Yine her zamanki gibi gece kulübü kendini kaybetmiş insanlarla doluydu. Bağırışanlar, dans edenler, birbirini süzenler, yiyişenler..
Jeon Jungkook bu gece kulübünde barboyluk yapıyordu. Ortamdan memnun değildi fakat okul harçlığını çıkarmak için bir yerlerde çalışmak zorundaydı..
Her şeye katlanabiliyordu .. Onu rahatsız eden bir sapık dışında...
Jungkook içki masasını silmeye devam ederken, gözleri yerinden çıkacakmışçasına onu süzüyordu herif. Bu ilk değildi, sürekli yapıyordu. Asıl sorun şuydu ki adam gece klübünün patronunun çakmasıydı. Sürekli yalakalık yapanlardan...
Jungkook bol giyinen biriydi. Ama ona ilgi duyan çok fazla erkek oluyordu. Geneli de büyük yaşta oluyorlardı.
Elindeki bezle işi bittiğinde masaya doğru gelen bir genç gördü. Yakışıklı kelimesi az kalırdı..
Saçları hafif alnına yapışmış, siyah pantolon giyinmiş.. Üstünde gömlek tarzı bir şey var düğmeleri biraz açılmıştı. Tam Jungkook un karşısında siyah deri koltukta oturmuş ve saçlarını geriye atıyor. Elinin biriyle bacağını sıvazlıyordu..
Gözleriyle nazikçe onu süzüyor. Ve onca seksi görünüşün ardından şirince dişlerini göstererek gülüyordu.
Yavaşça kalkıp yürüdü masaya doğru.. Jungkook hipnotize olmuş gibi bakıyordu, yaptığının saçma olduğunu düşünerek kendini toparlamaya çalışıyordu.
- Doldurur musun benim için ?
Yine gülmüştü Jungkook a. Bu seferki yandan çapkın bir gülüştü..
- Şey, tabii.
Eline aldı şişeyi ve doldurup verdi. Tek dikişte bitirmişti. Ardından bardağı bırakıp yerine geri döndü ve tekrar oturdu. Sarhoştu fazlasıyla..
Jungkook onun gülümsemesinden güç aldı ve onu süzen sapığı durdurabilmek için bir yol bulduğunu düşündü.
Hızlıca ellerini kuruladı ve çalışan giyinme odasına girdi.
- Jimin hyung burada mısın ?
Ses gelmedi.
- Bir seferden sorun olacağını sanmıyorum..
Jiminin giysilerini karıştırdı ve kendine yakışacak şeyler seçmeye çalıştı.
Siyah bir pantolon giyindi, üstündeki tshirt ü pantolonunun içine soktu. Belini ve kıvrımlarını belli etmek için kemer taktı ve son olarak saçlarını düzeltti. Tamamen hazır olduğunda çıktı odadan. Mekana tekrar geri geldi.
Hala o genç siyah koltukta oturuyordu.
Jungkook hem sapığına bakıyor hem de oturan gence bakıyordu. Adam bakışlarını çekmişti Jungkook tan. Jungkook zafer kazanmışçasına gülümsedi fakat adamın yerinden kalkıp ona geldiğini görünce içinden 'sıçtım' diye geçirdi.
Adam ona yaklaştı.
- Belin bu kadar ince miydi senin ? Hep saklıyorsun.. Bizi mahrum bırakıyorsun bu güzel kıvrımlarından.
Adam pisleşmişti ve elini onun kalçasına doğru götürmeye niyetlendi.
- Size hesap vermek zorunda değilim. Ayrıca ben başkasını seviyorum. Uzun süredir bakışlarınız beni rahatsız ediyor.
Adam güldü.
- Başkasını mı seviyorsun ? Kimmiş o ?
Jungkook gülümsedi. Oturan gence doğru ilerledi ve bir anda kucağına kalçasını yerleştirdi. Oturur oturmaz genç adamdan sessiz bir inleme duydu.
- Siktir. Ne yapıyorsun ?
Ellerini omzuna yerleştirdi ve herkes onları izlerken o, genç adamı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are You Fuckin With Me ? / TaeKook
De TodoJeon Jungkook çalıştığı barda, hiç tanımadığı birini aniden ateşli öpücüğüyle baştan çıkarmıştı.