Bunun Sebebi Ne?

551 22 6
                                    

Merhaba ben Emily küçük kardeşim ve annemle birlikte mutlu bir yaşam sürüyorum.Babamı hiç görmedim ama annemin söylediklerine göre o çok iyi bir insanmış ve trafik kazasında ölmüş.Küçük kardeşim Anna yavaş yavaş büyüdüğü için ve odamıza artık sığamadığımız için yeni bir eve taşındık evin her odası boştu fakat üst kattaki bir odada eski bir televizyon vardı ev sahibi televizyonu açmamamız ve hatta dokunmamamız için bizi uyarmıştı. Bizde bu uyarıları dikkate almadan televizyonu açmaya çalıştık ama her denemede başarısız olduk. Bu televizyon benim ilgimi çektiği için televizyonun bulunduğu oda benim odam olmuştu.Bu televizyonu açmam gerekliydi ev sahibimiz televizyonunu neden buradan almamıştı bunu ona sorduğumda hep seni ilgilendirmez derdi.Ama bir gün beni kenara çekip bana kocasının hikayesini anlattı.Ama ben televizyonu açmakta kararlıydım.Ve onu açıcaktım!Tam olarak bu gece saat 2 sularında televizyonu açıcaktım artık zamanı gelmişti. Saat 2'de televizyonu kurcalamaya başladım ve sonunda açmayı başardım televizyonu açar açmaz yüksek sesle bir cızırtı oldu herkesin uyandığını düşündüm ve biraz bekledikten sonra ekranda bir el belirdi korkudan çığlığı bastım ama odalarımızın o kadar yakın olmasına rağmen annemler yanıma gelmemişti.Peki Bunun sebebi neydi?

Televizyondaki RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin