Şampiyon Seçimi

877 3 2
                                    

Şuan bu kitabı yazarken Sezon 5'teyiz.

Benim şampiyon önerilerimi sebepleriyle birlikte yazağım.(Eşya önerisinde olabildiğince bulunmayacağım.)
Üst Koridor:
Garen;
Güçlü oldukları; Riven-Renekton-Jax
Zayıf oldukları;  Teemo, Teemo, Teemo

Hem mana sorunu olmadığı için hem erken oyun hemde oyun sonlarına doğru çok etkili bir şampiyon. Q yeteneğinden gelen susturma özelliği takım savaşında çok önemli.Genelde üst koridorda da karşınıza tank bir şampiyon geleceği için işiniz sadece minyon kesmek olmalı. Flash ve Işınlan büyülerinizi alabilirsiniz. Koridoru ittirip karşı oyuncunun Tecrübe Puanı kaybetmesini sağlayabilirsiniz yada koridoru sabit tutup ormancınızın gank'ini bekleyip koridorda öne geçersiniz. Ormancı geldiğinde illa kill almanız gerekmez.Karşı şampiyon baseye dönse bile anında laneyi pushlayıp tecrübe puanı kaybetmesini sağlayabilirsiniz.Tank eşyalarımızı dizdikten sonra sıra geldi takım savaşına. Takım savaşında olabildiğince karşı saldırı gücü taşıyıcısının size vurmasını sağlamalısınız.

Ryze;
Güçlü oldukları;  Fizz- Renekton- Jax
Zayıf oldukları; Cassiopeia- Xerath-Brand

Ryze oynaması fazla zor olmayan etkili bir şampiyon.Pasifi özellikle takım savaşında çok etkili.Koridor safhasında sıkıntı çekmeniz muhtemel. Pasifi sayesinde Ultiyi açtıktan sonra w-q-e kombosunu yapıyoruz ki bir bakmışız 5 saniye bekleme süresi olan Q yeteneğimiz hazır. Pasifden gelen her yetenekden sonra tüm yeteneklerimizin bekleme süresi 1 saniye azalıyor. Örneğin ultimizi kullandık 50 saniyeden başladı süre. Q-W-E yeteneklerinin her birinden sonra 1 saniye daha azalıyor. Ultinizi basmaktan cekinmeyin. 1 agresif eşyadan sonra tank olarak gidin. Takım savaşında karşı taşıyıcılara odaklanmanın yanı sıra kendi taşıyıcınızı da koruyabilirsiniz.

Volibear;
İsminin hakkını veren bir ayı.Gerek oyun başında gerek oyun sonunda etkili olan şampiyon. Oyun başında 400 Altınlık yakut can ve yanına pot alarak başlıyoruz.İlk W yeteneğiyle başlayıp W yeteneğini yükseltmenizi öneririm. 3.seviyeye kadar pasif oynamalı ve 3.seviyeden sonra ormancımızdan da yardım alarak rakibi kesmeye çalışmalıyız. Agresif eşya yapılmasını tercih etmediğim Volibearın pasifi sayesinde rakipleri yemleyebilirsiniz. Takım savaşında olabildiğince karşı taşıyıcıları tanklamaya bakın. Savaşlarda fazla önde kalmamaya dikkat edin.

League Of Legends TaktikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin