Drishti Vomited

467 57 6
                                    

Drishti pressed her mouth & rushed inside their washroom. Rakshit rushed behind Drishti & hold her. Drishti vomiting. Rakshit caressing Drishti's back & head. Drishti tired & rested her back on Rakshit's chest. Rakshit picked up Drishti & brings her in their bedroom thn lay her suitably on their bed & covered blanket on her even Rakshit increased their AC temperature so that Drishti can sleep relaxedly in their cold tempered bedroom. Rakshit sits beside Drishti covered his legs under that blanket & caressing Drishti's forehead.

Rakshit - tum theek ho Mrs. Shergill ??

Drishti - yap main theek hoon Mr. Shergill.

Rakshit - thn tum vomit kyun kr rehi thi Mrs. Shergill ??

Drishti - main nahin janti shayad dehydration hui hai.

Rakshit - main medicine lata hoon Mrs. Shergill.

Drishti - main abhi theek hoon Mr. Shergill.

Rakshit - sure Mrs. Shergill ??

Drishti - sure Mr. Shergill.


Rakshit kissed Drishti's forehead. Drishti smiled looking at Rakshit.

In the meantime

Rakshit's recvd WA & checked those kidnappers sent him all audio video recordings that Sarthak Vidya confessed all.

Drishti - kya hua Mr. Shergill ??

Rakshit - Mrs. Shergill tumhe rest krna chahye.

Rakshit landed his Mobile on their bed table & takes Drishti in his arms. Drishti slept hugging Rakshit.


Rakshit's POV.

Mrs. Shergill ko sab bolunga bt abhi nahin. Divya Drishti ko saath mein dikhayunga records.

Rakshit's POV over.






Precap - DriVya shocked.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Mind WAR ✓जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें