Kağıtların Gizemi...

226 14 0
                                    

  Sabah okula gitme vakti geldiğinde Stephanie beni uyandırdı ve birlikte hazırlanıp okula gittik.Okulda bana duvarda yazılarla yaptığı şeyi anlatmaya başladı.Ama o anlatıyor ben ise bir türlü anlamıyordum. En sonunda deneyebilmem için soğukkanlı olmamı ve ne yaparsam yapayım göreceğim kişi yada yaratıkların benim korktuğumu hisstmemeleri gerektiğini belirterek başlamamı istedi loş bir ortam bulduk sözleri söylerken tüm cesaretimi topladım ve bi anda küçük sınıfı aydınlatan ışık söndü ve bir ses duydum bu ses Stephanie'nin sesiydi sesinde korku vardı"Bizim evdeki çekmece dikkat..." söyledikleri çok hızlıydı. Işıklar yandığında Stephanie yerde kanlar içinde yatıyordu. Bana ne demek istemişti öyle? "çekmece,ev,dikkat?"ne demek istedi. Bunu öğrenmeliydim.Hemen Stephanie'nin evine gittim hızlıca odaları dolaştım anne ve babasının odasında sanki bir değişiklik vardı. Eski bir dolap gelmişti sessizce çekmeceleri karıştırmaya başladım anne ve babasından gizlice bulmalıydım. Aşağı kattan tıkırtılar gelmeye başladı sanırım Stephanie'nin ailesi eve dönmüştü hemen saklanmalıydım. Ama önce dolabın çekmecesinde bulduğum kağıtları hemen çantama attım. Yatağın altından uygun bir saklanma yeri bulamayacağımı biliyordum ama çok basit bir yer gibi görünüyordu gözüme. Fakat başka saklanacak yerde yoktu. Hemen yatağın altına attım kendimi. Stephanie'nin babasının sesi çok yakından geliyordu, daha da yaklaştı ve eğildiğini duydum gözlerimi sımsıkı kapadım, korkuyordum. Babası yerden çorap alacaktı hemen ona uzattım ve Son anda kurtuldum. Oradan kurtulmak için iyi bir plan gerekliydi.Herkesin dikkatini başka bir yöne çekmem gerekiyordu. Babası odadan çıkar çıkmaz kendimi odadan dışarı attım. Ve başka bir odaya koşup çığlığı bastım en hızlı koşuşumu yaptım ve eve gitmem gerektiğini hatırladım.
Eve gittiğimde kimse yoktu eve girmekten korkmama rağmen eve girdim hemen odama çıktım televizyonun üzerinde kırmızı el izi vardı kan mıydı yoksa başka bir şey miydi bilmiyordum. Ama gerçekten tüyler ürperticiydi. Bunun ne olduğu beni çok rahatsız ediyordu ama benim daha önemli.işlerim vardı. Mesela Stephanie, ona ne olduğunu ve kağıtların ne anlama geldiğini öğrenmeliydim.Hemen çantadan kağıtları çıkardım birden kağıtların üzerinde bulunan kan lekeleri dikkatimi çekti. Ama bundan önce gördüğüm şeyleri sayarsak bu lekeler hiç bir şeydi! Kağıtları teker teker inceledim ve yine o harf ve rakamları gördüm,bir anda bu şeylerin ne anlama geldiğini öğrenmem gerektiğini yine kafamda tekrarladım dalıp gitmişim o an sanırım. Televizyonun aniden açılmasıyla kendime geldim. Korkmuştum! Ama yinede televizyona bakarken elime bir şeyin deydiğini hissettim. Kalkmak istiyordum ama kalkamıyordum sanki biri beni orada tutuyordu bende kendimi serbest bırakmaya karar verdim. Elim hareket ediyordu yalnızca bende hemen kalem ve kağıt aldım elime. Sanki kulağıma bir takım sesler geliyordu! İşte o zaman ne yaptığımı anladım sakin olmaya çalıştım ve bir süre sonra gelen seslerin birer harf olduğunu anladım ve hemen kağıda yazmaya  başladım..

......

Televizyondaki RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin