3.BÖLÜM Neredeyim Ben?

115 5 2
                                    

Teneffüs zili çalınca Ada'yla beraber kantine indik.Annem sabah bana 5lira verdi .Karnım çok açtı. Bilirsiniz işte kardeşim Pelin yüzünden kahvaltı yapamadım.Bir tane tost ve yanında da ayran aldım.Ada da tost ve ayran aldıktan sonra sınıfa gittik.Pipeti alıp ,ayranın paketini açmadan sertçe batırdırdım.Ada paketi açıp pipeti koydu.Tatilden bahsederken Ada pipetle içtiğini unutmuş olmalı ki pipetle içerken birden ayran paketini hiç pipetle içmiyomuş gibi kafasına dikti.Tabi pipet ağzında olduğundan alttan ayran döküldü.Beni bir kahkaha bastırdı.Ada çantasından ıslak mendil çılartıp eteğini sildi.Eteğini sildikten sonra o da benimle gülmeye başladı.

Ders zili çaldı .Yeni çocuk Rüzgar da içeriye girdi.Şimdiden bir sürü arkadaş edinmişe benziyo.En azından Oğuz'u elde etmiş gibi gözüküyo.Şimdiki dersimiz matematik.Matematiği severim ama kolay olunca .Tabi bide hoca yıldızlı soru sorduğunda süper oluyo.

Matematik hocamız Kemal Bilmiş.Çok bilmiş... Bu espiriyi neden yaptım bilmiyorum.Evet bir an önce kendime gelmem gerekiyo.Yoksa beni okumayı bırakırsınız.Yok yaa siz beni bırakazsınız ki yani demiii.

* * * *

Kemal Hoca içeriye girdi. Adamın enerjisine hayranım.Avazı çıkana kadar "günaydııııııınnn"diye bağırdı.Ama tabi bu bağırış Duysal hocanın bağırışının çakması gibi.Duysal hoca bizim sosyal hocamız .Çok sevdiğim bir hocam .Sınıftakiler onu üzmese süper olucak.Her neyse...

Kemal hoca sıcak samimiyetiyle her zaman ki gibi bizimle sohbet etmeye başladı.Zaman akıp geçti.Dersler hiç ummadığım kadar çabuk geçti.Çıkış zili çaldı.Lapa lapa kar yağıyordu.Dün gecede yağdığı için dışarıya adeta beyaz bir çarşaf serilmişti.Ada'yla beraber servise bindik.Serviste en son koltukta Rüzgar oturuyodu.Kafasını cama dayamış dışarıyı izliyodu.Bizim servisteyse demek ki bizim evin oralarda oturuyo.Hatta komşu olma ihtimalimiz bile vardır...

Herkes servise bindikten sonra Haluk amca servisi çalıştırdı.Bu arada servis şoförümüzün adı Haluk...Haluk amca iyi şofördür.Ama şu an yollar kardan dolayı kaygan olduğundan servisi zor hakim olduğu açıkça belli oluyor.İçimde biraz tedirginlik vardı.Yani yolların durumu malum.Ya kaza olursa.Bütün bu düşünceleri kafamdan kovup Ada'yla sohbete daldım.Ada'ya söylemek istemedim, onu da tedirgin etmiyim.Geçen bir haberde okumuştum bir servis yolun karla kaplı olmasından dolayı kayıp uçurumdan yuvarlanmış.Yoksa o haberi okumasaydım bu düşünce aklımın ucundan geçmezdi.Ada'yla ne kadar sohbet etsemde içimde yine bir tedirginlik vardı.Daha yolu yarılayamamıştık bile.Bütün gün tennefüslerde yeterince konuştuğumuzdan artık konuşacak bi şey kalmamıştı.Ada "Ben arkada Ayla'nın yanına gidicem .Birazdan gelirim "dedi ve arkaya doğru yürüdü.Rüzgar'ın yanında oturan Ayla'nın yanına gitti.Sonra Rüzgar'a döüp bi şeyler fısıldadı.Rüzgar bana baktı tabi ben hemen önüme döndüm.Arkaya bakıp bana hala bakıyomu diyo kontrol ettim.Oh bana bakmıyo artık.Napıyorum ben ya.Neden Rüzgar bana bakınca telaşlanıyorum.Yoksa ...Yok yaa öyle bişey yok ben Rüzgar'ı felan sevmiyorum.Önüme dönüp kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.Sonra Rüzgar yanıma gelip oturdu.Gözleri çok güzel.Masmavi.Tanrım çok yakışıklı. "Ne kadar şanslıyım garip arkadaşın daha ilk günden beni yerimden etti.Sen bizim sınıfta mıydın?Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?dedi."Evet dedim sesim normal olmasına dikkat ederek."Hafızam kuvvetlidir.Adın ne?"dedi."Başak.Sana bişey sorabilirmiyim?"dedim.Bu sefer sesim daha iyi çıktı. "Elbette.".dedi."Annen ve baban...Annenin mimar olduğunu babanınsa doktor olduğunu söylemiştin.Yani sınfta.Annen ve babanla benim ailem tanışıyo olabilir.Siz.nerede oturuyorsunuz?"."Biz daha yeni taşındık bahçeli evlerde 22.villa.".Demek ki bizim evimizin yanındaki satılık evi Rüzgarlar almış.Bu iyimi kötümü bilemiyorum .Onu gördüğümde çok heyecanlanıyorum .Avuçlarım terliyor çenem titriyor.Ama yine de içimde kelebekler uçuşuyo.Herhalde iyi birşey olsa gerek.Sonra içten ve tiz bir çığlık duydum.Sonra şiddetli bi gürültü duydum ve aniden gözlerim karardı.

Gözlerimi açtığımda daha önce hiç görmediğim iki kişi yanımda duruyorlardı.Kadın elimi tutup ağlıyordu.Her tarafım ağrıyordu.Neredeydim ben??

YENİDEN BAŞLAMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin