Cănd m-am trezit de dimineață.
Primul lucru fiind să deschid telefonul bineînteles.
Cănd îl deschid fac niste ochi mari și bulbucați.
Văd că deja căuta un angajat ,voiau să lucrez la o firmă de comercianți.
Pănă și prețul era atractiv,foarte atractiv.
Era cu norma întreagă erau o suma destul de mare de CNY lunar
Chiar mi-a plăcut prețul era unul foarte banos.
Acolo zicea ca la ora 10:00 trebuie ca toți angajați sa se prezinte eu văzând că ceasul era 9:34. Sar din pat ca pe ace ma duc îmi fac rutina ma schimb repede si o iau la fugă spre firmă.
Ajung in fata firmei si dau peste un băiat si ii împrăști toate dosarele pe care le avea în mana.
Am început să il ajut sa le strângă.
Eu:Scuze,scuze!
Ridic capul si văd acel băiat din seara aceea.Fac ochi mari și îmi aduc aminte de intalnire o iau la goana.
Intru in încăperea în care ne chiamase. Văzusem ca am întârziat intru încet.
O fata:Ai întârziat ai noroc ca in ce nu a intrat șeful!
Eu răsuflu usor
Eu:Multumesc!
Niste fete: A sosit!
Alte fete: Ce drăguț este!
Cand aud ca sunt atat de entuziasmată ,deja îmi făceam in minte un băiat frumos,destept,grijulii,
Si încep să zâmbesc . Atunci când vine in fata noastra mi se distruge gândul văd acel băiat. Incerc sa ma ascund după ceilalți angajați.
Șeful incepe sa enumere niste nume ,în momentul acela incepe sa-mi bată inima.
Seful:Tae Yang
Tae Yang:Prezent!
Seful:Xue Fang
Xue Fang:Prezent!
Șeful:Mei Lan
Atunci se lasă o liniște profundă, acesta repetand inca o data numele
Șeful:Mei Lan!!
Cu o voce putin rastita, atunci simtimd cum cineva ma impins de la spate. Noi unindune privirile ramanand ambi stana de piarta
Mei Lan: P..pp..rez.zzz.ent...aa!
Spun cu o voce tremuramda si incercand sa nu-i atrag atentia asupra mea ma intorc la locul meu initial.
Acesta a ramas neclintit incercand sa isi revina. Atunci avesta le spune la ceilalti angajati sa iasa putin iafara.
Eu incercand sa ies strcurata printre ceilalti .Atunci imi aud numele si raman pe loc ceilalti plecasera incaperea era goala in care nici musca nu indraznea sa bazaie.
Tacerea se intrerupe
Jing Yao:Ce cauti aici?....
Mei Lan:Am venit la munca..
Jing Yao:Îhâ cum zici tu sa nu indraznesti sa ma atingi ai auzit sau sa imi virbesti formal,sunt seful tau respectama daca nu poti pleca.
Dau afirmativ din cap
Jing Yao:Poti pleca lasi microbi
Ma uit nedumerita la el si plec....Mă scuzați pentru întarzierea îndelungată voi încerca să scriu mai mult .Scuzați pentru greselile gramaticale.