GÖÇ !!!....

77 18 3
                                    

Logan beni oradan götürdü , buralardan gitmek istiyordum . ve anemide yanıma almak ama o kadar çok yanlızlığa ihtiyacım vardıki,  teşekür ederim logan benim yanımda olduğun için !!

Logan:  melodi ben gidiyorum !!,

Ne! Neden ve nereye ?? ,

Logan : vampirler beli bir güne kadar kalırlar ve yolumuz şimdi Transilvanya ya düştü.

Tamam bende geliyim ,

Logan : üzgünüm !!!.

Ne yani  gercekten gidiyormusun ???

Logan : evet.

, logan gerçekten Yoruldum ve kendime gelmem gerek.

Logan : tamam  ama unutma hep yanında olcam biliyorsun ben seni hissedebiliyorum melodi ,sabahları hep aklımda akşamları hep rüyalarımda olacaksın bunu bil.

Evde odamdaydım , ve evet logan  artık gitmişti  ama beni hiç terk etmemiş gibiydi onu hala yanımda hissediyordum . artık annemlen yaşıyoruz babam ?? Onun hakında konuşmak istemiyorum, boşanma davasından sonra  onu bir daha  görmedim . 

Anne !!! , ben Transilvanya ya  gitcem loganı bulmaya.

Annem : Transilvanya mı??! Ne zaman ??

Bugün,  plansız  Bir yolculuk olacak .

Annem: bir hotel ayarlasaydık ??

Anne lütfen!! , bana geniş alanlar tanı !!.

Annem : Tamam ozaman , Al şunu.

Bu ne anne?? ,

Anne : bir miktar para .

Sağol , ve o gece çıktım yola , hotelin önünde durduğumda annemi dinleseydim keşke bu hotel mi??, çok eski , nasıl dayandı bu hotel!!. Yanıma yaşlı bir adam yaklaştı, buyurun

Ahh evet 3 günlük kalabilirmiyim.,

Buyurun odamızın anahtarı,

Teşekür dedrim. Eşyaları koyar koymaz dışarı çıktım ve loganın olabileceği yerlerde aradım , bu da ne!! ?? Bu hızla gelen bisiklet değil mi..!??

Gözümü açtım ve bir erkek benim üzerimdeydi.

Dikkatli olmanız gerek buradaki insanlar pek dikkat etmaz ??!

Anladım beni ezilmekten koruduğunu  için teşekur ederim ,

Birşey değil! adım derek .

Tanıştığıma memnun oldum derek

Derek : bende .... Senin adın

Melodi .

Derek : bende melodi. Nerde kalıyorsun ??

Oradaki eski hotelde

Derek : senin gibi güzel biri burada ne arıyor ???!.

Birini arıyorum.

Derek : kimi ??

Önemli birini .

Derek : bu gün akşam bir eğlence var  benimle gelmek istermisin ?.

Tabi , olur sevinirim.

Aksam üstü geldi ve dışarı çıktık, ve o serin rüzgar yüzümü hafif okşamasına izin verdim, dur !! Bir dakika logan!!! Logan... Ve hızlıca koşmaya başladım

Derek :  heyy ! Melodi dur koşma bekle,  nereye ?? ..

Logan  ! ve arkasını döndü ve oydu gerçekten de oydu  , logan bana sarıldı ve tam arkamızda derek duruyordu .

Derek : melodi o kişinin yanından uzaklş!  . ve kolunu tutup kendisine çekti ,  logan bu durumdan hoşlanmadı.

Ve bir an bir birlerine girdi loganin burnu ağazı kan içindeydi , onları ayırmak çok zordu ne oluyor burada????

Derek : melodi o bir vampir !!

Biliyorum derek ve onu seviyorum!.

Derek : inanmıyorum , bak onu sevebilirsin ama onlara güven olmazzz!!

Logan : yani 50.000 metreden aldığım o pis koku demek ki senden geliyordu !!!, pis kurt ...

Derek : hey  sözlerine dikkat et !

Logan : etmesem ....!!!

NOT: bu bölum  nasıldi yorumunuzu beklerim :-) :-) :-)  !!  İyi tatiler !!!  :-) ......















VAMPİR Mİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin