12.🌨️

246 22 24
                                    

Pred školou

"Ahoj Ji."I.N.
"Čaute. Kde je Min?"Ja.
"Ako to by zaujímalo aj mňa. Včera som ho videl s jedným chalanom a dosť by ma zaujímalo kto to bol."Jin.
"Tak bol s nejakým chalanom. Aký s tým máš problém?"Ja.
"Ja s tým nemám žiaden problém ale oni neboli spolu ako kamoš s kamošom ja som v tomto videl čosi viac."Jin.
"Chceš mi tým povedať, že Min je gay?"Ja
"Podľa mňa hej."Jin.
"Jin prosím ťa o jednu vec. Nestaraj sa do toho za prvé čo keď to bol len Minov kamoš a ty zase robíš z komára
somára a za druhé aj keby bolo medzi ním a tým chalanom niečo viac čo je teba do toho."I.N.
"Tebe by nevadilo keby bol Min gay?"Ja.
"Ježin jasné že by mi to nevadilo. Je to kamoš nezáleží na tom či je homo alebo hetero ja sa s ním kôli tomu že je gay neprestanem baviť."I.N.

Neviem prečo ale potom čo to Gin povedal mi strašne odľahlo. Jiiiiiii konečne sa vschop ty nie si gay.

(taká drobnosť dúfam že vás nemetiem tým ako v jednej kapitole napíšem Gin a v druhej I.N. Myslím si že to je asi väčšine jasné ale pre zicher myslím tým jednu osobu a to I.N-a)

"Aha kto sa konečne rozhodol prísť."Jin.
"Čaute čo riešite?"Min.
"Nič zaujímavé len Jin ťa včera videl s jedným chalanom a nevie kto to je takže hneď robí drámu."Ja.
"Jaaaj. Ten chalan sa volá Jun. Je to kamoš z poškoly."Min.
"No to nie. Ja ti neverím, že si bol poškole."Jin.
"A koľkokrát. Ja neviem ale na základke som mal potrebu hovoriť učkám pravdu a ako sa hovorí pravda bolí smola že tá pravda bolela nie len tie učky ale aj mňa keďže má rodičia skoro vyprali z domu keď museli ísť už tretí krát do školy kôli tomu, že sú so mnou problémy. Jedna učka kôli mne dala výpoveď ale pred tým než ju dala mi napísala poznámku ktorú by chcel mať každý.  Kim Seungmin má v pi*i nie len učivo ale aj kántorov som zvedavá či sa nájde nejaká krava čo to s ním vydrží až do deviny." Min.

"Kam ten Seungmin zmizol. Veľmi rád by som ho spoznal."Jin.
"Ten Seungmin sa stratil v deň keď mu jeho rodičia povedali že ak sa to bude na strednej opakovať vyhodia ho z domu."Min.

Zvonenie

"To vážne budeme zase meškať?"Min.
"Mal by si si zvyknúť tento týždeň sme neprišli ani raz na čas. Mám taký blbý pocit, že nám to zostane do konca roka."Jin
"To nehovor lebo sa to naozaj stane a aj my dostaneme takú peknú poznámku ako Min."I.N.
"Idete sa tu vykecávať alebo už konečne pôjdeme do triedy."Ja.
"Šak hej už ideme."Jin.

V poslednej dobe hovorím často svojim jazykom takže ak nebudete čomukoľvek v príbehu rozumieť tak to pravdepodobne bude tým.
Stále platí možnosť ak niečomu nerozumieš napíš mi a ja ti z radosťou
poslúžim ako slovník ktorý prekladá slová a vety z môjho jazyka do slovenčiny.

Inak keby niekto nevedel toto je Jun

Inak keby niekto nevedel toto je Jun

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Dobrú noc🃏

Rivali - Minsung 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat