Logana birşey olmaması için dua ediyordum ahh logan !!! :-\
Sen ne düşünuyordun ki??!,
Jannet: heyy melodi rahatla Benice geriyorsun !!. :-!
Off hadi acele et jannet hadi ama!!..
Jannet : acele ediyorum iste !
Bu stresste ikimizin morelini bozuyordu nemde çok en sonda vardık.
Janett : heyy bak logan ve jack ! , jack !! Jack diye jacke'in boynuna atladım ve o ara logana baktım çok kötü durumdaydı.
Loagan! Aman allahım her yerin kan içinde!!, sonra herkesin baktigi yere doğru baktım ve orda dedemin ölü bedenini gördüm ve elimle ağzımı kapatmak zorunda kaldım ve gözlerim dolmuştu ,tanınmaz haldeydi .:-[ , logan bana kanli elleri ve üstüyle sarıldı bende sık sıkı ona sarıldım ve hıckırıklar arasında hayat çok zalim çok kotu !
Logan: evet biliyorum biliyorum .., hadi gel gidelim buraya az sonra kurt boyları toplanır .
Hıı hı, sonra jack geldi ve bana sıkıca sarıldı , bu gerçekten içler acısıydi ne söyleyebilirsin ki bu duruma?? Christe bana dik dik bakıyordu aşağlayıci gözlerle loganın yaninda hic ayrılmamıştı beliki.!!
Christe : logan herşey iyi olacak diyip onun omuzuna girdi, bende loganı kendime jektim zaten benim üzerimde çok yükleniyordu .
Sonra jack jannetin elini bıraktı ve logana doğru yürüdü ve christe'nin yerini alıp bana yardım etti ...