Melanie bütün slytherinlilere teker teker sarıldı Harry yumruklarını sıkıyordu birden biri konuştu
"aaa melanie nin burada ne işi var . merhaba Harry."
Harry şaşkınlıkla luna ya baktı
"sen melanie yi nerden tanıyorsun luna"
"aa galiba sana söylememiş ımm biz küçüklük arkadaşıyız "
"nasıl!!!"
"Harry sirius onu slytherinlileri ve beni tembihlemişti sana söylememiz için bunun çok tehlikeli olacağını söylüyördu "
"tehlikeli olan ne"
"bilmiyorum bize hiç söylemedi...off çok geç kaldım Harry melanie nin hangi binaya seçileceğine şahit olmalıyım aslında belli ama neyse görüşürüz"
Harry luna nın arkasından koşarak gidiyordu melanie nin seçimini kaçırmayı oda istemiyordu
Gryffindor masasına koştu ve arkadaşlarının yanına oturdu . o sırada içeri melanie girdi ve ona gösterilerdikleri tabureye oturdu seçmen şapka konuşmaya başladı.
"ilginç çok ilginç çok zeki ama rawenclaw binasını sevmiyor ...ooo çok cesur(gryfinndorlar gülümsediler)ama gryfinndor a giremeyecek kadar hırslı hmmm SLYTHERİN"
Slytherinliler alkışladılar saygıyla.ve Melanie gülümseyerek kalktı malfoyun yanına otudu Harry donmuştu herkes konuşuyordu
"Potter mı slytherin mi merlinin donu aşkına bu bir şaka mı"gibisinden şeyler diyorlardı .
"öfff sizene slytherin olmuşsa bi susun kitap okuyamıyorum"dedi Hermione sinirle . herkes sustu o anda Harry arkadaşlarıyla sohbete daldı ve 5 dakikalığınada melanie yi unuttu.o sırada bir çığlık koptu Harry endişeyle ayağı kalktı çünkü bu çığlık melanie ye aitti draco malfoy elinde siyah bir kedi tutuyordu melanie şok geçirmiş bir şekilde kediye bakıyordu.
"yani o o b b ba bana mı aitt!!!"
Dedi melanie şaşkınlıkla zabini konuştu
"o kediyi bulana kadar ne çektim ben haberin var mı dra-" sözü karmına atılan yumrukla kesildi ona vuran kişi pansy di
"rica ederim draco!"
"ahh teşekkürler pans"dedi draco rahatlayan bir sesle.
Melanie yavaşça kediyi kucağına aldı.
"dragonnnn çok tatlı bir şey bu teşekkür ederim"dedi melanie tatlılıkla.
"rica ederim...dermişim"
Deyince yumruğu yiyen bu sefer draco oldu pansy gülümsedi ve
"üzgünüm draco bilerek yaptım"
Tam o anda içeri rawenclawdan alex girdi melanie onu görünce göz devirdi alex ise malanie yi görünce amele sümüğü gibi yere yapıştı.
kuzenim uzun bölümü sildi kusura bakmayın.2 güne yeni bölüm atarım bb canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝑒𝑙𝑎𝑛𝑖𝑒 𝑃𝑜𝑡𝑡𝑒𝑟 ‖‖ 𝑇𝑤𝑖𝑛𝑠 𝐴𝑟𝑒 𝐹𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 'askıda...'
FantasíaBir çığlık duydum tom a döndüm gülümsedi. cübbemin kafasını başıma geçirdim ve kahkaha atarak hogwarsta baktım.ben melanie potter ve o olay olduğunda beni kurtarmayanlardan intikam almaya geldim voldemort öldüğünden beri başlarına daha korkuncu gelm...