Pa..novi period zivota..

49 1 0
                                    

ohh..moj..Boze pa..pa to je

Sara!! moja drugarica!

sta ona radi ovde..cekaj da vas malo upoznam ovo je ona drugarica sto..sto smo zajedno planirale put..

Boze..pitala me kako se zovem..Kako me nije prepoznala

Lijepo sam.joj sve ispricala..wow..tek se sada sjetila

Zagrlila me jako..

izgledala je ljepse nego na slici..jednostavno prelijepa *-* Naravno mi smo se raspricale i tako ostale budne do 4 ujutro haha.Ti razgovori do jutra su mi.najbolji..

Toliko toga imamo zajedno da uradimo..

Rita Ora-I will never let you down...hmm..sta sad ova pjesma pjeva..ahh da alarm za skolu..mehh..

Cek..cek.alam za skolu!!!

Pocela sam se derati po stanu i brzo se otusla obuci i jedva sam nasla svoje naocale koje nosim od treceg srednjeg..huhh..Jedva sam probudila Saru hmm..izgleda i nije marila za skolu kao ja..ali opet necu da prvi dan ostavimo los utisak..Brzo.se spremila i krenule smo..7:15..znaci jos 15 minuta do predavanja ...Wow..ovaj London je stvarno "aktivan grad" joj..gdje se sad Sara izgubila..ja dok sam trazila taxi..ona otisla u Nando's..Boze..Smiri se Amina..smiri..polako samo disi..7:20..ahh..Fuck!! jos je ostalo 10 minuta..ajde Saro ajde pozuri..izgleda razgovara sa nekim..deckom..ma nije moguce!! Niall Horan..e stvarno cu da popiz*im..Pa sta ona sad trazi tamo sa njim..kao neka ludaca sam presla ulicu..baravno svi du mi svirali da se maknem ali ih nisam gledala..otisla sam po Saru i pokazalo joj sat..mozda se sjeti fakulteta..uzela sam.je za ruku ali ona je neprestano mahala Niallu..huuh..polako..Amina..polako ne gubi zivce..Naravno zakasnile smo na nastavu i to bas kod glavnog profesora..meh..boli me briga.Mi smo se samo.nasmijale i nabacile jedna drugoj ..Posle casa profesor me zadrzao da mi nesto kaze..sta je sad..

P:Gledajte ovako gospodjice Amina..ja vidim vi.imate potencijala za skolovanje ali morate biti vise odgovorniji..

Ko ja?? ja da budem odgovornija?? ja sam najodgovornija osoba na svijetu..to samo sto sam.jednom u zivotu zakasnila..ugh..samo sam klimnula glavom..Dao mi je neke papire za kaznu i morala sam ostati 2 sata duze na fakultetu da ih zavrsim sjajno -.-'

Svi su otisli kuci..Sara mi se izvinjavala ali nije ona kriva..i ja sam.isto..samo zasto.ja moram sve raditi..izgleda da ovaj zeli napraviti covjjeka od mene..haha prekasno ja sam vec covjek..polako sam pogledala na sat..hmm..17:55..jos samo 5 minuta i mogu kuci..davno sam.zavrsila papire i gledala sam kroz prozor..izgleda samo su cistacice ostale sa mnom jer su morale pocistiti kabinete..pogledala sam kroz prozor..pads kisa..joj gdje cu sad naci prijevoz..novac sam zaboravila kod kuce znaci ne mogu sa taxiem..Sara nema auto da dodje znaci pjeske..pa oke..polako su..

18:00!! yes! konacno brzo sam izletila iz skole haha..ohh..shit..kisa..ali ispred je bio neki crni dzip..A pored njega..nema sanse Harry Styles!! htjela sam ga pitati za prijevoz..polako sam mu prisla namjestajuci naocale ali preduhitrila me neka plavusa..Taylor Swift..Garry me pitai sta zelim..ja sam.samo cutala..i nastavila hodati..

iza sam mogla cuti kako me ogivaraju..cula sam.kako je Taylor rekla da sam cudnjakinja...wtf!?

Dok sam hodala neko je stao autom.ispred mene..Nial.

"hey..girl what's up? Da li ti zivis sa Sarom?"

"uhm..pa da"

"ajde upadaj vozim te kuci vidis da pada kisa"

"ohh..ok"

Tako pricala sam malo sa njim..hmm..izgledao mi je kao da mu se svidja Sara..aww pa bit xe krasan par *-*

Parkirao se ispred naseg stana i dao mi je karticu gdje je pisao njegov broj..zamolio me da to dam Sari..samo sam klimnula glavom i nasmijala se

Usla sam u kucu pola mokra i bacila torbu..glava me bolila ludjacki..

Dala sam.Sari Niallov broj..naravno skakala je po kuci haha..

ja sam.otisla i brzo se istusurala..obukla sam pidzamu i bacila se na krevet..

otisla sam.da provjerim facebook..wow..300 lajkova na status za London..ehh pa to je tsj osjecaj kada si u Londonu..blago.sam se nasmijala i ostavila mobilni..

stavila sam svoju desnu ruku na glavu a drugu na stomsk..i tako razmisljala sam o Harryu..kako sam glupa...kao da bi mi pomogao ..ma da..hah sigurno..

Od velikog umora brzo sam utonula u san...

sry ljudi ako ima gresaka hah ispravit cu kada budem.imala vremena ly C':

Moja zivotna pricaWhere stories live. Discover now