2. Bölüm: Eski Günler

22 8 10
                                    

Samet gözlerini açtığında karşısında Arya yi gördü ilk. Gözlerini kirpti kirpti ama hayal degildi. Sonra kendini cimcikledi.
"Samet dalga mı geçiyorsun benim Arya işte." Samet güldü.
"Ya ne biliyim rüya felan sandım."
"Hadi hazırlan çıkalım. Mutfakta bekliyorum." Samet bekletmeden üstünü giyinirken düşünmeye başladı. Arya onu uyandirmaya gelmişti. Sonra yüzünde tebessüm oluştuğunu hissetti. Kendine bir tokat atıp odadan çıktı ve okula yürüdü.
"Samet ben seninle bu yollarda yürümeyi ne kadar özlemişim ya."
"Emre den fırsat kalırsa her gün yururuz." Arya bir anda çöktü. Sanki üzerine tonlarca ağırlık bırakılmış gibi hissediyordu. Artık bu oyuna bir son vermesi gerekiyordu ama Samet'in onu kıskanması hoşuna gidiyordu. Böyle sessiz sessiz okula yürüdüler.

Okula geldiklerinde ders çoktan başlamıştı. Ders matematikti.
"Bu soruyu kim çözmek ister?" O sırada Arya nin sırasının üstüne bir not düştü.
"Tenefüste kantine mi gitsek açım da ben." Arya hafifçe gülerek samete baktı.
Hemen yazdı
"Tamam hem seninle konuşmam gereken şeyler var." Samet notu okuduktan sonra kaşları hafif çatık ama şaşırmış bir şekilde Arya ya baktı. Arya ise çoktan derse dönmüştü hatta tahtaya çıkıp soruyu cozuyordu.

Ders bittikten sonra hemen kantine indiler.
"Arya bir sorun yok dimi?" Arya suratına bile bakmıyordu Samet'in. Hemen bir masaya geçtiler.
"Sen tost al Samet istersen."
"Arya iyi misin?"
"İyiyim, sen tostunu al gel." Samet hızla bir tost alıp masasına döndü.
"Noldu hadi anlat!"
"Tamam!" Arya derin bir nefes aldı. Biraz gözleri dolmuştu.
"Samet..." Arya bir anda hıçkırarak sametin omzuna yaslandi ve aglamaya başladı. Samet onu sıkı sıkı sardı. Belki 5 dakika öyle kaldılar.
"Anlat hadi bana Arya. Ne oldu?"
"Annem... Babamla sık sık kavga ediyorlardı. Sonra geçen gün yüzüklerini çıkardıklarını fark ettim. Rasgele biseyler gevelediler, bende çok kurcalamak istemedim. Ama dün annemin çekmecesi den parfümü nu alırken bir kağıt fark ettim... Bir ay sonra duruşma var ve bosanicaklar..." Arya daha çok ağlamaya başladı. Samet ise ona daha sıkı sarıldı. Arya nin sesi Samet'in kollarının arasından boğuk bir şekilde çıkarken konuştu.
"Bildiğimi bilmiyorlar. Belki de bana duruşma gününde soyleyeceklerdi. Ben ne yapacağım? Kiminle kalacağım Samet?!" Samet ona sarılmayı o kadar çok ozlemisti ki eski günlerini hatırladı. Arya nin sevgilisinin olmadığı günleri. Emre Arya nin hayatına girdiğinden beri yavaş yavaş bir birinden soğuyorlardı. Ama bugün yine eski günler gibi olmuştu. Arya ona sarılmış. Dertlesmislerdi.

Okul çıkışında son 1 aydir ilk defa Arya Emre dememiş eski günlerdeki gibi dertlestikleri Gölyazı sahiline gelmişlerdi. 8 yaşında kesfetmislerdi burayı hatta bir fotoğrafları bile vardı. Samet selfie çekmeyi öğrenmişti ve annesinden gizli gizli telefonu getirmişti. Sonra beraber denize karşı selfie cekilmislerdi. Tabi koşa koşa geri bırakmışlardı telefonu. Samet kumların ustune oturdu. O sırada beklenmedik bir hareketle Arya da onun dizine yatmıştı. Samet bir an kendini rüyada hissetti. Sabah Arya uyandırmıştı onu, sarilmislardi, dizine yatmıştı. Kendi kendine
"Bu rüya hiç bitmesin" diye mırıldandı.
"Samet hatirliyor musun? Seninle buraya gelmiştik ve senin çişin gelmişti ağaçların arasına yapmistin." İkiside ufak bir kahakaha patlattılar. Samet onun saçlarını okşadı.
"Ayrıldık." Samet bir anda şok oldu.
"Ne?"
"Emre ile ayrıldık. Zaten sürekli tartisiyorduk. Bitirdik her şeyi." Samet o kadar mutluydu ki az daha mutlu olduğunu Arya ya caktiracakti.
"Üzüldüm."
"Uzulmedigini biliyorum. Hatta ondan nefret ediyorsun."
"Tamam ya senden de hiç bişey saklanmiyor."

Aksama kadar orda oturup eski günleri konuştular. Sürekli güldüler. Birbirlerini çok özlemislerdi. Eve gittiklerinde yüzlerinden gülücük eksik olmuyordu. Hatta Arya annesi ve babasıyla konuşmayı bile unutmuştu. Sanki üzerinden bütün yükleri kalkmıştı. WhatsApp tan mesajlasarak uykuya dalmislardi. Sanki yan yana gibi...

Merhaba arkadaşlar ben Elif. İcimde hep bir kitap yazma isteği vardı küçüklükten beri. Ve bu hayalimi gerceklestirmek için bir hikaye yazmaya başladım. Samet ve Arya yi. Bir sürü eksiklerim olacagini hatta baya kötü bir hikaye olacağını düşünüyorum ama denemek istedim. Sizleri seviyorum.
Oy veymeyi ve yorum yapmayı unutmayın ♥️

DİYEMEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin