sorular sormaya devam ediyordu. 

" Ya, gerçekten mi ? Güzel bir erkek mi ? Onu gördünüz mü efendim ? Ne kadar güzeldi ? " 

Genç adam tebessüm etti. 

" O gördüğüm en güzel şeydi.. " 

Kısa bir iç çekişten sonra devam etti.

" Zamanla bu genç ve güzel olan çocuğu tanımış halk. Hatta onu şehrin en güzel yüzü olarak görüp önünde diz çökecek kadar sevmişler. Bu duruma sinirlenen meşhur güzel kadın ise oğlundan o genci öldürmesini istemiş. " 

" Bu biraz.. Fazla.. " 

" Evet. Çünkü insanlar ilgi görmeyi çok severler. Bir anda ilgi kesilirse her şeyi yapabilecek kişiler vardır. Her neyse.. Kadının oğlu..." 

" Efendim ? Kadının bir adı yok mu ? " 

" Bu hikayedeki isimler sır, küçük kölem. " 

Jimin başını eğdi ve dinlemeye devam etti. 

" Kadının oğlu bunu kabul etmiş ama bir taraftan da üzülüyormuş. Kendini suçlu hissedeceğini biliyormuş. Annesi için bu suçluluğu kabullenmeye razı olmuş. Aradan geçen bir hafta, genç oğlanın kendini hazırlaması için yeterli olmuş. Ve işe koyulmuş. Yollara düşmüş, o güzel yüzlü çocuğun evini bulmuş. Yavaşça ve sinsice girmiş eve.. Bir dolabın arkasına saklanıp odadaki çocuğu izlemiş. Saatler geçmiş... " 

" Kaç saat ? " 

" Yaklaşık 5 saat. " 

" 5 saat boyunca onu mu izlemiş ? " 

" Ama o kadar güzeldi ki... " 

" Nasıl yani ? " 

" Güzelmiş ki.. Genç oğlan izlemiş onu saatlerce. Öldürmek ne kelime, içinden bir ses yerinden fırla ve o güzel naif saçlarını okşa diyormuş. Ama genç oğlan bunu yapamazmış. "

Jimin gözlerini kıstı. 

" Neden durdunuz efendim ? " 

" Susadım. " 

Yerinden kalkıp su içmeye giden genç efendiye baktı Jimin. Kafasını biraz daha sağa sola çevirip etrafı izleyeyim derken bir fotoğraf gördü. Efendisinin gittiği yöne doğru baktı. O gelmeden hızlıca fotoğrafı kaldırdı. Üstü kapalıydı, sessizce alıp açtı. Genç birinin fotoğrafıydı. Çok güzel biriydi.. Jimin gözlerinde resmen çiçekler açmış gibi hissediyordu. 

Fotoğrafın arkasını çevirdi.. 

Ve yazılı olan ismi, ezberine kaydetti. 

" Jeon Jungkook " 

Eʀᴏꜱ Aɴᴅ Pꜱʏᴄʜᴇ/ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin