נ.מ. ג'ייסון
היה לנו שיעור ספורט. למזלי הייתי עם שאר החברים שלי: פייפר, פרסי, אנבת', ליאו, פרנק, קליפסו, והייזל. אחרי כל השיעורים שנרדמתי בכיתה, (דיסלקציה ארורה), רציתי להזיע קצת. לצערי, בית-הספר היה חייב "לעמוד בתקן" וחלומותיי על אימון כוח התפוררו. המאמן היה בחור עם מבנה גוף אתלטי ופרצוף קפוא. פייפר מירפקה אותי. "יש לו את הפרצוף של קיאונה שליאו ניסה להתחיל איתה." פייפר חייכה.
"היום נשחק כדורסל." אמר המאמן, זרק אלינו כדור וחזר לבהות בטלפון שלו. ראיתי את ליאו מכניס מיני מלחם לכיס והחלטתי להימנע ממגע עם הכדור. חבורה של בנות שנראו כמו מעודדות: בגדי "ספורט" זעקניים תואמים של חולצות בטן וחצאיות מיני, איפור מוגזם ושיער אסוף בסנוביות. הן צרחו כל פעם שהכדור הגיע לחצי שלהם במגרש.
הכדור היה אצל ילד מנופח ממותג מכף-רגל ועד ראש במותגי ספורט יוקרתיים. הוא התקרב לפרנק. פרנק נראה מהסס. הייזל קפצה לעברו אגרופים עם אגודל למעלה, והוא חייך. הוא חטף את הכדור ומסר אותו להייזל, שמסרה אותו לפרסי, שרץ לקצה המגרש קפץ ו-זרם חשמלי כמעט עקר לו את השיניים. "ליאו!!" צרח פרסי. הכדור נשאר על רצפת העץ.
הילדים מהקבוצה היריבה גיככו ורצו לעבר הכדור עד ש- אנבת' חתפה את הכדור במהלך מדהים, רצה לסל עם שליטה מדהימה, אחד הבריונים בחבורה ניסה להכשיל אותה אבל היא בעטה בו ו- הטביעה. פרסי רץ לאנבת' ונישק אותה.
אנבת' הלכה הצידה לשתות והבריונים הלכו אליה: "תתכונני למות, לוזרית" אמר המנהיג שלהם. אנבת' הסתובבה ברוגע. "לא נראה לי" אמרה ברוגע. כל הבריונים קפצו אגרופים. אנבת' עמדה בתנוחת הגנה בסיסית. הבריונים הקיפו אותה. היא צרחה עליהם "Βρωμάς περισσότερο από τις μασχάλες του Κύκλωπα!" תרגמתי לעצמי: "אתם מסריחים יותר מבית שחי של קיקלופ". לא מילים מעודנות.
היא נתנה לבריונים אגרופים ובעיטות למקומות רגישים במשהו שנראה כמו ריקוד אלים במיוחד ואנחנו עודדדנו אותה מהצד. "אתם רוצים להתעסק איתי שוב?" היא שאלה אותם במבט יותר מפחיד מכל המכות שהיא נתנה להם. הבריונים גמגמו משהו כמו "אה-אה-או-או-אהההההההההההההה!!!!" היא החליפה איתנו כיפים. "להילחם במפלצות כל החיים מביא גם ייתרונות", היא אמרה. הייתה לי הרגשה שביריונים לא יתקרבו אליה בקרוב.
אני מקווה שאתם אוהבים את זה!
😜😜😜