Taehyung sarhoş Jungkook u kendi evine götürmüştü. Çünkü onun evinin nerede olduğunu bilmiyordu. Başka çaresinin olmadığını anlayınca kendi evine götürüp ona yatak hazırlamış, o geceyi orada geçirmesine izin vermişti. Jungkook onun yatağında uyurken o salondaki koltukta uzanmış tavana bakıyordu.
Kafasında birsürü düşünce.. Eli başının altında.. Öylece bakıyordu boşluğa. İçinden gelen ani istekle kalktı koltuktan. Jungkook un yanına ilerledi.
Yatağa yaklaştı, ellerini saçlarında gezindirdi. Yumuşak ve güzel kokan saçları Taehyung u fazlaca etkilemişti.
- Jungkook
- Mm
Minik mırıldanmalarla kıpırdadı.
- Jungkook
- Hm? Ne oluyor?
- İyi misin? Hala sarhoş musun?
- Biraz daha uyumak istiyorum.
Jungkook yüzü buruşuk ve huysuzca cevap verdi.
- Olmaz
- Lütfen sadece 5 dakika
- Hayır. Jungkook kalk benim evimdesin. Uyuma.
- Ne zaman evlendik?
- Ne?
- Rüyadayım biliyorum uyandırma lütfenn
- Ne saçmalıyorsun lan
- Aa rüya değil mi?
- Değil?
Kafasını gömdüğü yastıktan kaldırdı. Taehyung un yüzüne baktı. Kendi yüzünde ise tatlı bir şaşkınlık vardı.
- Aman Allahım ölmüşüm.
Taehyung gülmesini bastırmaya çalıştı.
- Ölmedin. Benim evimdesin. Ve görünen o ki hala sarhoşsun.
Ellerini tutup banyoya ilerledi.
- Sana ılık bir duş aldırmalıyım. Yoksa kendine gelecek gibi değilsin.
- İstemiyoruuum
- Kapa çeneni.
Jungkook Taehyungun sert bakışları altında ezildiğini hissederken sustu. Gözleri sadece karşısındaki kalıplı bedendeydi. Bedenine bir titreme geldiğinde ise küvete dolan suya çevirdi bakışlarını.
- Beni doğru düzgün tanımıyorsun bile. Neden bu kadar ilgilisin?
- Tanımadığımı nerden biliyorsun?
Tekrar Taenin gözlerine baktı.
- Nasıl yani?
- Ben tanımadığım insanları evime almam minik tavşan.
- Ben seni tanıyorum ama azıcık.
- Nasıl tanıyorsun bakalım?
- Sen bizim barda en çok ilgi çeken ve tanınan kişisin. Herkes sana hayran. Ben de bunu o günden sonra öğrenmiştim. Çünkü yeni sayılırdım zaten alışamamıştım da.
- Hangi gün o gün?
- Sen de ne çok soru soruyorsun..
- Hangi gün?
- İşte o gün.
- Tamam hangi ' O gün '?
- Seni ilk öptüğüm gün.
- Hmm..
Taehyung Jungkook un üzerine doğru ilerledi. Duvar ile arasına aldı ve kulağına fısıldadı.
- Tekrar etmeye ne dersin ?
- N..Neyi?
- Beni öptüğün günü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Fuckin With Me ? / TaeKook
RandomJeon Jungkook çalıştığı barda, hiç tanımadığı birini aniden ateşli öpücüğüyle baştan çıkarmıştı.