Reggel a napnak a sugaraira keltem hogy simogatja az arcom.
A francokat a telefonomnak a rikácsoló hangjátra keltem. Felkeltem és kinyomtam. De már nem tudtam visszaaludni. Aztán realizáltam hogy amúgy holnap jönn hozzám Szoni és utána másnap hajnalban már indulunk is New yorkba mar nagyon várom. A mai napon nem nagyon csináltam sok mindent anyum ma dolgozni volt szoval ma csak unatkoztam.
☆másnap☆
Reggel felkeltem és rogtön felhívtam Szonit.
-halo-szolt bele komásan
-na végre uram isten else hiszem hogy ma jössz hozzam
-én se annyira durva hogy holnap hajnalban repülünk
-na én most megyek készülődni aztán meg majd gyere.
-jó elkészülök eszek és jövök
-oke szia
-szia-mondta és kinyomta.
Én mint egy gepárd (lol) futottam le a lépcsőn a konyha felé kajáért. Mivel csütörtök van ezért anya megint nincs itthon mert dolgozik. Kivettem a szekrényből egy tálat és müzlit. Eppen öntöttem a tejet a müzlire amikor csengettek. Odafutottam az ajtóhoz és a lánynak a nyakába ugrottam.
-SZONI-ordítottam
-JESS-ordított vissza.
-ahhh már nagyon hiányoztál
-te is-mondta és megölelt.
Ezután felmentünk a szobámba és beszélgettünk liveoltunk meg tudjátok ilyen csajos dolgokat csináltunk. Este 8-kor már mélyen aludtunk. Hajnali 3-kor a rikácsoló ébresztőmre keltünk.
-ÚR ISTEN SZONJA KELJ FEL INDULUNK A REPÜLŐHÖZ-ordítottam szegény Szoni fülébe.
-jolvan Jess nyug... na várj holnap talalkozunk FINNEL
-és Noahval-tettem hozza halkan-na gyere. Elkészültünk és hívtunk egy taxit a gépünk 4:45kor indul így sietnünk kellett. Kereken 4-kor már a reptéren voltunk. Elmentünk még "hajnalozni" (reggelizni) a strabuckba. Ittunk mindketten egy kávét és ettunk egy szendvicset. 4:20-kor becsekkoltunk. Kb 10 perc múlva már nyitották a kapukat és felszáltunk a gépre.
[... time skip]
Úr isten a talalkozó reggel van. Már nagyon várom.
-SZONJA ÉBRESZTŐ 3 ÓRA MÚLVA INDULUNK-ordítottam neki
-BAZMEG JESS HA MÉGEGYSZER ORDÍTASZ VELEM ÉN MÁR NEM TUDOM MIT CSINÁLOK VELED DE KOMOLYAN-ordította vissza
A talalkozó 10kor kezdődik de a VIP-eseknek (mint nekunk) már 9-kor kinyitják a kapukat, és tovább is maradhatunk. Én elmentem zuhanyozni a még mindig gyönyorű szálodai fürdő szobába. Megmostam a hajam és lefürödtem. A ruhám egy egyszerű fekete szagatott farmerből és egy virágos polóból. Nem akartam St-set venni mert mindenki olyanba lesz. A hajamat megszárítottam es csak hagytam lógni. A sminkem csak szempilla spirálból ált. Igen, nem szoktam simenkelni. Miután mind ketten elkészültünk hívtunk egy taxit ami egyenesen a helyszínre vitt. Az út csendesen telt Szoni zenét hallgatott én pedig végig gondoltam hogy mit fogok Noahnak mondani. Miután odaértunk a jegyunket leolvasták és kaptunl egy ilyen csakba akasztós kártyát amivel betudunk menni a bacskstage-be. (asszem igy kell irni ha nem bocsi) Miután beértunk egy óriási csarnok tárult elent aminek a vége volt a színpad. Gondolom ott lesz a műsor. Mivel elég korán értünk oda így csak 1-2 ember ült a színpad elott. Elfoglaltunk az első sorban 2 helyett és elkezdtunk beszélgetni. Amikor Noah feljott a színpadra és mikrofon próbát csinált.
-mikrofon próba 1...2...3-mondta
Erre mindketten elkezdtunk nevetni.
-csajok elmondjátok hogy ezen mi olyan vicces?-ertetlenkedett a fiú.
-jaj semmi semmi-mondtuk egyszerre konnyes szemmel mert már annyira nevettunk. Aztán mikor már felnéztünk Noah már el is tünt. Pár perc múlva egy óriási tömeg jött be a csarnokba. Az emberek elfoglalták a helyuket és pár perc múlva elkezdődött a show...Haliiiiii!!!!! Remélem tetszett a 2. Resz ha igen kérlek jellezzetek. Próbálok minden nap 1 rész kirakni de nem igérek semmit. Na sziasztok💜🦋