Dün gece olanlardan sonra odamda araştırmalar yapmaya başladım.Ama nereden başlayacağımı bilmiyordum sonuçta böyle birşey başıma ilk defa gelmişti ve ben nereden başlayıp ne yapacağımı bilmiyordum bugün sınavımız vardı ve ben hiçbir şeye çalışmamıştım.
Bugün sınıfa yeni bir kız geldi, benim pek arkadaşım yoktu ve bu yüzdende yanımda oturan kimse yoktu sınav gözetmenimiz kızı benim yanıma oturtmak zorunda kaldı kız yanıma geldiğinde onun yüzünü daha iyi görme şansım oldu aslına bakarsanız yüzü bir ölünün yüzüne çok benziyordu solgun, beyaz bir teni,altları mosmor olmuş gözleri vardı. Gerçektende çok ürkütücüydü.Sınav başladı ve sınavın ortasında kulağıma sesler gelmeye başladı bir kızın gülüşü ve bir adamın bağırma sesleri...Bu sesleri duyduğum zaman yanımdaki kız bir anda bana bir bakış attı ve yavaşça "Buradalar, seni istiyorlar"dedi.İlk başta onun bir kaçık olduğunu düşündüm fakat sonra o akşamki televizyonu hatırladım bu kız neden bahsediyordu böyle yoksa hikayeyi biliyormuydu?
Sınav bittikten sonra kız yanıma geldi ve "Merhaba ben Stephanie "dedi. Aslında iyi birisiydi ama yinede korkunç bir görünümü vardı ona sınavda neden bahsettiği sordum bana sadece "Bizim eve gelmen gerekiyor sana ne demek istediklerini söylerim"dedi. Hemen bir bahane bulup gitmem lazımdı ve bir işim vardı deyip oradan uzaklaştım. Arkama bakmadan koşuyordum önümde bir kız belirdi bu bu Stephanie'ydi!Ona beni ürküttüğünü söylememe gerek kalmadan benden korkmana gerek yok demesi aynı anda oldu. Onun evine gidemezdim ona güvenmiyordum ama onda birşeyler sezmiştim bu kesin ve netti.