grahamgram kiedy kapitan @draczem mówi, że od jutra zaczynamy treningi, żeby pokonać gryfonów 😂
#quidditch #teamslytherin #morningtraining #withoumercy
❤ panspans, nottie, pomyluna, kingweasley, draczem, diabel and 1489 others people
Comments
draczem nie narzekaj Graham.
diabel ciesz się, że nie powiedział trening o 5 😱
nottie to nawet ja bym wymiękł 😂
draczem trening jutro 5.30. Widzę wszystkich punktualnie.
hgranger Malfoy bez litości 😂
draczem bez litości będę jutro rano. Szczota szykuj się na podbudkę!
hgranger 🖕
goldenboy I tak wygramy puchar 🏆
ruda #gryffindorteam
kingweasley #gryffindorteam
hgranger #gryffindorteam 🦁
grahamgram zobaczycie, że Slytherin Was pokona 🐍
goldenboy zapomnij 😂
***
Teodor Nott uwielbiał się uczyć. To był fakt mało znany, raczej niewiele osób o tym wiedziało. Wąskie grono przyjaciół, ojciec i ukochana ciocia, która mu zastępowała matkę. Przez pierwsze lata Hogwartu nie wychylał się ze swoją wiedzą, raczej ukradkiem przemykał do biblioteki, siadając w najdalszym kącie czytał godzinami. Jak to on, arystokrata, miał by pokazywać, że kocha naukę. W dodatku ślizgon! Przecież od samego początku powinien się wywyższać i zadzierać nosa. Jednakże on nigdy taki nie był. Inteligentny, elokwentny, dobrze wychowany. Uwielbiał dobrą dyskusję z osobami, które wiedziały co chcą powiedzieć, miały swoje zdanie i argumenty. Kochał rywalizację i kulturalną polemikę. W 3 klasie takim wyzwaniem stała się dla niego Hermiona Granger. Odkąd oboje zaczęli uczęszczać na te same rozszerzone przedmioty jego ulubionym zajęciem stały się delikatne sprzeczki na poszczególnych lekcjach. W duchu wiele razy podziwiał ta drobną gryfonkę, która potrafiła go zgasić w kilku krótkich zdaniach. Każda taka drobna porażka motywowała go do tego, aby po zajęciach pójść do biblioteki i pogłębić swoją wiedzę. Z biegiem lat ich lekcyjne sprzeczki nabierały głębszego polotu i znaczenia, co wprawiało go zawsze w wielką radość. Były pojęcia w których przewyższał gryfonkę, z chęcią wtedy ucierał jej ten drobny nosek. Od 3 klasy uwielbiał też przyglądać się dziewczynie. Z roku na rok widział jak się zmienia, dojrzewa i staje co raz to piękniejszą kobietą za którą oglądało się wielu mężczyzn i chłopców. Miała też twardy charakter, za przyjaciół wyskoczyłaby w ogień. Była odważna, mądra.. w każdym widziała dobroć, każdego obdarzała swoją ciepłą osobą. Rok w którym Hermiona Granger wyruszyła z Potterem i Weasleyem na poszukiwanie horkruksów był dla niego tragiczny. Co chwila przeglądał gazety, słuchał radia, czy aby na pewno nic jej się nie stało. Skrycie drżał o jej bezpieczeństwo. Moment w którym zobaczył ją w Wielkiej Sali walczącą ze śmierciożercami wyrył się w jego głowie do końca życia. Już dużo wcześniej razem z przyjaciółmi podjął decyzje po której stronie walczyć, ale jej widok zmotywował go jeszcze bardziej. Cały czas był w zasięgu różdżki waląc zaklęciami na prawo i lewo, gdy tylko widział, że ktoś w nią celuje. Gdy tylko Bitwa została zwycieżona, ofiary pochowane mógł odetchnąć z ulgą. Była bezpieczna. Nic jej nie zagrażało i on miał zamiar tego dopilnować. Chciał widzieć u niej uśmiech i radośćw oczach, za każdym razem, gdy na nią spojrzy. Chciał tulić ją do siebie, wspierać każdego dnia.. wiedział, że teraz nie odpuści i sprawi, że najbardziej uparta gryfonka w historii szkoły go pokocha. I miał już plan, jak tego dokona.
nottie you are my sweet dream
❤ panspans, ruda, chochang, millieb, hgranger, grahamgram and 2876others people
Funkcja komentowania została zablokowana przez użytkownika
🐍
A co tam...macie jeszcze jeden króciutki rozdzialik 😊
CZYTASZ
killing with kindness
RomanceStary Hogwart, ukochani bohaterowie i nowoczesna technologia czyli co się dzieje, gdy do magicznego świata wchodzi mugolska technologia.