Když sem dorazili domů tak na šarlot skočil daril hned si jí zamiloval😏.
Vzala sem si darila na ruku a šli sme do pokoje.Ze šarlotou sme si povídali a dělali rokoví konzert s plišaky co každéj to dělá snad...
Vůbec sem nemyslela na kluky na nikoho sem nemyslela jen na ten pocit štěstí kteréj sem neměl dlouho.
Ani dlouho nebudu......Šarlotě najednou zvonil telefon byla to její máma jí potřebovala doma, zvládneš to? Zeptala se mě šarlota a bála se o mě.
Jo v poho já to tady zvládnu máma tě potřebuje běž řekal sem aby to neznělo že jítu potřebuju rodina je na prvním místě tak sem po ní hodila věci a vihodila a byšla rychle za mamkou.
Vzala sem si tátovo víno a šla do koupelny kde sem se zavřela lehla sem si do vany a pyla víno a u toho koukala na mobyl Prostě depky má každéj.
Tata přijel domů a vyděl že víno není na jeho pracovním stole ihned věděl že sem si ho vzala šel do pokoje ale tam sem nebila pak si uvědomil že jako malá sem furt chodila do koupelny když sem se bála nebo se byla smutná.
Zaklepal na dveře ale nic jen sem tam ležela ve spánku a bylo mi fše jedno najednou tata vikopne dveře a mě se zavírá oči.
|Dorian|
Byl sem doma a hrál z bráchou fifu najednou mi zvoní mobyl bilo to neznámí číslo haló řekl sem do mobylu no ahoj Davide tady je Natky tata ihned sem se zved co se děje řekl sem a bál sem se co se stalo z Natkou Natka je v nemocnici.Spadl mi mobyl a ihned sem čorl bráchovi auto a jel sem do nemocnice kde na mě čekal Natky tata najednou se zvedne kluk v černý mikině co ten tu dělá zakřikl sem. Petr si sundá kapuci no mě by spíš zajímalo co tu děláš ty.
Idioti brestaň te se hada sapoň když je Naty v nemocnici. Ozvalase Šarlot Petr se na mě koukl vražednim pohledem a šel si pro redbool.
Já si sedl vedle šerlotiDoufám že si vebere tebe zašeptala
Já se jen usmál a nic neřekl najednou příde doktor já ze šarlotou a s N. Tátou se postavíme nic jí není jen odpočívá.Všichni sme si od dychli přišel Petr co se děje měl nacpanou pusu čipsama šarlota naněj koukala jako by ho chtěla ale nemyslela sem naně ale na Naty. A bál sem se oní doktor nám dovolil jít do pokeje Naty tam ležela a spala sedl sem si vedle ní a Petr byl na mobylu a šarlota si četla časopis.
Chytl sem jí za ruku a pohla se....
|Naty|
Probudila sem se a vedle mě ležel dori
A držel mě za ruku podívala sem se po okolí Petr stál a koukal do mobylu šarlota zas koukala na nějakej stupidní časopis lidi? Řekal sem zmateně Petr David a šarlota se na mě koukly a byli překvapený.Wtf co dělám v nemocnici vždiť sem byla v koupelně😂zasmála sem se vždiť si omdlela Petr řekl a zved obočí nechápavě nene jen sem usla byla sem opilá. David Petr šarlota se podívaj na mího tátu a táta de raději pryč.
Petr ze šarlotou jdou pro jídlo a David byl furt u mě koukal na mě stima jeho nádhernýma očima ach..... Najednou do pokoje viběhne máma... Ajeje řeknu a David se usměje dá mi pusu na čelo a mám si sedla kemě.
Pane bože co si zas provedla... Víš jak se se o tebe bála proč-jak mami uklidni se řeknu aby se uklidnila jen sem měla blbí den tak sem si vzla víno co sem si koupila a šla sem do vany opilá sem se a usla nic víc! 😂
Máma se na mě koune a pak na Davida jeto kvůli němu ukáže na Davida cože ne-vůbec ne jen tak sem si lehla do vany a opyla se.....
(moje myšlenky) Kurva já sem lhařka.
David se na mě usměje a potom si uvědomí že lžu de pryč z pokoje Davide počkej zařvu malím hlasemZastavíse nejsem pro tebe Dobrý vždiť ses kvůli mě opilá a taková si ty nikdy nebyla řekl ale to není pravda začala sem mít skleněný oči. Žene koukej nechtěla si jít náhodou na vysokou...
Podívala sem se na něj a tekly mi slzy Davide prosím nenechávejte mě tu samotnou musím tě vidět.Promiň ale nemůžu koukat jak se kvůli mě kazíš... A odešel nidky sem neměla takovou bolest a to nikdy ani u Petra nemohla sem se nadechnout nemohla sem se ne něj koukat nemohla sem s edívat na jeho úsměv nemohla sem už cejtit jeho rty který se ke mě vždy přitahovaly.
Taaaak tohle bylo dlouhý 789slov wut nechápu doufám že se líbý a že se podíváte na další díl kteréj připravuju právě teť♥️🥺💖
ČTEŠ
laská velká smůla
FanficJe to o 19letý holce jménem Naty. Která se přestěhovala do malého městečka jménem Berkli kde půjde do školy která se jí vůbec nelíbí tam najde partičku lidí která jí změní.