Logani merak ediyordum ,dün olanlar onun için ağır olmuştur,
Ama artık yeni arkadaşim oldu christe , acaba öbür vampirler nasil?? Loganı ziyaret etsemi?, dışarıda christen yi görüdüm
Heyy christe nasılsin ??
Christe: hey melodi , dün nasıldı ama ? ,
Evet logan nasil oldu ??
Christe : düne göre daha iyi .
Jack nerde ??
Christe : onlar futball oynuyorlar ama vampirler tarzında , sende gel .
sana takma diş alalım .
Olur .
Christe : hadi ozaman
Ormanin derinliklerine doğru ilerledikçe vampirlere dahada yaklaşiyordum , heyy jack .
Jack : heyy Melodi sende oynasana ,
Ben futbolda iyi değyilim,
Christe: heyy jannet ,
Jannet: hey christe , hey jack sen kimsın ??
Ben Melodi
Jannet : tanıştığıma memnun oldum.
Bende , logan nerde biliyor musunuz .
Burdayım.
Logan !! , sen iyisin.
Logan : evet sabah biraz baş ağırısı vardi ama gaçti . dur bir dakika senin dişin !!!
Evet beğendin mi ??
HAYIRRR !!bunu kim yaptı heee kimm !!,
Logan bağırma bunu
Christe : jack !..
Logan : Nee jack mi yaptı ??!!.
Hayır o yapmadi bunlar sadece ..
Jack: hey millet top buldum .
Logan : Sen bitin !!!!
Jack : Ne sen ne diyorsun !!
Logan : seni şerefsiz bunu ona nasıl yaparsın,
jack : neyi .
HEYYYY logan bu sadece takma diş jackin bir suçu yok
Logan : ama christe ??!
Christe : bbben sadece şaka yapmıştım böyle abartcanı bilmiyordum,
Logan : ne abartmak mı?? Sana ne olanları unutun galiba !!!!
Christe : özür dilerim.
Logan : hey jack üzgünüm,
Jack : boşversene !! Ben gidiyorum
Logan : jack üzgünüm
Jannet : hey melodi bizde yesene bu gün .
Olur sevinirim .
Logan : hayır olmaz .
Neden banane ben gelcem , sen davet etmesen bende jannetin davetinde gelirim .
Longan : tamam seni akşam alırım ama yeterli bana karşı olma .
İyi süper o zaman .
SAAT 23:35
off logan nerde kaldın ??
Zil çaldı
Ben bakarımmm ,selam logan
Logan : ne bu güzelik .
Senin için , logan sen bu gün jacke çok ağır tepki verdin sence de degilmi ?
Logan: sen kimden yanasın ?! .
Kimseden !! Ama hemen yumuruk geçirmek birde ikizsiniz !
Logan: git o zaman onunla birlikte ol !!!!
Sen ne biçim birisin yaa!!
Logan : ben böyleyim Melodi , beni böyle kabulenmen gerek!,
Evet hakklısin ama bu sen değilsin .
Akşam yemeğine oturduk. Loganla beraber oturmuyordum yanimda jack vardı , karşimda ise logan vardı, masa çok uzundu kaç vampir var say say bitmez birde babasının soğukluğu beni heycanlndirmaya yetiyor artıyordu bile.
Loganin ANNeSİ : seninle tanişmak bir zevk Melodi
Zevkimiz karşiliklı madam bloody, kadınin şivesi vardı cook eki bir dil gibi, ama onunla konuşa bilmek için şivemi en iyi şekilde kullanmaya calıştimki becerdığimi düşünüyorum sizce ??
Yemekler geldiğinde o leş gibi kan kokusunu çorba haline getirmişlerdi yda daha doğrusu calişmişlardi , herkes iştahla içiyordu ben bir yudum aldım ve azraili görür gibi oldum o kadar kötüydü .
Jacki dürtüm ,hey jack ben bunu içemiyorum bana yardım et !!! , burnunu tıkada iç tad almasın . tamam o ara loganin beni gözlerini kısarak dikizledıgıni gördüm . ÇORBMİ BİTİRMİŞ sayiliyordum tek bir kaşık kalmişti.
Loganin ANNESİ : logan misafirimize biraz daha koy hadi.
Yok sağolun madam bloody doydum gelirken 15 tane geyik kanini tüketip de geldim.
Loganin BABASİ : soğuk kalin sesiyle lütfen bir tabak daha içmezeniz alınirim .
İyi peki az olsun lütfen, logan geldiğinde çorbamın içinde göz vardı bunu bilerek yapmiştı o biliyor kandan midem bulandığini bir de içine göz koymuş
Büyük güçlüklerle içtim ama gözü yemem yada yutmak imkansız , ellerinizi sağlık güzel olmuş .
Loganin ANNESİ: göz kalmış en güzel yerini birakma .
Loganin BABASİ : EVET!! Lütfen !!!!
Offf yemesem büyük risk almış olurum , jack yiyemiyorum ne yapcam ??, babanda bana dik dik bakiyor yardım et bana !!,
Tamam bir planım var sen onu agazına sok ve yiyormuş gibi yap.
Tamam kaşiği yavaş yavaş ağzıma göturdum ve loganin bana baktıgıni gördüm pislik herif !! Ve kaşığı agazıma soktum ve ani bir hareketle jack beni tutup öptü ve o ara ağzımda onun dilini hissetmemle geriledim , herkes bize bakıyordu loganin yüzündeki o ifade ...
Artık ağazımda o göz yoktu bunun için jacke minnetardim, logan aniden ayağa kalktı ve christenin elini tutu ve ben ve christe beraberiz diyince iç organlarımi biri aleve aldı sandim ,içim burkuldu bunu duyarduymaz masadan hızlıca kalktım , ve evin yolunu tutum , Melodi!!! Dur .
Ne var logan sen gitsene christenin yanına aranizda bir şeyler olduğunu duyuştum ama bunu....
Logan : yaa sana ne demeli??! .
Ne !! jack sadece bana yardim etti , ama sen ne yaptın gerçekten logan kendinden utanmalısın...
Umarım bu bolumu begenmişinizdir yorumlarınizi beklerim :-) !!!! Bye :-)
Fotodaki jack !!!