-hallo?-szólt be (gondolom) Noah.
Egy kis habozás után beleszóltam.
-ohhhmm...Szia Noah Jess vagyok a találkozóról és nekem adtad meg a számod.
-ahh igen emlékszem.
-amúgy miért szeretted volna hogy hívjalak?
-ja hát öööö van kedved eljönni velem fagyizni ma este?
Itt én teljesen lefagytam és csak annyit tudtam kinyogni hogy:
-aha persze.
-akkor 30 perc múlva felveszlek téged a szállodánál.
-honnan t...-kezdtem volna de kinyomott. Letettem a telefont és hátra dőltem az ágyon.
-Na mivolt?-kérdezte Szonja.
-30 perc múlva ide jön elém a szállodához.
-uhhhh
-de jézus Szonja csak 30 percem van elkészülni.
-na akkor gyere-mondta Szonja és megfogta a csuklóm és a táskám felé irányított. 10 perc múlva sikerült is kiválasztatunk a megfelelő ruhát, ami egy szakadt fekete farmerből es egy lila crop topból állt.
-Szonja megcsinálod a sminkem?
-aha-aha
Szonja nagyon ért a sminkez ezért kb 10 per alatt összehozta az egyaltalán nem feltünő sminket.
-uhhh Szonja ez nagyon jó lett, köszi❤
-hát igazán nincs mit.
Miután ezzel készen lettünk visszaültem az ágyra és jött egy üzenetem Noahtól.
🥀(Noah)
🦋(Jess)
🥀: Sziaaaa ha látsz egy feke kocsit, ahonnan egy hülye ordít, hogy Jess az én vagyok🤣
🦋: oké🤣
-Na Szoni majd találkozunk este, vagy ha van valami akkor hivlak vagy írok sziaaa
-oke, sziaaaa
Kisétáltam az előszobába és felvettem a fekete vans-emet. Lesiettem a lépcsőn és kiértem az utcára. A szálloda előtt egy fekete limo állt. Mindenre gondoltam de hogy Noah Schnapp egy limoval jöjjön értem na azt nem. Gondolat menetemet a nyitodo ajtó zavarta meg.
-szia-köszönt a söfőr
-oh...jó napot
-tegezz nyugottan, Noah barátja az enyém is. Gyere szállj be.
-Rendben.-mondtam miközben a söfőr kinyitotta az ajtót.-Köszönöm.
Beültem Noah mellé.
-Szia
-Hali-köszöntem-amúgy hova is megyünk?
-majd meglátod...𝑆𝑧𝑖𝑎𝑠𝑧𝑡𝑜𝑘! 1. 𝑛𝑎𝑔𝑦𝑜𝑛 𝑛𝑎𝑔𝑦𝑜𝑛 𝑠𝑎𝑗𝑛𝑎𝑙𝑜𝑚 ℎ 𝑛𝑒𝑚 𝑣𝑜𝑙𝑡 𝑟𝑒𝑠𝑧 𝑐𝑠𝑎𝑘 𝑜𝑡𝑡 𝑣𝑎𝑛 𝑎 𝑠𝑢𝑙𝑖 𝑡𝑢𝑑𝑗𝑎𝑡𝑜𝑘. 𝐸𝑠 𝑎𝑧𝑒𝑟𝑡 𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑐𝑠𝑖 ℎ 𝑖𝑙𝑦𝑒𝑛 𝑟𝑜𝑣𝑖𝑑 𝑙𝑒𝑡𝑡 𝑒𝑧 𝑎 𝑟𝑒𝑠𝑧. 𝐴𝑧𝑒𝑟𝑡 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑙𝑒𝑚 𝑡𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑡𝑡💜🦋