Ormancı:
Warwick;
Güçlü oldukları;Katarina - Jax - Renekton
Zayıf oldukları;Yorick-Kayle-MorganaKesinlikle açıkta ise hemen almanız gereken bir şampiyon.Özellikle pasifinden gelen o can yenileme ile çok kolay ormanı temizleyebiliyorsunuz. 6.seviyeye kadar etkili baskın atamasınızda 6.seviyeden sonra gerek takım savaşında gerek baskınlarda resmen bir canavara dönüşüyorsunuz. Bir veya 2 agresif eşya yapıp sadece ultinizi kullanarak karşı taşıyıcıları kesebilirsiniz. Şuan ki metada W açarak ormana başlıyorsunuz. 4-5 seviye de baseye dönüp bir kaç eşya aldıktan sonra görüş totemi alıp gizlice bir ejderha alabilirsiniz.Burda önemli olan karşı tarafa yakalanmamanız.
Jarvan IV;
Güçlü oldukları;Kayle-Ryze-Jayce
Zayıf oldukları;Vi-Yorick-ShenBaşlarda ormanı zor dönen fakat eşyalarını bitirdikten sonra takım savaşında alan etkili ultisi sayesinde kaçınılması gereken bir şampiyon. Ormanda E yeteneği kullanarak başlayabilirsiniz. 3 level olur olmaz zor durumdaki koridora baskına gidip E-Q kombosuyla rakip şampiyonu havaya kaldırıp ilk kanı alabilirsiniz. Unutmayın Jarvan IV oyun başında olduğu kadar oyun sonlarında da etkili bir şampiyon. Takım savaşına girmeden önce olabildiğince karşı takımın flashlarını kullandırtmalısınız. Çünkü flash yeteneğinizi kullanıp ultinizinden kaçmaları en basit yöntem. Eğer ultinizi doğru zamanda doğru yerde kullanırsanız takım savaşını kazanırsınız. 2 veya 3 agresif eşyadan sonra tank gitmelisiniz. Çünkü ultinizi attığınız da üstünüze büyük bir hasar gelecek. Eğer ultiyi kötü atarsanız tekrar R tuşuna basıp ultiyi bozabilirsiniz.
Xin Zhao;
Güçlü oldukları; Jayce-Rumble-Vladimir
Zayıf oldukları;Jax-Malphite-PantheonOrmanı oldukça kolay dönebileceğiniz oynamasıda oldukça kolaylığıyla öne çıkan bir şampiyon. Ormanda ilk olarak W yeteneği ile başlamayı tercih ettiğim, olmazsa olmaz eşyası ise kuşkusuz Üçlü Kuvvet'dir. Baskınlarda E-Q kombosuyla rakibi kolaylıkla yerle bir edebilirsiniz. Eğer ultisini takım savaşlarında doğru kullanabilirseniz savaşı kazanmanız kaçınılmaz bir sonuçtur. Bir yada iki agresif eşyadan sonra kesinlikle tank gitmeniz gerekiyor. Çünkü takım savaşında en öne çıkacağınız için üstünüzdeki çok miktardaki hasarı emmeniz gerekiyor. Savaşlarda karşı taşıyıcıları iki agresif eşya olmasına rağmen kolaylıkla aradan çıkarabileceğinizi unutmayın. Mızrağınız keskin olsun. :)
Vi: Ormanın belalısı Vi. Gerek erken safhada gerek ilerleyen safhada karşı takım için büyük bir tehdit. Ormanda W yeteneği ile başlıyorum fakat E yeteneği ile başlayanlar da oldukça fazla. Agresif orman eşyasının yanına Üçlü Kuvvet'i eklerse resmen bir taşıyıcı. Lanelere atılan baskınlarda Q yeteneğini rakibe tutturmamız oldukça önemli. Q yeteneğinden sonra bir normal saldırı ve ardından E yeteneğimizi kullanıyoruz. Böylece W pasifinden gelen 3 saldırıda bir rakibin zırhını azaltma, yüksek miktarda hasar ve saldırı hızını en kısa sürede kazanmış oluyoruz. Muhtemelen bu komboyu yaptığımız oyuncu (kırılgan bir şampiyonsa) büyük ihtimalle ölür veya canı % 30 civarına iner. Eğer % 30 civarına inerse ulti ve ardından E yeteneği ile rakibi kesebiliriz. E yeteneğimizin 2 kere stacklendiğini unutmayalım. Kesinlikle 2 veya 3 den fazla agresif eşya almamanız gerektiğini düşünüyorum çünkü ultiniz sayesinde karşı takımın arasına girdiğiniz de bir miktar hasar emmeniz gerekecek.
Yumruklarınız sağlam olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends Taktikleri
RandomLoL'de nasıl başarılı olacağınızı (kendi çapımda) anlatacağım. Öncelikle sen ne kadar başarılı oldun ki de bize birşeyler öğretmeyi düşünüyorsun diyenler olabilir. Genel taktiklerin yanı sıra çoğu kişinin bilmediği şeyleri de ögreneceğinizi umuyorum...