Savaşın ilk adımları

131 3 0
                                    

- Baba hadi topu bana at
- Yakala Andrea
- Bobby, Andrea yemek hazır hadi sofraya gelin
- Tamam anne geliyoruz
- Bugün çok tatlısın hayatım. Bundan önceki günde tatlıydın aslında her zaman tatlıydın hayatım. Ben çok şanslı bir insanım Andrea annen gibi bir kadına sahibim. Hayatımda olmanızdan çok mutluyum. İkinizi de çok seviyorum.
- Bizde seni çok seviy....

Rüyasında trafik kazasında kaybettiği eşi ve çoçuğunu gören Bobby. Aniden rüyadan uyanır ve etrafına bakar. Ufak bir şaşkınlıktan sonra kaçırıldığını ve mafyanın laboratuvarında olduğunu hatırlar. Birden kapıda Bobby diye bir seslenme işitir. Odasındaki ekrandan kapıda Mafya babası Alfred ile Kevin'ı görür ve kapıyı açar.

- Merhaba Bobby dün çoçuklar geç saatlere kadar çalıştığını söylediler. Bende yeni bir gelişme olduğunu düşünerek buraya geldim.
- Evet istediğin silah hakkında bir kaç fikrim var. Ama bunu ilk taslığımı bitirdikten sonra uygulamalı anlatmak isterim.
- Peki burada patron sensin biz seni daha fazla rahatsız etmiyelim o zaman sen işe koyulmaya başla Bobby. Bizden bir isteğin var mı ?
- (Kafasını sallayarak hayır der.)
- (Laboratuvarı terk ederler.)

Aslında yeni güne çokta iyi başlamış sayılmayan Bobby kafasını dağıtmak için hemen işe koyulmaya başlar. Laboratuvardaki bütün bilim adamlarını başına toplayarak projesini anlatmaya koyulur. Herkesi belli bir gruplara bölerek robotu parça parça yapmaya başlarlar. Kendisi de robotun çalışması için en önemli şey olan yazılımı yazmaya başlar. Aradan 3 4 saat geçtikten sonra daha yazılım tamamlanmadan robotun kendisi bitmiştir. Tam bu sırada Alfred ve Kevin yine gelirler. Onları kapıda gören bobby sunum yapmak için robota beta yazılım yükler. Alfred ve Kevin laboratuvara girerek robota doğru yaklaşır.

- Bu ney Bobby ?
- Bu gördüğünüz savaşı farklı boyutlara taşıyacak olan yeni nesil bir silah karşısında kimsenin duramıyacağı bir binayı saniyeler içinde yok edecek olan hükmeden versiyon 1.0 robotu karşınızda yazılımları tam olarak bitmediği için sizlere ufak bir gösteri yapıcam. Kevin ilk olarak silahınla robota ateş eder misin ?
- (Silahını çıkartır ve robota ateş eder.)
- Gördüğünüz gibi kurşun geçirmez zırh ve robotun hızlı hareket edebilmesi için zırhı hafifletilmiş çelikten tasarladım. Bu sayede normal bir insan hızında hareket edebilecek. Gelelim hareketlerine yazılıma karete, krav maga, wing chun, aikido gibi bir çok dövüş sanatını ekliyerek elinde ateşli bir silah olmadan bile ölüm makinesi haline getirdim.  Silahlara gelince şimdilik sadece zırhına dahil olmıyan silahları kullanabiliyor. Fakat bu böyle devam etmiyecek en kısa sürede zırhına silahlar ekleyip yenilmez bir ölüm makinesi haline getiricem. Benim anlatıcaklarım bitti.
- Tebrikler Bobby ilk gördüğümde çok endişelendim bir halta yaramayan sıradan bir robot sandım. Ama çok yanılmışım. Sana dediğim gibi sen basit bir robot mühendisi değilsin Bobby şuan burada yaptığın bu robot savaş sahasında yenilmez bir silah olacak artık güç ve para bizde bütün Dünya'yı dize getirip hükmedicez. Neyse daha fazla çalışmalarını bölmek istemiyorum Bobby çalışmalarına son hız devam etmelisin. (Bobby'nin elini sıkar ve laboratuvardan ayrılır.)

Bobby tekrar kaldığı yerden son hız devam etmek için odasındaki bilgisayarın başına geçer ve kodlamaya devam eder. Bir süre sonra bilgisayarın başında uyuya kalır. Sonra aniden laboratuvarda bir sarsıntı meydana gelir ve Bobby aniden uykusundan uyanır. Her yerde sirenler ötüyor ve kırmızı ışıklar yanıyordur. Bobby odasındaki ekrandan içerde olanlara bakar. Laboratuvarın duvarında kocaman bir delik var ve içeriye bir çok asker giriyor. Bobby hemen yazılımın tamamlanmış kısmını robota aktarıp robotu aktifleştirir ve kaçmak için kendine yol açmaya başlar. Laboratuvara atılan bombalardan dolayı çöken duvar Bobby'e zarar verir bu yüzden Bobby hemen kaçmaya karar verir. Son güncellemeyle robota eklediği uçma özelliğini aktifleştirerek askerleri oyalayıp kendisi kenardan kaçar ardından robotu da alır ve şehrin dışına doğru gitmeye başlar. Birden kendini kötü hisseden Bobby terk edilmiş bir deponun yakınına zar zor iner ve orada bayılır. Üç dört saat sızan Bobby uyandığında başında keskin bir ağrı hisseder. Depoya giren Bobby laboratuvarı basanların kim olduğunu düşünmeye başlar çünkü onlar ne FBI nede başka bir hükümet askeriydi. Robotun görsel kayıtlarından bulduğu resimlerden yola çıkarak bir sonuç elde etmeye çalışar. Bu işin peşini bırakmayacak olan Bobby daha fazla güçlenmesi gerektiğini düşünerek gizlice evine gider. Tam kapıya yaklaşıcakken laboratuvarı basan askerlerin evinin önünde olduğunu farkeder. Fakat evinden bir şekilde parasını ve laptopunu alması gerektiği için robot ile dikkat çekerek onları evden uzaklaştırır. Ardından hemen eve girerek laptopunu ve kasasındaki birikmiş parasını alarak hızla evden uzaklaşır. Ardından robotun izinide kaybederek terk edilmiş depoya geri döner. Birikmiş parası ile gereken malzemeleri satın aldıktan sonra depoda çalışmaya koyulur. Aralıksız geceli gündüzlü 1 hafta çalışır zırha dahili silahlar ekler ve yapay bir zeka kodlıyarak günün şartlarına göre kendini otomatik güncelleyip gelişmesini sağlar. Zırh artık hazırdır. Tek yapması gereken o askerlerin kim olduğunu bulmaktır. Robotu aktif eder ve ardından yapay zekayı test etmeye başlar.

- Kendini tanımla robot.
- Ben Hükmeden Versiyon 2.0 tasarımcım Bobby Gosney çeşitli dövüş sanatları, tıbbi müdahaleler ve silah kullanımı üzerine kodlanmış bir yazılımım var. Amaçım emredileni yapmaktır. Emirlerini bekliyorum efendim.
- Zırh işlevselliğini kontrol et
- Tarama başlatıldı. Zırh sorunsuz çalışmaktadır.
- O zaman ufak bir şehir turu yapalım. Zırh jet botları ateşle.
- Jet botlar aktif.
- Mafya'nın laboratuvarına gidelim. Otomatik pilota geç.
- Otomatik pilot devrede hedef Mafya'nın laboratuvarı varış süresi 2 dakika.

Bobby oraya dönmekten korksada robotun yanında oluşu ona güven veriyordu. Geri dönüp olup biteni öğrenmeliydi. Artık oda bu savaşın içindeydi...

HükmedenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin