Novi zivot..valjda i bolji pocetak

72 3 2
                                    

Huuh..danas je taj dan..

Boze kako je brzo proslo vrijeme..

Danas je 13.08.2020.

da wow..imam 19 godina a jos malo 20 vrijeme je da se osamostalim.

Probudila sam se jako rano zato sto moram za London ..brzo sam.ustala i otisla se tusirati Kada sam se istusirala osusila sam kosu i otisla da se obucem..

Obukla sam crnu majcu crne duboke pantalone i crnu jaknu hah..jako volim crnu sto se moze vidjeti

skoro sam imala 20 a jos se oblacim kao da mi je 16 hah

brzo sam uzela kofer i izasla iz kuce ..u zurbi sam navukla svoje crne kratke cizmice i krenula na put

prije nego sam izasla ostavila sam svoje pismo roditeljima .To pismo sam prepravljala hiljadu puta..i svaki put..ostane trag mojih suza

i sada su mi suze pocele ici ali sam ih u zurbi obrisala..moram ostati jaka..moram ostati jaka..to mi je zadatak.. jos Sunce nije bilo ni izaslo ja sam krenula na put..Boze kako je ovo tesko..ali ne smijem odustati jer o ovome sanjam od 13-e godine ..evo vec..6-7 godina cekam na ovo..Nisam se vratila nastavila sam svoj put..

Sjela sam u neki gradski taxi..i krenula na aeredrom..

Konacno posle 2 sata voznje dosla sam na aeredrom

Sada je 7..hmm a u 8 mi je avion..sjela sam pored neke djevojcice ali..ona je plakala..Pitala sam je zasto place..ona mi je ispricala da se izgubila..Boze..ostala sam.sa njom i malo sam je utjesila..uzela sam.mobilni i svake 2 minute gledala sam koliko je sati..huuh..7:45..Huuh..jos malo..jos 15 minuta..

ali strah me za ovu djevojcicu i uzela sam je za ruku i krenula sam da joj trazim mamu..

Dok sam trazila cula sam kako su prozivali moj avion..Boze London! Odjednom stigla je neka zena..izgleda da je bila njena mama..brzo sam je pozdravila i pocela trcati do aviona jer je. ilo 7:58

Boze..krenuo je..suze su mi same pocele..ali odjednom..dosla je beka zena mozda je imala 30 gifina i avion se zaustavio.

Hvala Bogu pustili su me unutra ..Naravno svi putnici.su me gledali sa cudjenjem..Sta je cudno u tome da neko zakasni.. Boze..

Stvarno neugodna situacija..sjela sam pored nekog mladica..imao je godina kao ja..

Samo me pogledao od glave do pete..i nasmijao.se..

Huuh..uputila sam mu nervozan osmijeh..jer bila sam jako nervozna

uzela sam slusalice i pustila muziku

polako sam se opustila i ubrzo zaspala..

Posle me probudio ovaj mladic..Huuh..prepao me je..

Izgleda to je to.

Stigla sam.

Moj grad iz snova .Konacno..

polako sam izasla i izgleda ovde je tek pocela vece..posto je bio ljetni period..sigurno mrak nece biti sve do 10 uvece..

Ahh..kako predivan zrak ..

Polako sam teturala Londonom..kao neka "budala" razgledala sam sve..sve sto je bilo

uzela sam mobilni ..jer izgleda..hmm neko me zvao..

Mama:20 propustenih i 40 poruka!???

ohh..moj Boze citava porodica se brinula i molila me da se vratim ali nisam htjela

Gotovo je sad..uprskala sam sve..i da hocu ne mogu se vratiti nemam vise novca za kartu

Hmm..imam jedan problem..nemam gdje spavati..

pa i klupa ce biti dovoljna hah..

odjednom naletila sam na nekog poznatog lika..ko je ovaj? Sudarili smo se..wow..ovo je...

Harry Edward Styles! Samo sam ustala i nastavila hodati..on se samo nasmijao..

Posle sam otisla u neki kafic samo da vidim kakvo je stanje u gradu ..u jednom cosku su bili neki studenti..jedan je krenuo izgleda po pice i pozdravio se sa mnom..pozdravila sam ga i nasmijala se..nekako cudno smo poceli razgovor i otisla sam do njih..tako sam se polako upoznala sa njima..a ovde sam zbog skolovanja jer sam zavrsila nedicinu..

odveli su me do svog profesora koji je vidio moj cerifikat i odna me primio u skolu

yes!! Doveli su mi neku djevojku izgleda sa mojih prostora..

Ohh..moj..Boze..pa to je..

Izvinite ako imaju neke pravopisne greske ispravit cu kada budem imala vremena

love ya' c:

Moja zivotna pricaWhere stories live. Discover now