𝓕𝓮𝓽𝓮𝓵𝓮 𝓬𝓾𝓶𝓲𝓷ț𝓲 𝓷𝓾 𝓼𝓮 𝓪𝓽𝓲𝓷𝓰
Tremuram de frig sub pătură, în timp ce mă gândeam la evenimentele din seara aceasta. Într-un mod bizar, nu știam ce fel de formă avea relația mea cu Asaf. Mă dăduse afară, practic, de la propria sa petrecere aniversară, dintr-un motiv pe care nu-l înțelegeam. Poate părerea acelui tip, Yass, a contat atât. Nu prea știam despre ce vorbiseră, dar dacă ar fi îngăduit să continue discuția în fața mea, probabil mi-aș fi dat seama.
Am auzit soneria și mi-am imaginat că Asaf s-a gândit că ar fi bine să-mi ceară scuze. Așa că l-am făcut să aștepte. Trebuia să știe clar că greșise mult față de mine. La insistențele lui, m-am ridicat și m-am grăbit să răspund, instruindu-mă să joc un rol de iubită rece și rea. Doar că la ușa mea nu era Asaf. Era cel mai mare coșmar al meu.
— Să mă ia naiba, am murmurat.
— Îmi pare rău că nu sunt naiba, dar sunt un pic mai bun decât el, și-a croit drum până în interiorul apartamentului. Drăguț loc.
— Nu am zis că ai voie să intri, am comentat imediat.
Sin veni lângă mine, luându-mi mâna de pe clanță și o închise, fără a-mi cere părerea sau permisiunea. Eu încercam să reacționez cumva și să uit de faptul că eram singură cu el, la ora aceasta. În liceu, prin clasa a noua, mi s-ar fi părut un vis devenit realitate. Acum, era doar un coșmar.
— Orișicum, de unde ai adresa mea?
Înaintă, uitându-se cercetător la obiectele puține de decor și constatând cu stupoare că sunt împrăștiată. Își învârtea bricheta de la un capăt la altul între degete, fluierând într-un mod enervant. El chiar era fumător sau îi plăcea să care lucrurile acelea după el?
Fluieră mai tare.
Cum putea fi atât de relaxat, când eu eram atât de agitată? Simțeam cum pulsul îmi creștea, în timp ce respirațiile îmi deveneau inconsecvente. Trebuia să mă stăpânesc cumva, să nu-i dau de bănuit că prezența lui îmi făcea rău.
— Un magician nu-și dezvăluie niciodată secretele.
— Poți să faci o magie și să dispari? l-am întrebat arțăgoasă. Aș aprecia mult.
— Ce amuzantă ești!
Parcă îți păream plictisitoare.
— De ce ești aici? l-am întrebat, oftând când l-am văzut că se așeză cu nerușinare în fotoliul din fața televizorului, luat cu buget redus.
— Ai plecat supărată de la petrecere. Asaf te vrea înapoi. Nu a putut să vină, bineînțeles, pentru că e ocupat cu invitații, mă informă degajat. Se dă porno la televizor? De obicei, nu mă uit. La televizor, zic.
Am luat un prosop împachetat de pe un raft atașat de perete și l-am aruncat spre el.
— Am uitat că ești pudică, râse amuzat.
Mi-am tras un scăunel, înjurând în gând faptul că nu-mi puteam permite o canapea mare și că întreg apartamentul meu părea banal și gol. Sin nu mă privi, căutând în strună ceva la televizor. Speram să nu fie vorba despre filmele lui tâmpite pentru adulți.
— Deci Asaf te-a trimis, pentru că el este prea ocupat?
— Nu, doamne. Nu mă vrea prin preajma iubitelor lui, mă privi fugitiv și reveni asupra canalelor. Doar se plângea la petrecere că nu te poate împăca. Nu-mi prea place când bocește ca o femeie.
Am pufnit sâcâită. Se aștepta să-l cred că acesta era motivul pentru care a venit? Îmi suna mai mult a pretext.
— Și revenind, cum de ai adresa mea?
— Și revenind, un magician nu-și dezvăluie niciodată secretele.
Dar un idiot poate o face.
— Suntem doar noi doi, Sin. Spune-mi acum, sincer, de ce ești aici!
Își arcui o sprânceană, gest pe care eu nu-l puteam reproduce, și stinse televizorul. Se ridică lent și își croi drum spre mine. Ce plănuia să facă? Mă simțeam ca o pradă.
Mă luă de mână și mă făcu să mă ridic în picioare, la o distanță relativ mică de el. Era doar cu puțin mai înalt decât mine, buzele mele ajungând în dreptul claviculelor sale.
Inima îmi bătea din ce în ce mai tare, în timp ce îi priveam mărul lui Adam urcând și coborând. Îi evitam privirea intenționat, sperând să pot să mă controlez în preajma lui. Doar că eșuam, cu fiecare secundă care se scurgea.
— Skye, îmi pronunță numele într-o manieră sexy.
Mi-am mușcat buza de jos, nervoasă pe propria persoană. Sin încă știa cum să mă facă să înnebunesc. Sin încă era stăpân pe toate reacțiile mele. Sin încă avea un efect imens asupra mea. La naiba cu Sin!
— Chiar și o fată cuminte, așa ca tine, are nevoile sale, vorbi pe un ton scăzut. Ce nevoi ai, Skye?
— Spațiu. Vreau spațiu, am răspuns imediat, încă afectată de apropierea noastră.
— Vrei să te ating, nu-i așa? Vrei să fii a mea? continuă cu tachinarea. Ei bine, îmi pare rău pentru tine. Eu nu mi-o trag cu iubitele prietenilor mei cei mai buni. Dar îți dau posibilitatea să te atingi cu gândul la mine. Știu că o vei face.
I-am tras o palmă prompt, cu cea mai mare putere pe care am avut-o. Încerca să mă umilească, precum făcea și cu celelalte. Spera ca eu să-l implor să mă atingă, ca mai apoi să aibă satisfacția de a spune că are pe toată lumea la picioare.
Nu aveam de gând să devin o altă Talia. Nu aveam de gând să devin o altă figură trecătoare în viața lui. Voiam să pun piciorul în prag și să mă impun. Sin merita să primească o lecție. Sin merita să sufere.
— Nu m-aș atinge niciodată de tine, i-am spus confientă. Și nu pentru că ești prietenul cel mai bun al iubitului meu, ci pentru că ești un băiețaș cu replici răsuflate de agățat. Pun pariu că nici nu ești atât de bun în pat.
— Încearcă-mă! rânji, cu maxilarul încordat.
Se vedea că era nervos și că se abținea cu greu să nu răbufnească. Doar că, gândul că-l aduceam în pragul frustrării, mă satisfăcea imens. Poate, atunci când venea vorba despre el, eram cu adevărat sadică.
— Ieși din apartamentul meu sau îi voi povesti lui Asaf de micuța ta vizită nocturnă.
Mă privi dezamăgit și plecă spre ușă. Se întoarse pentru o clipă spre mine, fără a mai spune ceva. Am văzut exact ceea ce aveam nevoie, în ordine de-al respinge definitiv: un băiețel răsfățat, obișnuit să aibă lumea la picioare.
A trântit ușa în urma lui, făcându-mă să mă las pe vine și să trag o mare cantitate de aer în plămâni. Am dat cu pumnul în podea, simțindu-mă inutilă. Puteam să mă impun mai mult în fața lui. Făcuse toată această scenă pentru că mă considera o persoană vulnerabilă. Sub niciun preț nu era atras de mine. Totul era doar un joc stupid pentru el.
Sin mă cunoștea doar de câteva zile. Eu îl știam de patru ani. Eu avusesem o obsesie timpurie pentru el. Știam în ce ligă joacă și știam că era obișnuit să ruineze orice figură feminină prezentă în viața lui.
Nu-i păsa nici măcar de Asaf și de dorința sa de a sta departe de mine. Căuta o persoană slabă, pe care să o desființeze. Mă căuta pe mine.
Acum, nu trebuia să-l țin pe Sin ascuns doar în cazul Taliei. Ci și a lui Asaf. Devenea încet, încet, cel mai mare secret al existenței mele, odată cu sentimentele stinse avute pentru el.
CITEȘTI
SKiN
Romance◄ Publicat la editura Bookzone & Finalizată ► - De ce ți-ai pune fierul ăla în gură? l-am întrebat, făcând referire la pierce-ul său enervant, cu care se juca de fiecare dată. Se întoarse spre mine cu un zâmbet strâmb, zeflemitor, ce mă făcu...