İyi akşamlar arkadaşlar yine bomba gibi bölümle karşınızdayım. Lütfen okuyun oylayın yorum yapın.
_____________________________________Beth ile vedalaştıkdan 15 dakika sonra evime ulaşmıştım. Cuma günü okuldan eve dönmek gibisi yoktu bir liseli için. Eve girince varolan sessizlikten anladığım kadar ebeveynlerim işten dönmemişlerdi. Bu beni çok germişti. Çünkü 1aydır takip ediliyor ve izleniyormuş gibi hissediyorum. Odama gittim ve üzerimi değiştirdim. Mutfağa doğru yöneldim. Dolaptaki dünden kalmış yemekleri ısıttım. Yemeğimi yedikten sonra kendime güzel bir kahve yaptım. Kahvemi alıp oturma odasına geçtim. Televizyonu açtım ve rastgele bir diziyi izlemeye başladı. O sırada kapı tıklandı. Kapı deliğinden dışarı baktığımda kimse yoktu. Tam oturma odasına geçiyordum ki tekrar kapı çalındı. Çok korkmuştum. Tekrar dışarı baktığımda yine kimse yoktu. Kapıyı açtım. Dışarıya bakmaya başladım ve kapının önünde süslü küçük bir kutu gördüm. Onu aldım ve kapıyı kapadım. Oturma odasına geçtim. Yavaşça açmaya başladım ve içinde gül yaprakları için bir parfüm vardı. Gül kokulu bir parfümdü, ayrıca kutunun içerisinde küçük bir karta "Bir gül gibi güzelsin, bu yüzden gül gibi kokmayı hakediyorsun " yazıyordu. Kartın, kutunun her tarafına baktım ama kimden geldiği yazmıyordu. Saatlerce kimden gelebileceğini düşündüm durdum. Annem ve babama bunu şimdilik anlatmamaya karar verdim. Öncelikle Beth'e anlatacak ve fikirlerini soracaktım. Ama bunu yarın yüzyüze yapacaktım. Bütün gece yatağımda dönüp durdum. Ve saat 5 gibi zor uyudum.
×××
Uyandığımda saat 09:13'dü. Beth ile konuştuk. Nerede ve saat kaçta buluşacağız kararlaştırdık. Daha sonra sabah rutinimi yaptım.
°°°
Saat 1'de Beth ile bir kafede buluştuk. Ona olanları anlattım ve kutuyu içindekiler ile birlikte gösterdim. Hafif bir gülümseme ile,"Belki de gizli bir hayranın vardır." Dedi. "Evet ama kim acaba bu hayran" dedim düşünceli bir şekilde. "Rahatla, çıkar yakında ortaya." Diyerek beni sakinleştirdi. Birkaç saat konuştuk. Ve evlere dağılmaya karar verdik. Eve döndüğümde saat 4 olmuştu bile. Duşu alıp üstüme pijamalarımı giydim. Derslerim aklıma geldi ve onlara odaklanmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ AŞK💟💟
Mystery / ThrillerGarip olaylar hayatın gizliliği bu hayatın zorluku ve karanlıkı