Szőke Adora SwiftWinden

104 16 11
                                    

Halloween napjára ébredtek Etheria lakosai. Amíg Catra és Adora még aludt, Glimmer Bow társaságában tartott a két lány szobája felé. Izgatottan ugrandozva haladtak a folyosón az őrök legnagyobb örömére még énekeltek is egy ikonikus halloweeni dalt. Közben pedig előre eltervezték a nap hátralevő részét. Ez volt az év egyik kedvenc napjuk, szóval kiakarták hozni belőle a maximumot. Amint az előbb említett szoba elé értek már be is rontottak a helyiségbe, ahol Adora kiterülve, – ezzel az ágy háromnegyedét elfoglalva – Catra pedig annak végében összekuporodva aludt.

– BOLDOG HALLOWEENT! – kiáltották el magukat, hogy aztán az ágyhoz szögdelve körbe táncolják azt.

Catra ijedtében hatalmasat ugrott egy sikítás kíséretében, karmait kieresztette, füle és cicafarka is az égnek meredt egyaránt, szeme pedig kikerekedett.

– Au – jajjdult fel a szöszi, mikor hatalmas koppanással földet ért a padlón. De ezt követően azonnal harci állásba lendült kezében kardjával. Már ki is ejtette volna az őt átváltoztató szavak, mikor is észre vette, hogy csak Glimmer és Bow az.

– Mi a fene bajotok van?! – förmedt rájuk a macskalány, amint ő is fel fogta, hogy csak a barátaik ijesztettek ily módon rájuk.

– Halloween van! – dalolták tökéletes szinkronban.

– Az meg mi? – kérdezte rezzenéstelen arccal, majd mögötte lévő barátnőjére nézett.
– Adora nyugtass meg, hogy te sem tudod miről zagyválnak ezek – dörzsölte meg az arcát. A szöszke volt minden reménye.

– Öhm... – engedte le maga mellé kardját, miközben elgondolkodva támasztotta meg másik kezével az állát. – Uuu... Ez az a nap, mikor fenyőfát díszítünk és ajándékokat adunk egymásnak? Jajj ne! Nem készítettem egy ajándékot se – kezét szabaddá téve fogta vele közre arcát, kétségbeesetten.

– Nem Adora, az a karácsony – világosította fel őt Bow.

– Inkább meg se kérdezem, hogy a karácsony mi – beszélte meg magával a vadmacska, miközben hátravetette magát a szabaddá vált ágyon.

– Mondtam már, hogy borzalmas gyermekkorotok volt? – tette fel a költőinek szánt kérdést a fiú, megbotránkozva.

– Na mindegy! – csapta össze a kezét Glimmer. – Röviden és tömören elmagyarázom nektek ennek a csodás ünnepnek a lényeget. Ezen a napon általában töklámpásokat faragunk, ijesztő történeteket mesélünk, halloweeni filmeket nézünk, esetleg sütit sütünk, majd mikor eljön az este akkor a jelmezeinkbe beöltözve elindulunk édességet gyűjteni.

– Elvileg én voltam a rossz, a gonosz a szemetekben, miközben ti csokit kunyiztok, végülis – forgatta meg felemás szemét a lány.

– Csokiii! – csillant fel azonnal a szeme a szöszkének, ezzel kiragadva a lényeget.

– Hidd el nagyon jó buli, majd meglátod – győzködte Catra-t a lila hajú, eltekintve a lány bunkó megjegyzésétől.

– De hát jelmezünk sincs, Sparkles – váltott át gúnyosabb hangnemben a macska.

– Ezt akkor azonnal orvosolnunk kell! – vágott közbe Bow.
– Munkára fel, sürget az idő! – csapta össze tenyerét.

Amint a két frissen ébresztett össze szedte magát, már útnak is indultak, hogy a hercegnő lakosztályába érve neki is lássanak a jelmez készítésnek. Adorát sikerült megfertőzniük a Halloween hangulatával, így ő bezsongva követte őket. Catra pedig még mindig szkeptikusan állva a dologhoz, kissé bedurcázva kullogott utánuk. Sose szerette az új dolgokat, pláne nem kipróbálni őket, ezért is idegenkedett ettől a számára új dologtól. Már ahhoz is nehezen szokott hozzá, hogy a Frightzone helyett már Brightmoonban élt, s egykori ellensége, – aki előtte legjobb barátnője volt – mostmár A barátnője.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Halloweeni szösszenet - She-ra The Princess Of Power Where stories live. Discover now