Pohled Marcuse
Nemohl jsem uvěřit tomu, že už to byl týden od doby, kdy Martinus zmizel.
Policie našla jedinou stopu a to tu, že na letišti z Martinusova účtu byly vybrány všechny peníze. Vyšetřovatelé pracovali s teorií, že byl buď Martinus unesen a nebo prostě zmizel.
Já jsem zastával názor, že Martinus prostě sám od sebe zmizel, jelikož se na mě zlobil kvůli tomu, co se stalo s Evelyn. Chodil s ní tři roky, byl do ní zamilovaný až po uši a já jsem se podílel na rozpadu jejich vztahu.
Unaveně jsem se koukal na ubíhající krajinu skrz okno v autě. Od doby, kdy Martinus zmizel jsem se moc nevyspal, proto nebylo divu, že jsem zavřel oči a tvrdě jsem usnul.
***
,,Marcusi vstávej, jsme už domu," probudil mě unavený hlas táty.
Otevřel jsem oči, protáhnul jsem se a promnul si oči. Ani jsem nestihnul vystoupit z auta, když se otevřeli dveře na mé straně, kde jsem seděl a pevně mě obejmuli ruce mé mámy.
,,Jsem tak ráda, že jsi zpátky, zlatíčko moje," málem mě umačkala, ale to mi vůbec nevadilo.
,,Taky se mi stýskalo, mami," zašeptal jsem jí do ucha a odtáhl jsem se, abych se mohl odpoutat a vystoupit z auta.
Z kufru jsem si vyndal svůj kufr a společně s rodiči jsme se vydali do domu. V kuchyni na nás na stole čekala připravená večeře, kterou jsem si vzal a odnesl do svého pokoje, kde se mohl být konečně sám.
***
V noci jsem nemohl spát, proto jsem se zvednul z postele, oblékl jsem si mikinu a rozešel jsem se do Martinusova pokoje, kde jsem rozsvítil malou lampičku, která byla u jeho postele.
Světlo osvítilo místnost, kterou jsem tam moc dobře znal. Unaveně jsem si lehnul do jeho postele a hlavu zavrtal do jeho polštátě. Nasál jsem do nosu jeho vůni, která mi tak strašně moc chyběla.
Natáhl jsem ruku k lampičce a zhasnul jsem. Pokoj se okamžitě ponořil do tmy.
Obklopen Martinusovou vůní jsem do pár minut usnul.
Ahoj všichni!
Vítám vás u nový kapitoly. Doufám, že se vám líbí.
Vaše katte238
ČTEŠ
My way, my live
Teen FictionMartinus nutně potřebuje změnu, proto se rozhodne, že se načas odstěhuje od své rodiny, zablokuje všechny své sociální sítě a začne nový život v novém městě. Jak to celé dopadne a vrátí se vůbec Martinus někdy zpátky ke své rodině?