Herşey o şarkı ile başladı kendimi yanlız çok yanlız hisetmeye başladım.
Kanepeye uzanmış bir yandan resim çizip bir yandan muzik dinloyordum ailem işte telefon elimde ama kimse beni aramıyor pintereste bazı resimler görüp onları çiziyorum.Hiç arkadaşım yok sevgilim hiç olmadı hiçbir insana inanamıyorum ve her zaman kandırılıyorum kendi kendime düşünüyorum ve bir sıgara yakıyorum canım her zaman gibi çok sıkin ama ben hiç bir şeye aldırış etmeyip kendimi dinlemeye devam ediyorum birden o şarkı başladı kendimi öldürmek istedığim gün gelmişti ama maalesef yapamadım o cesareti kendimde bulamadım çünkü çok korkağım ve kendimi asmak istedim.
Ama bu kez öyle böyle değil çok kötü olmuştum bazı kuzenlerime yazdım hiçbiri dönmedi bile mesajlarıma bazı arkadaş gibi abim gibi bildiğim insanlar vardı ama onlarda sevgilileri ile birlikteymiş film yada dizi izloyorlarmış ama neyse anladım ki hiç bir şeye ara vermemek lazımiş arkada şarkı çalıyor ve benim ilk gözyaşım aktı ve aniden feli gibi ağlamaya başladım.
Ama çok uzun sütmedi çünku kendimi toplayıp kendime gelmem lazımdı çunkü ailem işten geldiğnde beni öyle götmemeleri hic istemiyordum ve kalkıp göz yaslarımı sildim yüzümü yikadım yine o yalan gülümsemenin altına sığındım ve herkese sanki ben çok mutlyumuşum gibi davranmaya başladım ama tek bir kuzenim ayrıca çok yakın bir arkadaşimda olur kendisi ziyaretime gelmişti ve anladı bende bir sorun olduğunu çunkü ben onunla konuşmuyordum ve sadece onun gözlerine bakıp ben ölmek istoyorum demiştim gözlermile o anlamışti ve beni odama çekti azcık sohbet ettik ve ben ona bu işi kafama soktum kendi fişimi çekme zamanı geldi dedim o ağlayarak gözlerimin içine bakarak sen ölürsen ben kime ağlarım kimin omuzu bana yastık olur kimin sözleri beni ayakta tutar dedi ama ben sadece onun gözlerine bakarak gozlerimi kapatarak kafami sağladım ve gözyaşlatımız akmaya basladı sanki bir şelaleymiş gibi.
O dramatik an hiç sevmediğim bir kuzen geldiğınde bozuldu ve o o an geldiğinde aslında o can dostu dediğim kuzenim ona sarıldı ve beni yine bir köşeye attı ve onlar sohbet etmeye başladılar bense yine işe yaramaz ve bok gibi hisetmeye başladım o kuzenim sordu siz neden ağladınız diye ve ben sustum ama diğer kuzenim sanki benimle alay edermiş gibi o ölmek istoyor ve aniden gülmeye basladılar.Onlar gitti ve ben son gecemi ailem ile geçirmeye başladım ama onlar bunun farkında değildiler ve güle oynaya yemek yedik.Akşam olunca onlara sarıldım son defa kokularıni içime çektim ve onlarla vedalaştım saat 2.30 olunca en son kataki balkona çıktım demir parmaklıkların diğer tarafına çiktım ve kolarımı açtım sanki bir kuşmuşum gibi kendimi yere bırakmaya denedim ama biri beni tutup çekti geldi ama o el beni çekmeye değil itmeye gelmişti ama maalsef görmedim kim olduğunu ama bu sefer başarmıstım bu dünyadan gitmiştim.
Öyle de oldu ama sabah ailem benim cansiz bedenimi yerde yatarken gördüklerinde delirmişlerdi biri dahil amcamın eşi ama neden o üzülmemişti tam da o anda gözüm amcama kaydı çünkü o deliler gibi ağlamaya başladı cenazemin başında ama neden.
Ambulans eve gelmişti ama benim ruhum hala evdeydi sanki ölmemiş gibi ve ben hala dünyadaymısım gibi çunkü herşeyi görüp duyuyordum ama ben konuşamıyordum ve kimse beni görmüyordu ama neden bu oldu diye düşünmeye acaba bir şey mi bulacaktım bir şey mi oldu bir görevim mi var diye düşünmeye başladım ve evde dolanmaya başladım odama gittim amcam içerdeydi ağlıyordu deliler gibi ama içeri girdığımde gördümki kapıýi kitlemiş camları kalın perdeler ile kapatmıs kapkaranlık bir ortam yapmış kendine ve orada ağlıyordu onu orada vıraktım ve ben dolanmaya başladım ve yengemi gördüm dolanıyordu her tarafta evi temizliyordu ve bir yandan yüzübde bir gülümseme belirdi ve kendi kendine konuşmaya başladı ve şunu dedi iyiki seni ittim oradan aşağıya.
Hemen kendi odama kaçtım ve orada amcami çok uygunsuz yakaladım çıplak bir şekilde kendi s.k ile oynuyordu yatağımada bir elinde benim iççamaşırım bir yandan elinde telefonu benim yatarken yada duşta olan resimlerime bakıyordu önce utandım sonrada çok şaşırdım çünkü amcam bir eşcinselmiş ve o bize rol yapıyormuş sanki kadınlardan hoşlanıyormuş gibi çok azıcık düşündüm sonra yanına oturup aslında hoş adam dedim çok ta yaşlı değil ben 18 o 28 ama hala iş yapar dedim ve o aniden elini önce yalayıp sonra g.t deliğine soktu ve gerçekten çok güzeldi o o yaptıği şey bile.Çok geçmeden o benim iç çamaşırlarıma boşaldı ve alt katta indi çok fazla okul arkadaşım kuzenim oturup ağlıyordu benim için o an aslında çok kütü bir şey yaptığimın farkındaydım ama artık dönüs yok derken dönüş varmıs aniden gözümü hastanede açtım doktorlar bir mucize olduğunu söylediler ve bunun milyonda bir olan bir şey olduğunu söylediler ailem çok sevinmişti .
O an kendimin ilk kez çok sevildiğimi anladım ve eve gittik bazı test yaptıktan sonra.
Eve geldiğimzde herkes sarılıp beni nekadar sevdiklerini söyledi ve sıra amcama geldi o deli gibi sarılmıştı ama bende ona öyle sarıldım yengem yaklaştığında sarılmak için herkesin önünde bu beni itti diye bağırdım.
Amcam hemen boşanma davası açtı ve onu evden attı.Babam yorulmştu ve beni odama amcam taşıdı daha dorusu yürümeme yardın etmişti bende o anda elimi onun g.tüne atımım ve o hiç kuşkulanmadı o her adım attığında ben elimi daha ortaya götürüyodum ve en sonunda benimki kalkıtı o da bunu gördü istersen seni yatak odana taşıyım dedi bende onayladım o beni kaldırırken ben elimi azcık değdirdim onun s.kine ama o bir şey anlamadı ama ben anlamıstım o sicak şeyi .
Odama geldiğimizde amcamdam telefonunh istedim ve o verdi tüm resimlerimi sildim ve ona ben iççamaşırımı değıştırmesini rica ettim ve o da beni kırmadı tam soyarken tam s.kime yaklaştırdi yüzünü zaten benimki kalkıktı hemen yüzüne vurdu anlamıştım hoşuna gittiğini ama o asıl ben arkamı döndüğumde çok heyecanlanmıştı azmaya başlamıstı benim tatlışım.
Bana temiz iç çamaşırı getirdi ve giydirirken s.kimi öptü ve akşam onun odasinda yat yatağım daha büyük dedi ilk anlamadım ama akşam oldüğunda her şeyi anlayacaktım.
Uyudum ve akşam olunca amcam beni odasına götürmeye getirdi babamlarla konuşmuştu onun odası mahaleli görmüyordu ve daha buyuk bir yatağı vardı ve amcamda butün gece başımda duracağına babama söz vermiş.
Beni odasına taşıdı beni yatırdı ve sonra hava sıcak istarsen pijamalarını çıkar dedi bende tmm olur dedim ve o çıkardi ve sadece iç çamaşır ile kaldım sana sicak değilmi dedim ve amcamda utanmayasın dedi ve bende ne de olsa amcamsın dedim bana g.tünü döndü ve donlarıni içine koymuştu yani tanga yapmıştı (iç çamaşırlari daha nazik söyleyemdim pardon o yuzden) ve azcik salladı ve sonra yanıma yattı ve elini yorganın altında uzatı ve s.kimi okşamaya basladı çok iyi bir duyguydu onun yüzüne baktım ama aniden kapi açildi ve anem odaya girdi ve bana ilaçlarımi verdi ve ben ona anne git yat çok yoruldunuz dedim ve o da öyle yaptı onlar yatığında yani tüm ev yatığında amcam azcık daha okşadıktan sonra yorganı indirdi ve s..so çekmeye basladı ve bir kaç dk çektikten sonr bana g.tünu döndü ve yala dedi.
Yaladım ve o bir kaç dk sonra benim s.kimin üstüne atlamayı başladı yani kendini s.k.yordu ben boşalanakadar.
Ben onun içine döll saldıktan sonra o da bana aynisıni yaptı ve sonra uyuduk.
Sabah olduğunda ben azcık geç uyanmistım ve duş almak istedim ama bunu tek basıma yapamazdım bu ama bu kez o çok az sevdigim kuzen yapıcakmıs amcam yengeme gitmişti ama sorun yoktu .
Kuzenim beni yıkarken azcık s.kime falan dokunmaya başladı ben rahatsız oldum ama o hiç olmuyordu ve sanki bir şey yokmuş gibi indirdi ve çırılçiplak kaldık kücücuk bir duşakabinde.
O eğildi ve sanki ayaklarımi yikıyormuş gibi yapıp bana g.tünu dönüp benim kine doru ayağa kalktı ve bir azcik sallamaya başlamısti ben suyu açtım ve kendimi arkaya çektım ve o bana döndü ve beni becer dedi ama ben ona bakarak bu s.k erkekler için değil kadınalrı s.kmek için dedim ama o aldıriş etmedi ve beni öpmeye basladi ama bu sefer ben onun ilk önce g.tünü avuçladım ardından o beni itti ve hani homo değildın dedi ben ona bakarak eger istiyorsan yaparım ama yinede homo değilim dedim ve onun deliğine parmak soktum ve onu kendime çekip öpmeye basladim.
Onuda s.ktim ve duşumu alıl disarı çıktım.
Amcma gelmişti eşi ile beraber ve eşi benden üzür dileyip bana sarıldi sonra da amcam sarıldı ama amcam bana bu gece saat 2 de gelirim dedi.
Çok soruşturmadım bekledim.
Saat 2 oldu ve geldi ama bu sefer onunki kakık ve islakti s.kmişti yengemi anladığimda tam geldiğinde azcik trip atıp sonra deli gibi s.ktim ve iyleşene kadar böyle geçti hem kuzenimi hem amcami beceriyordum ama sonra bir gece bir kiz ile tanştım hayatıma yeni bir ben olarak devam etmeme yardım ediyordu ve o gece onunla tanıstıkan sonra artik ne amcami ne kuzenimi beceriyordum.
Kiz ile 3 yıl sonra evlendik ve çok mutluyuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın gerçek bir hikayesi
Teen FictionBu hikayede aslında kimsesi olan bir çocuğun nasıl haya tutunduğunu nasıl her arkadaş bulfuğunda yeniden o arkadaşları tarafından yere yapışıyor...