David A Já

94 4 0
                                    

Ráno sem se probudila a tam Petr byla sem v šoku a nevěděla sem co mám dělat.

koukla sem se na Petra a ten eště spal nechtěla sem ho zbudit(moje mišlenky) Kurva ten je sladkej.
Šla sem do kuchyně a vzla sem si toust.

Koukla sem se na hodiny A KURVA!! křikla sem Po Petrovi sem hodíla polštář aby se oblík.
Zatím co Petr vstal sem byla v koupelně a česala se.

Když byl Petr oblíkle vzla sem ho za košili která BYLA NANĚM KUREVSKY SEXY a dotáhla sem ho do dodávky.
Jeli sme a Petr zastavil na parkovišti před školou.

Utíkala sem do sví skřínky a vzala sem si věci na děják běžela sem na hodinu ale Petr mě chytil z ruku a přitahl mě k sobě a políbyl mě a zašeptal ty se semnou ani nerozloučíš.
Dala sem mu pusu a utíkala na hodinu.

Višla sem do třídi kde na mě čekal David měli sem spolu probrat chemii a já zapomněla...
David mi nabídl že to můžeme udělá u něj doma J-jo asi jo

Když skončila hodina šla sem ke skřínkách Petr mě otočil na něj a začal mě okusovat přitisk mě na skřínky.
David to si viděl a zaskočilo ho že se líbám z Petrem když sme se přestali okusovat s Petrem viděla sem Davida jak se na nás kouká rychle se podíval na zem a dělá že nás neviděl.

Odtahla sem od sebe Petra a Petr se podíl na Davida políbil mě a šel do třídy.
David šel za mnou a dělál jakože nic.

Tak dnes umě po škole jo? Se mě David zeptá řekla sem oky.

Před školu na mě čekal Petr políbyl mě a řekl tak přídeš dnes ke mě? Hned co to dořek za mnou přišel David.

Tak deme řekl David Petr se na něho koukal jako byho chtěl zmlatit. Vysvětlila sem to Petrovi začal mě líbat pak sem se trochu od sunula a šli sem z Davidem k němu.

Měl docela velký dům šla sem do vnitř a šla sem do obívaku na gouči  kde seděl Martin(Grey).
Zvedl se od gouče a obejmul prej chodíš ze steinem zašeptal mi do ucha
Byla sem zmatená odkud to ví.
David mě chytil za rameno a Greyovi řek ať de prič Grey se zvedl a dal mi pusu na tvář.

Sedli sme si na gaouč a začali sme pracovat. Hm udělali sme to rychle řekl David vzala sem si věci a chtěla sem jít domů přespitu David zákňučel. Vzula sem si boty a David pustil seriál sjeli sme všechny díly ze seriálu a že toho bylo hodně jedli sme u toho i jahody z cukrem.

Když sme to dokoukali bavili sme se a smáli se o kravinách ale po chvilce namě David zas koukal a zdálo se mi že se mi kouká na rty zdálo se mi že mě chce do nich kousat....
Ale ono nic šla sem si lehnout a David mi dal pusu na tvář a šla sem spát.

Doufám že líbilo budu ráda za comenty
Omlouvám se za chybi 💖🥺

laská velká smůla Kde žijí příběhy. Začni objevovat