Első Bevetés

227 12 4
                                    

  Reggel Clint már fent volt amikor felkeltem. Gondoltam már a küldetés hevében. Én bementem a fürdőbe ahol csak egy pici sminket raktam magamra. Aztán kimentem és felvettem a ruhámat. Egy bőr mellény ami oldal cipzáros. És egy bőr nadrág amibe beledugtam két pisztolyt. Hátamra még nem vvettem fel az íjat mert egy kicsit fura lenne ha így reggeliznék tegezzel a hátamon. Kimentem.
-Jó reggelt Clint. - üdvözöltem.
-Hello Carm. Hívhatlak így? - kétdezte.
-Persze. - mondtam lassan mint egy csiga. Öntöttem magamnak egy bögrébe kávét. Miután megittam ettem egy csokit hogy legyen bennem valami. Ránéztem az órára 6:35. Most kell indulni.
-Gyere Carm. Most kell indulni. - mondta ki gondolataimat Clint. Én szótfogadva hátara kaptam a tegezt és az íjat bottá alakítottam. Mivel így egyszerübb hozni és nem foglal sok helyet. Liflel felmentünk a tetőre. Elkeztünk rajta futni. Átkellet ugrani a házak közötti réseken. Végül megérkeztünm egy garázs szerűséghez. A tetején volt egy csapóajtó. Óvatosan kinyitottam. Beugrottunk rajta. Sötét volt hirtelen hallotam valamit. Egy férfi hang volt ami mintha katonákat képezne. Bekukucskáltam az ajtó résen. Tényleg képezett csak nem katonákat. Olyan bérgyilkosok lehettek vagy nem tudom.
De mi mentünk a számítógépekhez. Egy gép volt csak. Felvettem a kesztyűm és feltörtem a gépet. Megkerestem a fájlokat a terveket, minden ami a kamu S.H.I.E.L.D - el kapcsolatos. Rámentettem a pendrájvomra. Gyors letöröltem a gépről mindent hogy ezzel is megküzdjenek. Kihúztam a kis tárgyat és kikapcsoltam a gépet. Clintel kiosnzunk a csapóajton. De a tetőn ott ált 10 katona. Vagy inkább bérgyilkos. Mi támasó állásba áltunk. Elővettem a pisztolyokat. Úgy gondoltam amíg lehet nem mutatom meg az erőmet. Rögtön lelöttem kettőt utána még eggyet. Clint egyszerre 3 embert. Hirtelen fájdalom nyilalt belém. Vér folyik a nyakamon. Megvágták a vállam. Már nem pisztollyal löttem. Vissza tettem az övembe. Kezembe megvillant egy szira elkeztek villámok lenni az ujjaim között. Rátettem tiszta erőből a kezem a hátára. Össze rogyott. Clint ez alatt lelőtte a többit. Rohantunk vissza a szállásra. Ott Clint bekötözte a vállamat. Egy szál sport melltartóba és nadrágba voltam.
-Jó kockás a hasad és elég izmos is vagy. - kaptam dicsáretett Clinttől. Én elpirultam és ezt mondtam.
-Köszi. Én vagyok a legjobb sportoló az osztályban. Meg egy kicsi idő is volt amikor kondi terembe jártam. - feleltem zavartan. Amikor leragasztotta a kötést vissza vettem a pólómat. Elő vettem a telefonom és felhívtam Nat-ot. Aki kihangosított hogy mindenki hallaja mi történt. Miután részletesen beszámoltam, letettem a telefont.
-Clint lemegyünk enni? - kérdeztem és már vettem is föl a cipőmet. Hirtelen nagy robaj hallatszott. Clint rohant hozzám.
-Nem is mondtad hogy itt lehet enni is. - mondta miközben vette a cipőjét. Lementünk enni. Nagyon finom volt a kaja. Délután már csak pihentünk. Ami nálunk sorozat nézést jelent.

Köszi hogy elolvastad. Remélem tetszett ha igen nyomj egy votet vagy írj egy commentet. Bocs hogy ennyit nem írtam.
Üdv Ottjulika💓

Carmen és a bosszúállok /Marvel ff. [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now