Bilo je oko 10 sati kada sam se probudila.

Bila sam još pospana jer sam spavala samo 6 sata.Antonija je bila budna ona se naspavala za razliku od mene.

Jos smo se vozili ahh trebamo doci oko 15 sata.Antonija,Ja i cure kojesu sjedile iza nas Ana i Lucija smo pricale i zezale se.Isoricake smo sve moguce teme a jos 3 sata voznje.

Odlucile smi se igrati istine i izazova ali mi smo igrale samo na izazov. Prvo je zadala Ana Luciji da ode do vozaca i kaze mu jeli ima sina i morala je.Dobar dan Gospodine vozace- reci-Imate li sina, Pogledao ju je koda nije normalna i onda se nasmijao i rekao nemam- Ahhh hvala vam na toj informaciji rece Lucija i otrci gore a ja Antonija i Ana smo umirale od smijeha

Ja sam davala najlude ideje a nitko nije mogao odustati  tako je Ana morala da kaze nastavnicama da joj je jaka sila i da mora na wc a vozac je stao na bezinskoj .To je jedna od mojih zadataka A onda su mi gdjele zagorcati zivot rekle su -Viki ovako trebas otici do Luke i poljubiti ga u usta.

nisam mogla reci ne jer bih ispala kukavica pa sam se skupila svu hrabrost koju sam imala lagano sam mu prisla pogledala sam ga i naslonila moje usne na njegove i vratila se na mjesto.Svi su decki odmah govorili Opaaa Wuhhhu  a ja san se ubila od sramote i sto je najbolje to je vidjela i profesorica.

Vrijeme je brzo proslo tako da smo ostalo jedan sat Bogu hvala.Stali smo na zadnju postaju jedan malo odmarakiste s restoranom gdje smo odmah i rucali.Kada smo izasli ja sam pricala s prijateljicama.Tada je prisao Luka i uhvati me za ruku i rekao dodi poslje rucka iza busa a na su decki dodavali.To care i takve njihove gluposti.Rucala sam i krwnila tamo.

Dosla sam tamo .Tamo je vec Luka stajao i rekao zasto si me poljubila- Luka ja ne osjecam nista prema tebi ja i cure smo se igrale istina i izazov  i ja sam morala to uciniti jer smo igrali na sve -Luka je samo spustio glavu- Jesmo li mi okej pitala sam ga - Da da rekao je.Tada nas je nasavnica rekla da se vratimo u bus .

Jos samo jedan sat voznje sve bje bilo super ali da se bus mogao upaliti mi smo sjedili svatko na svom mjestu i cekali drugi bus ahhh cekali smo dva prokleta sata.bilo je 16 sati kada smo krwnuli ja sam zaspala jer me je glava pocela boliti.

Kada sam se probudila vec smo stigli

Kada sam pogledala prema prozoru vidjelo se more i jos je bio zalazak sunca. Predivno.Iztrcala sam  iz busa i potrcala prema moru predivno ali taj trenutak se nastavnica izderala i rekla nemoj trcati dodi kod nas i stani u red.Stali smo u red i čekal da dobijemo kofere.UHHH kako je vruće rekla sam.Znojim se ko gorila na to je dodala Maja hahha.Nakon 25 min čekanja došla sam na red.

Hotel je bio odmah preko puta mora i plaže.Krenuli smo prema hotelu.Bilo mi je teško vući kofer a iz razreda nije bilo niti jednog đentlemena pa sam se skoro 5 puta ubila vućući taj kofer jer sam jako smotana.

Ušlii smo u dvorište hotela tamo nas je doćekala ravnateljica hotela.Kao i svaki put kada dođemo negdje pozdravenas kažu jesmoli dobro putovali i da nesmijemo trćati nista razbiti u hotelu. Dala nam kljućeve od sobe.

Bila sam s Antonijom a razrednica je još rekla da Marko mora biti s nama u sobi katastrofa .Evo već prvi dan je sve krenilo niz brdo  .Kada smo ušli u sobu.Soba je blila ljeba sređena imali smo klimu balkon i tv.Bila su tri kreveta tako da je svako mogao spavati na jednome.

Ormar je bio velik sva sreća već sam se uplašila da mi sva odjeća neće stati.Kupaonica je bila velika imali smo i tuš i kadu super.

Poćeli smo stavljati odjeću u ormare a ja i ivana smo bile gotove za 30 minuta a marko e pa on je bio s dečika i komentirao kakve su cure na moru tipično za dečke.

Nastavnici su nam rekli da ako je moguce da se nademo oko 18 u  predvorje da nam nesto kažu.Ja i Antonija smo se potrudike da ne kasnimo ali zakasnikle smo ali sva sreca Marko je usao i rekao da se moramo pozuriti .Nastavnici su reki da za pola sata idemo u grad