کـاتـێـکـ تـەمـەنـم ١٩ سـاڵ بـوو جـۆنـگـهـوون'م نـاسـی..
یـەکـەم قـۆنـاغـی کـۆلـێـژم بـوو...
پـرسـیـارم لـێـی کـرد دەربـارەی بـەشـە نـاوخـۆی کـۆلـێـژەکـە...
ئـەویـش بـە دەنـگـە هـێـمـن پـیـاوانـیـەکـەیـەوە وەڵـامـیـدامـەوە...
لـە دوای ئـەو ڕۆژەوە ئـێـمـە پـەیـوەنـدیـەکـی هـاوڕێـیـەتـی لـە نـێـوانـمـان دروسـت بـوو...
هـەمـیـشـە بـەیەکـەوە قـسـەمـان دەکـرد و دەچـویـنـە دەرەوە...
تـا وای لـێـهـات بـێ ئـەو نـەتـوانـم بـژیـم...
جـۆنـگـهـوون کـەسـێـکـی گـریـنـگـی پـێـدەر و شـیـریـن بـوو، هـەمـووکـات ئـاگـادارم دەبـوو
وە دڵـخـۆشـی دەکـردم ،ئـەوەش هـەمـوو ئـەو شـتـانـەیـە کـە کـچـێـکـ خـۆشـیـدەوێـت لـە پـیـاوێـکـدا...بـیـرکـردنـەوە لـە گـوێـبـیـسـت نـەبـوونـی دەنـگـی و بـیـنـی زەردەخـەنـەکـەی بـارودۆخـی
مـنـی خـراپـتـر کـرد...زۆر بـەخـراپـی ئـاشـقـی بـووم و خـۆشـمـدەویـسـت...
بـەڕادەیـیـەکـ لـە پـشـووی هـاویـنـدا ئـامـادەنـەبـووم بـگـەڕێـمـەوە بـۆ کـالـیـفـۆڕنـیـا تـەنـیـا لـەبـەر ئـەوەی ئـەو بـبـیــنـم...
دوای سـاڵـێـکـ داوای هـاوسـەرگـیـری لـێـکـردم...
وامـدەزانـی خـۆشـتـریـن ڕۆژی ژیـانـمـە...
وە بـێـگـومـان وەڵـامـەکـەم بـەڵـێ بـوو...
هـێـنـدە دڵـخـۆشـبـووم کـە زەردەخـەنـە بـۆ یـەکـ چـرکـەش ڕووخـسـاری جـێـنـەدەهـێـشـتـم...
بـۆ ڕۆژی دواتـر پـەیـوەنـدیـم بـە خـێـزانـەکـەمـەوە کـرد...
لـە ڕێـگـەی تـۆڕەکـۆمـەڵـایـەتـیـەکـانـەوە، کـاتـێـکـ سـەیـری نـاو چـاوەکـانـیـانـم کـرد هـەمـووشـتـێـکـم پـێ وتـن ...
بـاوکـم کـەسـێـکـی جـدی بـوو، یـەکـێـکـ بـوو لـەو کـەسـانـەی تـەنـیـا یـەکـ جـار بـڕیـاردەدات
وە دەربـارەی جـۆنـگـهـوونـیـش بـڕیـارەکـەی پـێ وتـم کـە...(مـن ئـەو کـوڕەم بـەدڵ نـیـە و ڕازی نـابـم بـەم هـاوسـەرگـیـریـە)...
ئـەوکـات وام بـیـردەکـردەوە کـە جـۆنـگـهـوونـیـان بـەدڵ نـیـە لـەبـەر ئـەوەی ئـەو لـە خـێـزانـێـکـی مـامـنـاوەنـد بـوو...
وە ئـێـمـەش خـێـزانـێـکـی پـایـەبـەرز...
ڕەتـم کـردەوە کـە وازی لـێـبـهـێـنـم...
بـەرهـەڵـسـتـی هـەمـووانـم کـرد...
لـەدوای مـانـگـێـکـ هـاوسـەرگـیـریـم لـەگـەڵـدا کـرد...
بـاوکـم ئـامـادە نـەبـوو جـارێـکـی کـە قـسـەم لـەگـەڵ بـکـاتـەوە...
بـێـگـومـان دایـکـیـشـم هـەمـان ڕای بـاوکـمـی هـەبـوو...
چـونـکـە هـەمـیـشـە دەیـوت
'بـاوکـت بـڕیـارێـکـ نـادات زیـان بـە خـێـزانـەکـەی بـگـەیـەنـێـت'...مـن بـە هـەڵـبـژاردنـی جـۆنـگـهـوون خـێـزانـەکـەمـم لـە دەسـتـدا...
بـەڵـام پـەشـیـمـان نـیـم!!...
چـونـکـە ئـەگـەر ئـەوکـارەم نـەکـردایـە...
هـەمـوو ژیـانـم بـە پـەشـیـمـانـی لـە دووری جـۆنـگـهـوون بـەسـەردەبـرد...
هـیـوادارم بـەدڵـتـان بـێـت و خـۆشـەویـسـتـی خـۆتـانـی پـێـبـبـەخـشـن
👉💖👈👉💜💚💙💛
YOU ARE READING
Brave & Beautiful✔
Short Story"بـەڕێـز لـی خـۆتـان ئـامـادەکـەن، ئـێـوە دەبـن بـە بـاپـیـرە کـچـەکـەتـان دوگـیـانـە لـە هـاوسـەرەکـەم" جـۆنـگـهـوون تـوانـای دەربـڕیـنـی یـەکـ وشـەشـی نـەبـوو و نـەیـدەتـوانـی نـکـۆڵـی بـکـات لـەو ڕاسـتـیـانـەی بـوونـە هـۆی کـۆتـای هـێـنـان بـە چـ...