Sanki bugünü diğer günlerden ayıran bi şey var.Doğru ya bugün yanlız değilsin.Yine şen şakrak bir gün seni bekliyo.Tabi canım sen öyle san.Kendi kendime aklımda kuruyoken birden gözlerimi açtım.Yine herzaman ki gibi okula geç kalmıştım.Yataktan zar zor da olsa kalktım.Banyoya gidip duş aldıktan sonra kardolabımı açtım.Kardolabımla ben uzun süre bakıştıktan sonra nihayet kıyafet bulabilmiştim.(Okul kıyafetleri serbest)Altıma bi pantolon üstüme gömleğimi giyip aynanın karşısı geçtim.Yine yüzleşmeler başladı.Bi pantololan insana bu kadar mı yakışmaz ? Evden dışarıya çıktıktan sonra okulun yolunu tuttum.
****
Okul kapısından içeri girdikten sonra sanki bütün gözler benim üstüme dönmüştü yada ben öyle hissediyordum.Sınıfın içine girdikten sonra sınıfı şöyle bi süzdüm.Boş bi yer gördükten sonra hızlı adımlarla oraya oturdum.
***
Zil çaldıktan sonra elime kitabımı alıp aşğıya indim.Boş banklardan birine oturdum.Kitabımı açıp okumaya başladım.En heycanlı yerinde arkadan "Cansu" diye gelen sese doğru kafamı çevirmek zorunda kaldım.O da kim ? Yanlış görmüyorum dimi? Bu bizim sınıfın en taş ve gıcık erkeği "Eyüp".Onu görünce bi şoke oldum evet ama bu benim salaklığım.Çünkü bana bakmıycağını bile bile ondan hoşlanıyodum.Öhm öhm.Neyse konumuza dönelim.Biraz affalar gibi oldum sonra hemen kendime geldim.B-Efendim E-Yanına oturabilirmiyim? B-Tabii ki.Yanıma gelip oturdurdu.Hangi kitabı okuyosun diye sordu.Bende "Sabah uykum"dedim.En sevdiğim kitap dedi arkdaşları çagırdıgı icin gitmek zorunda kaldı.Giderken elime bi kağıt parçası tutuşturup gitti.
+Devamı En Kısa Zamanda Gelicek.
+Az oldu ama ben okuyun derim.
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZLIKLA YAPTIM
Teen FictionKendisini her ne kadar çirkin bulsada biraz fazla kiloları dışında güzel bi kız olan ve yanlızlıkla yaptığı herşeyi silip atamayan ... Daha fazlası için kitabımı okumaya ne dersin ? ^,^