319 29 32
                                    



Taehyung boş gözlerle Jungkook un attığı görüldüye bakıyordu. Belki de onu yanlış anlamıştı..  

Telefonu kapatıp cebine koydu ve ceketini alıp çıktı. Arkasından Namjoon bağırmıştı ama duymadı. Taehyung bardan çıkıp uzaklaştığında bir bank bulup oturdu.. Günlerdir onu uyutmayan sebep neydi..? Sadece bir erkek uğruna bu hallere gelecek adam değildi kendisi. Kimseye bağlanmazdı o...

Gözlerini kapattı ve biraz derince nefes aldıktan sonra tekrar bara doğru ilerledi. 


___________________


Jungkook bardan ayrılmamıştı ama ara vermişti. Patrona yalakalık yapan adam Taehyung un korkusundan oraya gelmiyordu artık. Fakat Jungkook un mutlu olması gerekirken yüzü asık dolaşıyordu etrafta. Üstelik bugün tanımadığı birinden mesaj almıştı. Sapık olduğunu düşündüğü için cevap vermedi. 

Onun istediği mesaj da değildi.. 

Beklediği biri vardı sanki. 

İçeriye giren soğuk bedeni gördü Jungkook. Bu geçen gece öptüğü kişi Taehyung du. Onun ününü sonradan öğrenmişti. Bu barda en tanınan kişiymiş. Kendisinin zengin züppe olduğunu ve her gece başkalarıyla yattığını söyledikleri günden beri Jungkook onu öpmenin hata olduğunu düşünüyordu. 

Taehyung u gördükçe içinde bir şeyler kopuyordu sanki. Taehyung ise ona bakmamak için kafası eğik yeri izliyordu. 

Jungkook içindeki sıkıntıdan kaynaklı olarak içmeye karar verdi. Daha önce hiç içmemişti fakat artık bunu yapması gerektiğini düşünüyordu. 

Bir bardak..

İki bardak..

Derken Jungkook çabucak sarhoş olmuştu. Bar masasının üstüne çıkıp oradan yere yuvarlanıyordu. Bunu birkaç kere yaptı fakat canı acımaya başlayınca yerden kalkıp Taehyung un yanına ilerledi. 

Taehyung ona şaşkınca bakıyordu. 

Jungkook küçük kıkırdamalarla tam önünde duruyordu.

- Hadi benimle dans eettt 

- Dans mı ? 

Jungkook onun kolunu çekiştiriyordu. 

- Lütfeeen

- Güzelim bırak kolumu 

- Haa! 

Jungkook ellerini ağzına kapatmış şaşırmış gibi yapıyordu. 

- Güzelin miyiimm 

Sarsıldı ve Taehyung un kucağına düştü. 

- Ay of başım... Dönüyor sanki her yer. 

Kafasını kaldırdı ve burun buruna geldiler.

- Sen de çok yakışıklısın biliyor musun ? Keşke bir kere öpsem. Aslında her kes ister ama ben daha çok isterim. Çünkü çok yakışıklısın. Hatta böyle çok çok çok ço-..

Taehyung onun sözünü bitirmesine izin vermeden dudaklarını dudaklarına bastırmıştı. 

Are You Fuckin With Me ? / TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin