Orta Koridor:
Annie;
Güçlü oldukları;Katarina-Ahri-Akali
Zayıf oldukları; Brand-Orianna-MorganaNeden annie sorusuna verilecek yüzlerce cevap var.Pasifinden gelen her 4 yetenekden sonra stun etkisi veya Q yeteneği ile minyona son vuruş attığınız da mana gitmemesi bu cevaplardan biri. Koridorda defansif oynayıp sadece minyon biçmelisiniz. Q yeteneğinizle beraber kısa sürede fazla miktarda minyon kesebilirsiniz. Annie'de alan etkili bir ultiye sahip olduğu için takım savaşında en önemli şampiyonlardan biri. Flash büyünüz sayesinde Flash + R + W + Q sayesinde bırakın takım savaşını kimse hasar yemeden kolay bir şekilde Katliam alabilirsiniz. Önemli olan Stun hazırken ultimizi en az 3 oyuncuya tutturabilmek. Karşı taşıyıcıları tek kombo ile kesebilirsiniz. Fakat unutmamanız gereken bir şey var. Tek kombo ile ölebilirsiniz de...
Katarina;
Güçlü oldukları;Karthus-Morgana-Lux
Zayıf oldukları; Diana-Malzahar-LissandraOynaması oldukça kolay tam bir geç oyun şampiyonu. Koridorda oldukça pasif durup. Roam atarak yani diğer koridorlara âdeta bir ormancı gibi baskın düzenleyip kill kovalamalısınız. Pasifi sayesinde herhangi bir şampiyon katletmede veya asistde tüm yeteneklerimiz 15 saniye bekleme süresinde azalma sağlıyor. Bu da Q-W-E yeteneklerimizin anında gelmesini ve kolayca Beşte beş atmanızı sağlayabilir. Oyun başında aldığınız killer oyun sonunda size kat kat dönecek.
Zed;
Güçlü oldukları; Kassadin-Lux-Teemo
Zayıf oldukları; Kayle-Lissandra-IreliaEn önemli artısı mana yerine enerji gereken bir şampiyon olan Zed, takım savaşlarında karşı Saldırı Gücü taşıyıcısını aradan çıkartmasıyla meşhur. Yetenek geliştirme de W yü bir an önce gelistirmemiz gerektiğini unutmayalım.Çünkü hem pasifden gelen saldırı gücü hem de gölgesini flash gibi kullanması oldukça önemli. Ultiyi kullandıktan belli bir süre sonra verdigimiz hasarın ultinin seviyesine göre ekstra hasar bırakan bir damga bırakıyor.
Bu damga kolayca engellenebileceginden karşı takımın Zhonya veya Cıva tercihlerini dikkatle takip etmeliyiz. Çünkü takım savaşında Zhonyayı bitirmiş bir yetenek gücü taşıyıcısına ultiyi kullanmak sizi bitirir.35.dakikadan sonra geçen zaman sizin zararınızadır.Oyunu olabildiğince erken bitirmeye bakın.
Ahri;
Güçlü oldukları; Xerath-Orianna-Katarina
Zayıf oldukları; Leblanc-Annie-KassadinGerek o çıkardığı ani hasar gerekse güzelliği ile vadinin vazgeçilmezi. Önceden 6300 IP değerinde ve kesinlikle daha etkili bir şampiyondu. Fakat oyundan Ölümateşi pençesinin kalkmasından çok etkilendi. Onun yerine 4800 IP'ye düştü ve Q yeteneğinizi kullandığınız zaman rakibe tutmasa bile hareket hızı kazanıyorsunuz ki bu oldukça iyi olmuş. Henüz sadece 1-2 el oynama fırsatı bulduğum Ahride öpücük bizim herşeyimiz. Öpücük tutarsa o muhteşem komboyla karşı taşıyıcıya çok fazla hasar çıkarabilirsiniz, hatta kesebilirsiniz. Fakat unutmamanız gerekem birşey var. 3 yüke sahip ultinin her zaman bir tanesini geriye kaçmak için saklayın. Eğer takım savaşında çok önce ölürseniz.Takım savaşını kaybetmeniz muhtemel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends Taktikleri
РазноеLoL'de nasıl başarılı olacağınızı (kendi çapımda) anlatacağım. Öncelikle sen ne kadar başarılı oldun ki de bize birşeyler öğretmeyi düşünüyorsun diyenler olabilir. Genel taktiklerin yanı sıra çoğu kişinin bilmediği şeyleri de ögreneceğinizi umuyorum...