Capitolul 1: What a felling

335 12 2
                                    

  Necunoscutul aduce cu el nesiguranţa, îngrijorare, plus că odată ce te-ai obişnuit să trăieşti pe un făgaş, nu-i aşa de simplu să-ţi înlocuieşti perspectiva. Te-ai gândit ca viata se poate schimba radical chiar cand nu te astepti? Cu siguranță nu vrei sa ti se întâmple, pierzi totul doar intr-o clipa. Întrebarea este: atunci când suferim...şi e clar că avem nevoie de o transformare, încotro o apucăm? Ne arată Universul vreo cale? O idee constructivă ar fi să începem să ne întrebăm sincer: cum am vrea să trăim, de fapt? Să ne facem un tablou ideal, şi apoi să comparăm cu ceea ce se petrece în realitate. 

Si asta este povestea mea, povestea trista a unei femei de 24 de ani care locuieste in New York, fugind de trecutul ei din Londra. Acum 4 ani am parasit Londra, dar acum sunt pregatita sa ma intorc, sa ma intorc si sa ma razbun pe toti cei care mi-au facut sa sufar, incluzandu-l in special pe iubitul meu Louis. New York-ul este minunat, locuiesc cu Rebbeca, fata incredibila întâlnită aici, o simt ca pe o sora, m-a ajutat enorm de mult indiferent de situatie. Si nu suntem singure, avem alaturi de noi o minune, care ne umple vietiile in fiecare zi cu bucurie, pe fetita mea Louisa, exact, a mea. Defapt nu doar a mea pentru ca ai nevoie de doi pentru un tango, Louisa este combinatia perfecta dintre mine si Louis.

Pe toți ma voi răzbuna, vor plăti pentru ce au făcut, inclusiv Louis care deja plătește, știu ca el suferă pentru ca ma pierdut dar i-am ascuns cel mai mare secret, faptul ca avem împreuna o fetița minunata care este leita lui. Mi-e dor de cea mai buna prietena, Erica, care m-a sprijinit mereu si de fratele meu Nicolas , ciudat, ei doi sunt împreuna si imi cunosc foarte bine secretul, anual ma si vizitează, dar acum ii vizitez eu pe ei, definitiv.

Gândurile îmi sunt întrerupte de Rebbe care intra in camera.

-Totul este impachetat, iar avionul pleaca in 3 ore.

-Ok....spun eu îngândurata

-Hey, ce-ai patit?spune aceasta asezandu-se langa mine pe pat

-Ma întreb dacă e bine cea ce voi face...

-Lasa-ma sa-l sun pe Nick inainte de zbor.

,,London''

Nick:Si tot nu-mi vine sa cred ca va fi din nou aici.

Erica:Cu noi, Rebbe si Louisa, nu pot sa cred ca o vom avea din nou langa noi.

Alex:Despre cine tot vorbiti?

Nick: O veche prietena se intoarce in oras.

Erica: Au trecut 4 ani de când a plecat de aici.

Sophia:Tot 4 ani au trecut si de la accidentul lui Rose.

Louis:Putem sa nu vorbim despre asta.

Nick:Cam din cauza ta a plecat...nu pot sa cred ca mi-am lasat sora sa plece.

Louis:Știu, va rog nu-mi mai aduceti aminte, am făcut o greșeală, si acum plătesc pentru asta.

Sophia: Ma întreb ce face?

Alex:Eu ma întreb dacă mai trăiește.

Erica:Chiar mâine se fac 4 ani de la acel accident...
Louis: Eu am plecat de aici.
Alex:Vin si eu, așteaptă-ma!
Sophia:Eu ma duc sa fac niște gustări...
Nick:Eu trebuie sa dau un telefon.
Lucas:Si am rămas doar tu si eu, ce facem?
Erica:Habar nu am.
Lucas:Știi, ma întreb mereu cum de nu mi-am găsit si eu pe cineva, toată lumea din casa asta are pe cineva, numai eu nu...
Erica:Nu e adevarat!
Lucas:Ba este, tu si Nick aveți o relație frumoasa, Sophia si Alex in curând se vor căsătorii, iar Louis, sa fim seriosi, nu va trece niciodată peste despartirea cu Rose si cel mai probabil va muri singur.

Misterele Trecutului *EDITARE* ||Louis Tomlinson F.F|| Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum