Selam poncikler <3
"Çağlaaa kız uyansana ! Kız kime diyorum ben!? "
Allah'ım bu nasıl bir çile yarebbim .
Annem yine her zamanki gibi bağırarak uyandırmaya çalışıyor beni."Tamam anne uyandım. Geliyorum! "
dedim ve annem odamda bitti.
Bu ne hız yaa"Çağla'cım güzel kızım hadi kalk babanla seni bekliyoruz kahvaltı yapıcaz" Oha bu cidden benim annem mi inanamıyorum .
"Annecim iyi misin sen? Bak korkutma beni. "
Annem bana uzaylıymışım gibi baktı ve odadan çıktı.
Bende hemen odamdaki banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı mutfağa gittim.
Babamın yanaklarına sulu birer öpücük bıraktıktan sonra yerime oturdum. Kahvaltımız bittikten sonra"Kızım biliyorsun ki seneye üniversite sınavına gireceksin ve bu tatilini iyi değerlendirmeni istiyoruz annenle. Eğer istersen seni dershaneye yazdırmak istiyorum ne dersin? "
Dedi babam. Aslında derslerim iyiydi fakat ben çok stres yapıyorum yazılı yada sınavlarda falan. Belki üniversite sınavına kadar az da olsa şu dershane işi iyi olabilirdi.
"Olur babacım benim içinde iyi olur hatta. " diye kısa bir açıklama yaptım ve odama çıktım.Aklima birden gece gelen mesaj geldi. Hemen telefonumu yatağımın yanındaki komodinin üzerinden aldım. Birkaç tane daha mesaj gelmişti. Kızlarla oluşturduğumuz gruptan birkaç mesaj vardı birde yabancı bir numaradan gelen mesajlar vardı.
Kızlarla olan mesajları es geçip diğer mesajlara baktım.
Gece atılan mesajların dışında 7 dk önce de mesaj gelmis.
Anonim=Günaydin .
Anonim=Şimdi sen diyorsundur ki kim bu deli ? Sen bana sormadan ben sana kendimi tanıtayım.
Ben senin Anonim'inim.Noluyor lan!!
Çağla=Seni tanımıyorum ve SEN NE SAÇMALIYORSUN BÖYLE!!??
Anonim=Aa güzel gözlüm uyanmış
Günaydın tekrardan güzelim.Çağla=Şuan beni rahatsız ettiğinin farkındasındır umarım. Birdaha mesaj atma hatta dur ben seni bir engelliyeyim de gör sen gününü!
Anonim=Çağla dur Ne güzel konuşuyoruz işte.
Anonim=Bak nolur engel atma . Ben seni seviyorum ve ne kadar istediysem de seni düşünmeden tek bir gecem bile geçmiyor. Şuan benim bir telefon sapığı olduğumu düşünüyorsun ama değil. Seni ilk gördüğüm andan beri seni düşünemeden uyuyamıyorum,seni düşünemeden yemek yiyemiyorum. Her ânım seni düşünmekle geçiyor.
Kaç defa karşına çıkıp seni seviyorum demek istedim ama cesaret edemedim.Çağla=Sonra da beni anonim olarak rahatsız etmek istedin değil mi ?
Çağla=Sana inanmamı beklemiyorsun değil mi. Şimdi sana engel atıyorum ve bb :)
(kişiyi engellediniz)
İlk bölüme göre biraz daha uzun bir bölüm oldu. İnş beğenirsiniz.
Yorumlarınızı Ve oylarınızı bekliyorum canım ponciklerim <3
Kendinize iyi bakın bb
Kitap kapağı olarak aklımda bir fikir yok maalesef ama yakında güzel bir kapak oluşturucam inş